Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Goedemorgen ladies
Ik ben deze maand begonnen met ovu testen van cb. Elke keer dacht ik nee ik koop ze niet want vind ze te duur maar na ruim een jaar proberen toch maar gekocht. Vandaag  boor het eerst een knipperende smiley, vandaag d klussen? Na 2 dagen moet het een piek smiley zijn toch? Of kan dit ook bijvoorbeeld morgen al zijn? Iemand ervaringen mee ?  We hebben het afgelopen nacht al erg gezellig gehad 

Thanx lieve meiden. Zo fijn om hier alles van me af te kunnen schrijven. De teleurstelling is groot en ik ben echt mega ongesteld en constant kramp. Zal ook wel door de Clomid komen, heb dit vaker gelezen. Domper, maar nu maar snel het zkh bellen om de nieuwe IUI op te starten. Vandaag extra lief zijn voor mezelf. Ohja, het concert was gelukkig nog gezellig geworden en mn vriend was vanmorgen wél lief. Kwartje viel misschien gewoon een beetje laat... 
Bo-belle: oh wat spannend! Ik duim weer voor je! Ja ik duim voor iedereen natuurlijk. Hopelijk hebben jullie meer geluk! 

Bo-Belle wat spannend. We houden hoop, dinsdag is nog eventjes, dus het kan nog.
Lapjesendraadjes het zou helemaal mooi zijn als je al zwanger bent. Ik blijf duimen. 
Mandareintje, rot dat het nu toch echt is doorgebroken en dan ook nog op een vervelende manier. Probeer vandaag een beetje rust te houden en wees lief voor jezelf. Het is toch wel een domper na vier eitjes. Fijn dat je vriend nu wel lief is. Ik zou overigens wel in het ziekenhuis aangeven dat het zelfs met 4 eitjes niet is gelukt.
Ik vind vandaag eigenlijk spannender dan gisteren. Precies twee weken geleden was dit de dag dat ik me raar/slecht voelde en dacht voor het eerst in mijn leven een eisprong te voelen. Daarna op woensdag nog het slijm dus dat doet me nog steeds twijfelen. Ik ben overigens bang dat het weer niet raak is. Ik heb echt zo een ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Ik ben bang dat testen morgen niet meer nodig is. 

Mttm: oww wat een rotgevoel is dat.. Vandaag was ook jouw NOD toch? Misschien komen de krampjes door iets anders. Probeer positief te blijven ook al weet ik hoe moeilijk dat soms is, vooral als je lichaam mixed signals geeft.
En ik durf niet zo goed in het ziekenhuis te zeggen denk ik dat we het toch geprobeerd hebben, dat was behoorlijk tegen doktersadvies in namelijk.. straks durven ze me nooit meer hoger te doseren als ze weten dat ik toch niet naar hun adviezen luister. Krijg vanmiddag al mijn start echo, om te kijken of er geen cystes zijn ontstaan. En dan zondag medicatie starten en volgende week vrijdag eerste follikelmeting. Op zich wel fijn dat ik er weer meteen vanalles voor moet doen, geeft meteen het gevoel dat de trein gewoon weer rijdt en dat we er mee bezig zijn. 

Mandareintje, van de ene kant snap ik dat je het niet durft te zeggen. Van de andere kant is het gebeurd. Als je dit vertelt hebben zij weer meer informatie. Zij verwachten namelijk dat het raak zou kunnen zijn, anders zouden ze niet verbieden om seks te hebben. Ik denk dat dit hele waardevolle informatie kan zijn.
Bij mij was gisteren geloof ik mijn NOD, ik weet nooit ze goed hoe dat werkt hahaha. Maar ik ging een heel klein beetje uit van vandaag, omdat ik me twee weken geleden anders voelde.
Ik vind het wel echt spannend. Ik durf niet eens te hopen dat het wel raak zou kunnen zijn, maar geen bloed is goed (op dit moment dan).

Mttm: ja klopt, heb het net ook verteld. Flapte eruit. Ze keek niet heel verbaasd. Wel echt heel spannend ook bij jou zeg!! Ben zo benieuwd!
Aahh slecht nieuws hier. Ik heb dus een cyste ?. Zo kut, een hele grote van 2cm. Dus nu mag ik niet starten met de hormonen en moeten we wachten tot de cyste weg is. Over een maand een nieuwe echo. Man man man dit kan er ook nog wel even bij hoor. Voelde me al uber shit en dan dit weer. Dit wordt vandaag écht niks anders dan janken. 

Nogal.. en dan ga ik in de tuin in de zon liggen, hebben de buren ineens visite van mensen met een baby dus mag ik steeds naar dat blije gekir luisteren. Best wel confronterend. :-/ sorry hoor ben ik mega in de zeikmodus nu.
Bo-Belle had je nog een test gedaan?

Terug
Bovenaan