Lapjesendraadjes helaas kan dat dus wel. Eigenlijk sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik op sommige dagen in mijn cyclus een misselijk gevoel, maar mss mag je dat niet eens misselijk noemen. Sinds vorige maand opeens ook rond NOD misselijk, maar echt misselijk. Vandaag dus ook weer. Vanmorgen dacht ik echt dat ik moest overgeven. Vanmiddag was ik even in de winkel en toen werd het me ook weer slecht. Ik heb vandaag ook al meerdere keren steken in mijn lies/zij gehad. Een beetje ter hoogte van mij heup zoals jij het zegt. En af en toe echt een ongesteldheidsgevoel in mijn buik met vlagen.
Ik geef je alle recht om een driftbui te hebben. Het is ook allemaal niet eerlijk en dan moet je ook nog overal doen alsof er niets aan de hand is. Ik hoop dat je even tijd hebt om alles te laten vallen en jezelf helemaal te verwennen met iets dat je leuk vindt.
1988, helaas hoor je die verhalen ook inderdaad. Dit vind ik overigens wel heel erg.
Ik geef je alle recht om een driftbui te hebben. Het is ook allemaal niet eerlijk en dan moet je ook nog overal doen alsof er niets aan de hand is. Ik hoop dat je even tijd hebt om alles te laten vallen en jezelf helemaal te verwennen met iets dat je leuk vindt.
1988, helaas hoor je die verhalen ook inderdaad. Dit vind ik overigens wel heel erg.