Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes wat vind je van de lengte van mijn cyclus? Kun je dit al stabiel noemen?
“36-28-33-37-38-35-34-31-31”
We zullen het volgende week zien.. als mijn NOD dinsdag is dan is hij weer 31 dagen.. ben benieuwd!
x Deetje

Mttm: balen...hopelijk zet het niet door! 
Lisaaa: ook voor jou balen joh..
Ik denk ook dat mijn ongi er aan komt. Voel het aan mn humeur, en ik net een beetje kramp zoals ik altijd heb als dat er aan komt. Laat maar gauw komen dan, want ik vind het er ook niet leuker op worden. Baal behoorlijk van mijn negatieve test van vanmorgen. Ben alle hoop kwijt nu, net al even wat traantjes gelaten. Ben het zooooo zat dat het niet lukt. Het is zooooo stom en oneerlijk... naja tuurlijk kán het nog, ben nog niet ongi maar toch. Bleh sorry moest ff zeuren hoor. 
Dat er maar snel meer positieve testen mogen volgen! 

@Elsiejoy, wij lopen een beetje gelijk volgens mij. Ik zit nu rond de 3-4 dagen na ‘verwachtte NOD’. Had vanaf gister avond ook een panisch moment en vannacht werd ik om 4u wakker met het idee dat het foute boek zou zijn. Ik heb namelijk weinig last van kwaaltjes, zelfs de ene borst die beetje gevoelig was is dat nu minder en de laatste test (25e) was ook niet donkerder dan die ervoor. Vanmorgen gelijk nog een testje gedaan en Thank God, dit was een knaller! Gelukkig lopen de testjes bij jou ook op! Ben heel erg benieuwd naar jouw eerste echo! 
Voor de dames die naderende nod hebben: heel veel moed en sterkte toewenst! En ik hoop op meerdere positieve testjes!  
@lapjesendraadjes tegen wanneer zouden jullie weten of de tweede test bij je man beter was? Snap heel goed dat het niet je mans hobby is, lijkt me heel awkward! En dan ook nog eens geen instructie krijgen, dat is ook wel een beetje lomp van de zorgverleners. 
@Lisaaaaa, heel veel sterkte bij de test van je man! Bij ons was dat ook de eerste test die we deden en gaf na initieel stress (uitslag kreeg Mn man mee, maar was incompleet, blad 2 miste en de assistent kon er niets nuttigs over zeggen) ook uiteindelijk veel rust. Ook het vooruitzicht dat wij zeiden: we gaan na 6mnd mijn ovulatie in kaart te brengen voor volgende testen, gaf wat deuk van de ketel. Je hebt dan toch iets van een klein ‘zekerheidje’ in het onvoorspelbare proces van zwanger worden. Althans, zo ervaarde ik het ;) Ik hoop dat het jullie ook wat rust geeft! 
@Deetje, bizar dat je niet echt gehoord wordt door je huisarts. Snap dat hij/zij vaak die vraag krijgen, waarschijnlijk ook van mensen die het maar kort proberen, maar vind toch dat na een jaar wel stappen ondernomen mogen worden (zo staat dat ook in de NHG (richtlijn voor huisartsen) meen ik?). Mijn man liet zich testen in ronde 8, dat was al een opluchting! Zou zeker die NHG richtlijn noemen als ze weer begint over 2 jaar. Jouw cyclus lijkt overigens wel een beetje op de mijne, al ben ik tot ronde 11 gekomen: 36, 30, 30, 28, 28, 28, 24, 26, 29, 31. De ovulatie bijhouden vond ik erg fijn (ik was later aan het oculeren dan ik dacht). Wilde dat 6 rondes doen, maar ben gekomen tot 2. Wellicht is dat voor jou ook fijn. Heel veel succes in ieder geval en zet hem om tegen de huisarts van je als je het echt niet meer trekt! De aanhouder wint laten we maar zeggen!

@mandareintje, Wat vervelend zo een blanco test! We weten maar al te goed hoe dat voelt, dus je hebt alle recht om te balen en verdrietig te zijn! Hoeveel dagen voor NOD heb je getest? In ieder geval een dikke virtuele knuffel voor jou! 

Lapjesendraadjes dit moet voor jullie allebei heel zwaar zijn. Het maakt jullie sterk dat jullie dit samen oppakken. Wanneer krijgen jullie de nieuwe uitslag? Heel fijn dat je vriend inziet dat het voor jou echt niet fijn gaat worden met die hormonen, etc. Ik blijf toch nog steeds hopen op een positieve test voor jullie en dat er op een natuurlijke manier nog iets mogelijk is.
Deetje A, wat vervelend dat de huisarts zo moeilijk doet. Heb je een praktijk met 1 huisarts of zou je ook nog naar een andere kunnen gaan? Twee jaar is wel erg lang als je dan ook nog met alles moet beginnen. Ik moet wel zeggen dat deze reactie van een huisarts mij wel tegenhoudt om naar een huisarts te gaan. 
Lisaaaa misschien begrijp ik het niet helemaal goed, maar 14 dagen na de eisprong een menstruatie is toch goed? Alleen dat die eisprong zo lang op zich laat wachten is wel shit. Ben je allang bezig met teunisbloem?
Mandareintje balen dat je je even zo rot voelt, maar wel goed dat je het toelaat. Het blijft ook echt shit af en toe. Hopelijk over een paar dagen toch een positieve test. 
Ik durfde vanmorgen echt niet te testen. Ik ben toch bang dat het negatief is. Ik begin steeds meer te denken dat ik toch een late eisprong heb gehad en dan komen de kwaaltjes ook later. Ik had ook wel zoiets dat mocht het toch positief zijn, dan wil ik dat op een rustig moment doen. We hebben zo lang moeten wachten en dan vind ik het ook wel fijn om er de tijd voor te nemen en niet alleen maar omdat het moet. Het drinken van alcohol heb ik al opgelost, want ik ga met de auto. Dus geen gekke vragen of wat dan ook. Alleen bij de tandarts moet ik nog even kijken wat ik doe. Ik heb wel op internet gelezen dat een tandarts maar net genoeg gebruikt om het plaatselijk te verdoven en in principe kan het dus geen kwaad.

Even een update. Net bij de tandarts geweest. Ik had gevraagd of het een optie was om het zonder verdoving te doen, maar ze adviseerde me dat zeer zeker niet te doen. Geluk bij een 'ongeluk' spoot ze de vloeistof recht in mijn zenuw, waardoor ze dus bijna niets heeft gebruikt. Daar ben ik dus heel blij om. Enige nadeel is dat de verdoving nu iets langer werkt, maarja dat heb ik er wel voor over. Wellicht ben ik niet eens zwanger. 

ElsieJoy, dat lijkt me wel vervelend als het zo lang duurt. Ik had het gelukkig meteen aangegeven, want mijn tong en lip begonnen binnen 5 seconden te tintelen. Toen is ze meteen gestopt. Ik merk ook al dat het minder wordt. 
Van ongesteldheid nog niets te merken en verder voel ik ook geen kwaaltjes die ik normaal voel. Alleen de snelle stoelgang valt weer op. Ik heb nu definitief besloten dat ik zaterdag ga testen als ik dan niet ongesteld ben.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik hoop ook voor jullie dat het een beetje gaat.. Ik slik nu voor de derde maand teunisbloemolie. De keer voor de laatste x was ik heel snel ongesteld na de eisprong dus dit was wel beter maar ook spannender! Ik slik elke dag visolie ook, met omega 3.. We zeiden deze maand gaan we er nog 1 keer goed en volop voor en dan maar testen.
veel succes allemaal!

Terug
Bovenaan