ElsieJoy de arts zei dat het wellicht is dat er sperma in de urine komt ipv naar buiten. Dit kan komen door een urologisch incident. En dat heeft hij gehad, zo'n 10 jaar zat er opeens bloed in urine en sperma. Toen zijn ze met een camera naar binnen gegaan. Wie weet is dat t incident geweest en is er door het echoscopisch onderzoek een klepje ofzo beschadigd. Vrijdag moet hij een nieuw sperma sample en urine inleveren.
Als dat zo is, is er misschien wat aan te doen. Maar het kan ook heel goed dat er nooit een oorzaak gevonden wordt. We moeten maar even afwachten, meer kunnen we voorlopig niet doen. De uitslagen van bloed (hormoonwaarden), urine en sperma komen over 1,5 week.
Ik verwijt hem niets, ik denk dat dit gewoon dikke vette pech is. Al zei hij wel dat het misschien ook mis is gegaan met het sample. Hij had moeite met mikken (haha) en hij had het warm moeten houden. Er is dus ook kans dat het tweede sample wel beter is! Ik hou het voorlopig maar op de eerste uitslag, dan kan het altijd meevallen.
We hebben het er gisteravond uitgebreid over gehad. Vooralsnog zijn we allebei heel positief. Het enige verschil is dat ik mij nu enorm aan het inlezen ben en hij het liever over zich heen laat komen. Vanochtend belde hij mij na zijn onderzoek en zei dat het aan het doordringen is wat voor een impact het traject op mij zou kunnen hebben. Het zal voor hem ook nog wel moeilijk worden denk ik.
Uiteindelijk zal het ons vast gaan lukken en krijgen we natuurlijk 's werelds mooiste en slimste baby ?