Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Thanx voor de adviezen. Ik heb vrijdag een bloedtest en smiddags weet ik of het wel of geen zwangerschap is. Ik kreeg ook te horen dat ik te vroeg getest had, maar ze snapten het omdat ik anders morgen weer met hormoon spuiten moet beginnen. Ik mag dus niet beginnen. 
@mttm ik zou morgenvroeg testen. Bij mij dus ook onverwacht na dacht ik menstruatie 2 dagen te vroeg. Succes!
@elsiejoy, ze vertelden mij net dat als je geen buikpijn hebt en niet teveel bloedverlies dat het geen bbz kan zijn. Ik ben daar ook bang voor.
@mandareintje, ik heb precies 2 weken geleden ovitrelle gespoten. Dus dat zal t niet zijn. De ongesteldheid begon met veel donkere stolsels en toen gewoon bloed elke tampon. Niet super veel maar zo begint t bij mij altijd. Vandaar dat ik dacht aan een ongesteldheid. 

Brabander: wat spannend!! Jeetje zeg. Van de ovitrelle kan het idd niet zijn. Heb ik 2 weken geleden ook gezet en mijn test was spierwit. Witter krijg je ze écht niet. Ik duim voor je dat het toch geen menstruatie is! En anders heeft er sowieso iets gezeten, en dat is ook wel fijn om te weten, dat het in ieder geval kán en dat IUI werkt. 
Deetje A, wat rot hoor. Dat je weinig gehoor vind.. gewoon lekker terug gaan naar de huisarts als.je dat graag wil. 
Mttm: waarom vang je niet wat urine op en doe je de test later, na je werk bijv? Kan gewoon hoor. HCG verdampt niet ;-). 

ElsieJoy wat fijn dat ze toch oplopen, houden zo.
Goede tip Mandareintje, maar dat heeft niet zoveel zin. Dan ben ik namelijk al naar de tandarts geweest. 
Ik weet wel dat ik nu niet durf te testen. Ik denk echt dat ik ongesteld word. Met vlagen weer een gevoel in mijn buik en net ook een heel klein druppeltje bloed in mijn ondergoed. Ik zou in ieder geval niet weten wat het anders moet zijn. Het is ook echt maar heel klein. Sorry voor de details. 

Hoi allemaal! 
Ik lees alles maar reageer weinig.. Wat fijn om te lezen dat het soms toch weer spontaan gebeurd dat mensen zwanger raken! Helaas hier niet, eisprong weer veel later en toch ongesteld na 14 dagen. Mijn partner gaat zich laten testen deze maand, ik zie er wel een beetje tegenop om de medische kant op te gaan maarja. Ik slik de teunisbloemolie wel, mijn cyclus wisselt nog wel heel erg! 
Ik hoop dat we gauw allemaal een positieve test krijgen want bah bah het wordt er niet leuker op!

@ElsieJoy en Mandareintje ja mijn vriend zelf hoopt ook dat het hersteld kan worden. Hij zegt dat dat hem makkelijker en sneller lijkt dan al die hormonen spuiten en puncties bij mij. We bekijken het maar stap voor stap, meer kan ik toch niet doen! Ja, hopen op een wonder.
@Brabander oeh spannend zeg, ik duim voor je!!
@Deetje goed idee om in augustus weer te bellen en om te beginnen met temperaturen en ovulatietesten! Het is ook handig om die resultaten bij te houden en mee te nemen naar afspraken.

Terug
Bovenaan