Dankjewel voor jullie lieve reacties.Zo, ben maar met mn vriend gaan bbqen bij mn beste vriendin en haar man, daar knap ik altijd wel van op. We gaan gewoon verder. Hopen op een eisprong en zelf proberen. En dan volgende maand hopelijk de IUI. En ik heb voor t eerst in maanden weer eens een wijntje (of 2) op, haha.
Mttm: hè wat jammer nou!! Het klonk zo veelbelovend.. wie weet verandert het nog, maar ik geloof graag dat je je lichaam wel kent en dat je je conclusies kan trekken.
Bo-belle: ik ja toch nog even duimen voor je hoor! Shit van die blanco test... :-(
Lapjesendraadjes: dat van je oma snap ik echt heeeel goed. Ik had dat precies hetzelfde bij mijn oma van 94. Helaas is ze afgelopen december overleden. Ben zelf ook de oudste kleindochter en ik had haar zoooo graag overgrootoma willen laten worden. Ik hoop dat ze nog in goede gezondheid is en dat ze nog een tijdje meegaat! En zo niet, dan kijken ze van boven echt wel mee en zijn ze ontzettend trots.
Brabander: oh nee wat een onzekerheid! En wat rot dat je je vriend niet te pakken krijgt zodat je het even kwijt kunt. Ik hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen. Shoppen is inderdaad ook wel een goede uitlaatklep! Ik heb ook per ongeluk een nieuw horloge besteld gister, oeps, ging perongeluk. Ik hoop.heel erg dat je gewoon een trage HCG hebt en dat je woensdag flink hogere waardes hebt meid..