Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Dat meen je niet Mandareintje. Echt vreselijk. Jij verdient het gewoon om dit weekend verwend te worden. Heel veel sterkte! 

Ik kon me net niet meer inhouden, dus ik heb een test gedaan. Maar helaas, witter dan wit. Voor de zekerheid doe ik morgenochtend nog eentje, maar ik heb deze maand eigenlijk alweer afgeschreven.

Ah nee, ook nog een cyste? Jemig, wat een rotnieuws! Ik snap helemaal dat je dan geen baby wil zien of horen. Ik kan de zwangere buiken en babyfotos op het werk ook niet zo goed hebben als ik ongesteld ben. Mijn jongste nichtje is over 2 weken uitgerekend en dan plempt ze haar hele Instagram weer vol. Word er nu al kriebelig van bij de gedachte. Onze oma wordt rond die tijd 96, ik ben het oudste kleinkind en ik wil haar zo graag een kindje van mij laten zien! Ja ik ben jaloers en af en toe laat ik dat toe. Logisch toch? Anders worden we toch allemaal gek?

Mandareintje ik kan me heel goed voorstellen dat je geen kinderen wil horen.
Lapjesendraadjes ik zou heel graag willen dat ik nog kon duimen, maar na al die maanden weet ik eigenlijk wel dat wit ook wit is en blijft. Waarschijnlijk dan toch pas op woensdag een eisprong gehad. 

Ik snap 't ook hoor mandareintje! Je zit er dan gewoon éven niet op te wachten. Hoop dat je je gedachten een beetje kan verzetten met dit zonnige weekend...
En ja ik ben inderdaad ook soms echt jaloers lapjesendraadjes dat laat ik dan ook gewoon even zo zijn en daarna weer in de normale modus haha. Maar naast die momenten kan ik ook wel oprecht blij zijn voor iemand, godzijdank, want dat is wel eens even weggeweest.. En toen heb ik echt tegen mezelf gezegd 'zo en nu gaan we weer normaal doen'
Ik heb uiteraard nog getest (junkie hier) maar spierwit. Heb nog nooit zo'n witte test gehad. Zelfs geen indroger op gekregen :') dus ik zie 't wel. Vandaag ook weer misselijk, ben super moe. Borsten kan ik niks over zeggen want die doen wel pijn maar die leiden gewoon elke maand hun eigen leven. Dus we tellen de dagen maar gewoon af... Voel me niet perse anders ofzo. #ishetaldinsdag

Mandareintje wat vervelend. Echt zo klote voor je. Mja zwanger zijn is ook niet tof hoor. Ik ben zwanger maar mijn waardes lagen te laag om het zeker te weten. Ik krijg woensdag weer n bloedtest om te horen of het geen miskraam is geweest. Ik krijg vriendlief niet te pakken dus kan het ook niet ff over hebben. Ik ga dus shoppen. Werkt misschien ?

Terug
Bovenaan