Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Dank jullie wel lieve meiden. Ik voel me inmiddels echt heeeeel erg shit. Heb vanmorgen eens getemperatuurd en die is dus laag. Vanmorgen zijn de krampen begonnen dus het bloed kan elk moment komen. Het is echt over, en ik vind het zooooo erg. Had het gewoon zó gehoopt met die 4 eitjes. En mijn vriend kan me zo niet opvangen. Die zegt gewoon ja is jammer, misschien volgende maand. En als ik dan een heel verhaal vertel waarom ik het nu zo kut vind dan weet meneer niet wat ie moet zeggen. Als ik hem letterlijk instructies geef om wat extra lief te zijn en wat extra knuffels te geven dan doet hij het niet. Echt, mag ik hem inruilen? Ben het allemaal gewoon echt even kots en kotsbeu gewoon. Bah. En ik sta dit te typen terwijl we samen bij een concert zijn en ik kan echt geen leuke avond hebben als hij zo stom doet en ik me zo kut voel, terwijl ik hier al maanden naar uit kijk. Kan écht wel janken gewoon. Sorry voor mijn hele epistel hier, voel me gewoon kut. Sorry voor taalgebruik ook..

@mandareintje, ik snap je gevoel zooo goed. Ik denk serieus dat t goedkomt bij jou. Ik heb er een goed gevoel van. Maar deze maand was gewoon niet jou maand. Neem vnvd lekker wat drankjes want dat is iets wat je mag doen. En mannen zijn echt andere wezens de meeste snappen ons gevoel niet, al zeggen ze van wel?. Ik wens je nog een goed concert en tegen ons kan en mag je alles zeggen, wij snappen je.
veel liefs Brabander 

Deetje A volgens mij ben je al een paar maanden stabiel. En 31 dagen is een prima cyclus!
Mandareintje ah wat rot voor je zo'n blanco test! En dan die stomme voorverschijnselen. Ik snap heel goed dat je dan een jankmoment hebt!!
Yres morgen moet mijn man zijn nieuwe sample plus urine inleveren. Hij moet het deze keer ter plekke inleveren (Wij wonen dicht bij de kliniek dus het mocht de eerste keer thuis, maar nu moet het daar). 
Mttm wij krijgen de uitslagen over 1,5 week. Dat vind ik best snel. Ik hoop heel erg dat er een soort hersteloperatie mogelijk is en ik ben superblij dat mijn vriend dat ook liever heeft. Maar het is wel bijzonder hoe snel je een grens kunt overgaan. Ik heb altijd gezegd, ik wil geen kunstgrepen. En nu krijg je te horen dat het alleen met een kunstgreep kan en dan denk je toch 'ok, dan doen we dat!'. Ik ben ook blij dat we er goed over kunnen praten, maar ik heb bijv nog geen echte huilbui gehad. Misschien toch uit bescherming richting mijn vriend? Ook dit is denk ik een proces dat moet groeien. Ik denk ook dat mijn vriend nog niet volledig open is, maar vind t ultiem fijn om te merken hoe zorgzaam hij nu voor mij is. 
Blij om te horen dat je toch een verdoving bij de tandarts hebt genomen! En ja het kan langer duren voordat je nu weer gevoel hebt in je kaak, maar ik kan me goed voorstellen dat je dat liever hebt dan evt schade voor een kindje. Vingers en tenen gekruist voor zaterdag!

Ah Mandareintje , wat klote! Mannen zijn echt anders bedraad dan vrouwen he. Bij vrouwen zit de kinderwens vaak dieper, mannen vinden t vaak pas echt leuk wanner t kind er is. En hier schelden mag en soms onaardig over je vent denken mag ook! Mijn pms  begint wrs over een paar dagen en dan zal ik ook wat lichgeraakter tegen mijn vent doen.
Wat Brabander zegt, neem een paar drankjes! En ik geef als tip jezelf dan maar even te verwennen. Een mooie bos bloemen, of een lekkere douchezeep of badspul. Gewoon iets waar je blij van wordt!

Wat balen Mandareintje. Hier mag je alles zeggen. Laat je gevoel spreken. Verwen jezelf de komende dagen. Voor je vriend is het waarschijnlijk ook niet makkelijk, maar mannen voelen vaak anders. 
Lapjesendraadjes dat is inderdaad best snel. Hopelijk gaat deze keer wel alles goed. Is toch een ongemakkelijke situatie. 

Oh mandareintje wat shit zeg, kan me zo voorstellen dat het nu een extra domper is na die 4 eitjes. Wat zal je hoopvol zijn geweest en dan nu zo naar :( hoop dat je toch een beetje een leuke avond hebt gehad bij het concert!
Bij ons was het eerste sample ook niet goed lapjesendraadjes , het 2e sample gelukkig wel. Niet van denderende kwaliteit maar 'goed genoeg' om in principe zwanger te kunnen worden.
Ik heb een testje gedaan einde dag (dan test ik sowieso beter dan 's ochtends) en die bleef akelig wit. Maar nu zie ik toch een schaduwtje. En ik heb het vermoeden dat ie misschien meer gekleurd is dan een indrooglijntje (daar heb ik er al honderden van gehad). Beschouw het negatief want ver buiten de afleestijd.. Bovendien lijkt deze maand in helemaal niks op vorige maand. Maar was ik vanmiddag ineens behoorlijk misselijk. Kan natuurlijk van alles komen. Maar kon mezelf weer niet beheersen met testen... Dinsdag is pas m'n nod. 

Spannend Bo-Belle! Ik vind die ongesteldheidssymptomen echt irritant! Ze lijken zo op zwangerschapssymptomen, echt gewoon vals van Moeder Natuur! Ik hoop dat het streepje duidelijker wordt!
Wij hopen ook op een beter sample, het zou de beste uitkomst zijn ? (en stiekem hoop ik natuurlijk tegen beter weten in overtijd te zijn ten tijde van de uitslag. Dat zou echt een giller zijn. We hebben seks gehad tijdens de ovulatie, dus why not?)

Terug
Bovenaan