Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mijn miskraam is nog maar een kleine 2 maanden geleden! Maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Alle testen zijn negatief en de ovulatie testen al helemaal! Nou ben heb ik 9 dagen geleden mn laatste kuur Provera gehad... maar nog geen spoor van menstruatie of ovulatie. Ik weet dat ik moet wachten op mn menstruatie. Maar het duurt lang.
En iedereen om me heen wordt zwanger. Ik vind het soms heel moeilijk nog hoop te houden.

Mandareintje :( ik kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. En mannen weten soms niet hoe ze moeten reageren op dit soort dingen. Houd vol lieverd, je bent nog maar net begonnen met IUI en er is nog zoveel hoop! 

mtmm en 1988 ik voel die teleurstelling ook elke maand. En inderdaad overal zwangere vrouwen.. mtmm hopelijk komt die menstruatie niet en 1988 hopelijk komt die menstruatie wel zodat je door kunt gaan! 

Ik heb denk ik afgelopen woensdag/donderdag/ vrijdag mijn ovulatie gehad. Vandaag had ik ineens roze afscheiding. Ik verwacht mijn NOD pas 11 juli. Ik kreeg meteen hoop en dacht 'jaa vroege innesteling'. Maar dat is natuurlijk heel stom he.. ik word gewoon gek van mezelf en zoek achter elk symptoom iets.. 

Taaraa als ik zwanger ben mag die menstruatie inderdaad weg blijven, maar anders ben ik toch liever zo snel mogelijk ongesteld. Ik zit toch alweer op dag 32 van mijn cyclus. 
Wat gek dat jij opeens roze afscheiding hebt. Kan het nergens anders van zijn? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of het mogelijk is om zo vroeg een innesteling te krijgen. Ik hoop voor jou natuurlijk van wel. 

1988 ik weet hoe je je voelt! Tis allemaal gewoon klote! Zat vandaag op de verjaardag van mn pa waar mn tantes doodleuk waren aan t speculeren over de namen van hun kleinkinderen die binnen nu en 2 maanden geboren worden. Dus weer met n vreselijk kutgevoel naar huis..vriendlief snapt niet dat ik me dan rot voel :( klotedag.. 

Spannend Taaraa! Als je op woensdag je ovu hebt gehad zou het zeker prima kunnen! Anders kan het ook wel natuurlijk alleen zou het erg vroeg zijn.. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik duim mee! Wat duurt het dan nog lang voor je meer zekerheid hebt hè...
Boerin aah ja pijnlijk zo'n verjaardag :( mijn partner staat er ook anders in.. Hij snapt me deels wel maar ja ze zullen nooit meemaken wat wij elke maand hebben. Als een havik met je lijf bezig zijn en dan tóch weer een teleurstelling na zoveel hoop. Hij wil ook niet echt weten waar we in de cyclus zitten ivm prestatiedruk. Nou. Dat zou ik ook wel graag willen maar die knop kan niet meer uit. 
Hoe is het bij jou mttm? Wanneer heb jij ook alweer je nod?
Ik ben deze cyclus dus begonnen met temperaturen in eerste instantie voor de dokter maar dacht ik kijk wel even of ik het dan doorzet voor mezelf. En vandaag is mijn temperatuur gezakt (van 37.8/9 naar 37.5) dus ik verwacht inderdaad vandaag ongesteld te worden. Had al niet een onwijs succes gevoel deze maand maarja. Toch wel weer een domper.
Heb ook echt ff geen zin in die buikpijn, voel me altijd zo ellendig. Hiervoor zat ik dus ook jaren aan de prikpil omdat mijn menstruatie zo heftig is. En nu ben ik dus al 2 jaar pijn aan het lijden zonder resultaat. Pffff. Vind deze ronde echt even zwaar. 

Bo-Belle, shit dat je temperatuur lager is. Zeker vervelend dat je menstruatie dan ook nog zo heftig is. Wanneer ging jij ook alweer naar de dokter? 
Met een cyclus van 28 dagen was mijn nod afgelopen donderdag. Maar mijn slijm kwam ook pas later, dus het kan best zijn dat ik woensdag pas mijn nod heb of nog later. Ik zit inmiddels op dag 33 van mijn cyclus. 

*het is natuurlijk 36.8/9 en 36.5 anders ben ik wel heul warmbloedig ;)
Mttm pfff verwarrend dan ineens zo'n lange cyclus erbij. Of heb je die wel vaker? Ik wacht nog 1 cyclus af en dan wil m'n huisarts me doorverwijzen naar de gynaecoloog. Hij zei dat we het totaan de zomer moesten proberen, dus dat is nu zo'n beetje. Maar weet niet, wil nog wel 1 ronde wachten. Geen idee waarom, misschien omdat ik toch hoop heb vanwege de vorige ronde? 

Hee mttm, wat rot zo'n lange cyclus!! Dan wordt je geduld nog eens extra op de proef gesteld. Ik duim dat alles nu een beetje op gaat schieten.
En Bo-Belle, ik snap wel dat deze ronde je zwaar valt, vooral na die positieve testen van vorige maand. Die temp daling is inderdaad geen goed nieuws, bij mij betekende dat altijd einde verhaal. Ook voor jou hoop ik dat het snel doorbreekt en dat de nieuwe ronde zich snel aandient.
Ik voel me ook nog steeds zwaar verrot. En vooral omdat ik me compleet onbegrepen voel door mijn vriend. Hij kan soms gewoon echt niet met mijn emoties omgaan en we hebben het halve weekend flink lopen ruziën. Ben nog steeds boos. Zo dubbel, want enerzijds wil je een kind van iemand en anderzijds kan je iemand wel achter het behang plakken. Hebben jullie dat ook wel eens?
Heb net het ziekenhuis gebeld of ik geen iui kan krijgen zonder hormonen. Maar ze zeggen dat je bij een cyste vaak geen eisprong hebt.. dus dat gaan ze waarschijnlijk niet doen. Zo jammer :(

Terug
Bovenaan