Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Bo-Belle ik heb wel eens vaker een langere cyclus gehad. Ik had eerst standaard 28 dagen en opeens veranderde dat en toen is het ook niet meer normaal geworden. Ik had nu goede hoop, omdat ik ben begonnen met teunisbloemolie. Daardoor vorige maand een cyclus van 26 dagen. Toen had ik de hele maand geslikt. Deze maand ben ik op de helft gestopt met slikken, omdat ze zeggen dat dat beter is voor de innesteling. Ik denk wel dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Vanmorgen opeens echt heel erg misselijk (had ik vorige cyclus ook opeens) en ik heb vandaag de hele dag al een menstruatiegevoel in mijn buik. 
De zomer is nu zo ongeveer inderdaad. Ik begrijp dat je nog even een ronde wilt proberen. Wie weet wat er nog in zit met die mooie lange zomeravonden. En anders hoop ik dat ze je snel kunnen helpen in het ziekenhuis. 
Mandareintje het was ook een klap die je voor je kiezen krijgt. Ik ken dat gevoel over je partner een beetje. Ik merk wel dat hoe langer we bezig zijn, hoe erger hij het ook vindt. Dat doet mij dan weer pijn, omdat ik dan denk waarom is er nu weer iets mis met mij? Hij wil overigens niets weten van mijn cyclus enzo. Helaas gaat het bij mannen altijd een beetje anders. Moet altijd even dalen zeg maar en uiten is vaak ook anders dan bij vrouwen. Jammer dat ze je niet willen helpen met iui. Van de andere kant is het misschien ook maar beter dat de cyste eerst weggaat voordat je zwanger bent. 

Súper herkenbaar hoor Mandareintje, hier wel in ieder geval ;) Bij ons is het met name dat het libido van mijn partner niet heel hoog is. Dus ik moet soms flink mijn best doen om het in de vruchtbare dagen meer dan 1x te doen. En dan ook nog op zo'n manier dat hij niet te veel druk ervaart. En als het dan niet lukt om het vaker te doen, zoals deze maand, dan moet ik echt heel erg mijn best doen om geen verwijten te maken. Terwijl ik echt soms wel denk 'misschien was het wel gelukt als we het vaker hadden gedaan'. Ook niet echt gezellig voor je relatie kan ik je vertellen :( 
Ah dat slijm is bij mij altijd wel een goede indicatie ja, zodra dat weg is kan ik er 14 dagen bij optellen en komt mijn menstruatie op de dag af mttm. Wel weer balen zo'n lange cyclus tussendoor :( Maar heb inderdaad hetzelfde gelezen over teunisbloem, dus denk dat je daar wel goed aan hebt gedaan.. maarja.. daar heb jij nu ff niks aan! 
En helaas is tempdip hier ook een slecht teken. Ben nog niet aan het bloeden maar ik voel mijn baarmoedermond wel al helemaal verweken dus het kan nooit lang duren. Nog geen buikpijn dus misschien vanavond of morgen pas. Dan hoop ik op een kortere cyclus deze maand. Vond die van 26 dagen wel prima ;) ipv 30 / 31 waar ik nu op uit ga komen. 

Net nog even een test gedaan, maar hij blijft echt helemaal wit. Ik heb normaal niet zoveel last van slijm. Dus meestal heb ik 1 dag, soms 2, duidelijk slijm en dan is het ongeveer 14 dagen later. Ik hoop niet dat ik nu het einde van de slijmperiode moet tellen, want dan duurt het nog even voordat ik ongesteld word. 
Bo-Belle ik hoop voor jou ook weer op een kortere cyclus deze maand. Als het dan toch niet raak is, kun je beter maar meteen doorgaan. Wel opvallend dat jij je baarmoedermond zo voelt verweken. Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou kunnen merken.

Oei nee dat hoop ik ook niet voor je mttm... Ik heb wel eens bij een cyclus ineens een dagje slijmerige afscheiding tussendoor gehad. Dus dat zou ook nog kunnen.. Ga ik voor duimen ;)
En die baarmoedermond is wel echt een kwestie van voelen.. Met je vingers haha. 

Nou, ik denk dat bij mij de ongesteldheid er ook zit aan te komen. Ik werd vanochtend misselijk van een glas water en werd echt opeens zonl woest op mijn lichaam!! Ik weet dat de kans vrijwel nihil is om zwanger te zijn en toch je misselijk voelen?! Dit is gewoon vals!! Nu heb ik al een uur krampen aan mijn linkerkant. Zo'n beetje ter hoogte van mijn heup. Ben er ZO klaar mee. Temperaturen heb ik al dagen niet gedaan. Ook uit pure woede, want t gaat toch geen ene fluit helpen.
Ja, waar ik vorige week nog zo kalm bleef heb ik nu het totale andere uiterste. Mijn pms is los zegmaar! Ik heb mijn partner en jongste stiefdochter al gewaarschuwd om dekking te zoeken ?‍♀️? ik vind dat ik nu wel recht heb op een totale driftbui

Dat begrijp ik lapjesendraadjes! Mijn humeur is ook al weken heksachtig! Door bijwerkingen van Provera. Maar ook omdat het gdvmme gewoon niet lukt.
En weet je wat ik helemaal erg vind.. buuf is zwanger en alleen maar omdat ze anders aan het werk moest van de wet! Ze weet niet eens wie de vader is. G€&#~|

Irritant zo'n buuf 1988 vooral als.t bij jou dan niet lukt! Ik hoop dat ze dan verder wel een goede moeder is en het beste doet voor haar  kinderen! 
Inmiddels zit ik aan de chocolade en kalmeer ik langzaam.

Terug
Bovenaan