Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hahaha was ook niet zo'n fraaie periode. En toen kreeg ik denk ik in 1 maand 4 zwangeren om me heen in directe kring. Pfff. Maar nu ben ik weer goed bijgetrokken hoor ;) 

Dankjewel voor jullie lieve reacties.Zo, ben maar met mn vriend gaan bbqen bij mn beste vriendin en haar man, daar knap ik altijd wel van op. We gaan gewoon verder. Hopen op een eisprong en zelf proberen. En dan volgende maand hopelijk de IUI. En ik heb voor t eerst in maanden weer eens een wijntje (of 2) op, haha. 
Mttm: hè wat jammer nou!! Het klonk zo veelbelovend.. wie weet verandert het nog, maar ik geloof graag dat je je lichaam wel kent en dat je je conclusies kan trekken. 
Bo-belle: ik ja toch nog even duimen voor je hoor! Shit van die blanco test... :-( 
Lapjesendraadjes: dat van je oma snap ik echt heeeel goed. Ik had dat precies hetzelfde bij mijn oma van 94. Helaas is ze afgelopen december overleden. Ben zelf ook de oudste kleindochter en ik had haar zoooo graag overgrootoma willen laten worden. Ik hoop dat ze nog in goede gezondheid is en dat ze nog een tijdje meegaat! En zo niet, dan kijken ze van boven echt wel mee en zijn ze ontzettend trots. 
Brabander: oh nee wat een onzekerheid! En wat rot dat je je vriend niet te pakken krijgt zodat je het even kwijt kunt. Ik hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen. Shoppen is inderdaad ook wel een goede uitlaatklep! Ik heb ook per ongeluk een nieuw horloge besteld gister, oeps, ging perongeluk. Ik hoop.heel erg dat je gewoon een trage HCG hebt en dat je woensdag flink hogere waardes hebt meid..

Helaas ook met een ochtendtest spierwit. Laat dat bloed maar komen. Ik ben nu wel heel bang dat ik een hele lange cyclus krijg, aangezien ik zolang last heb gehad van die slijmerige afscheiding. 

Hallo dames,
Wij zitten nu in onze 6e ronde en de 1e na een miskraam.
ik heb op 16/05 een miskraam moeten opwekken met medicatie. Ik heb 2 weken lang ongeveer bloed verlies gehad. Dus daarna pas ook weer gemeenschap gehad met mijn partner. Nu heb ik 10/06 en 11/06 bloed verloren en ik dacht dat dat mijn menstruatie wel zou zijn. Nu had ik vandaag nogmaals een nacontrole in het ziekenhuis. Ik vertelde ze dat de ovulatie testen afgelopen 2 weken positief blijven en ook een zwangerschapstest die ik op 05/06 heb gedaan was positief. Dus ik had al zo’n vermoeden dat er alsnog HCG in mijn bloed zou zitten. Nu heb ik vandaag bloed geprikt en mijn waardes waren 160-170. Dus de arts vond dat nog best hoog na zoveel weken na een miskraam en twijfelde of ik laatst mijn menstruatie heb gehad. Volgende week nogmaals bloedprikken, en als die na nog hoog is krijg ik verder onderzoek. 
Iemand hier ook ervaring mee?
Groetjes

Ook geen ervaring mee Facha. Hoop dat je weer opnieuw zwanger bent.
AAh balen mttm! Ik ga straks lunchen met een vriendin en daar is altijd wel wat wijn bij betrokken dus ik dacht doe nog even een testje maar ook die blijft mega wit (dacht bij nader inzien morgen mijn nod te hebben ipv dinsdag) dus ik ga er nu ook maar van uit dat deze ronde niet gelukt is. :( 

Facha ik heb nog bijna 2 maanden positiebe tests gehad na mijn miskraam. Dus ik zou er niet vanuit gaan dat je weer zwanger bent. Nu weer ronde 4 na de miskraam. Totaal dus ronde 15. :(

Terug
Bovenaan