Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes helaas kan dat dus wel. Eigenlijk sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik op sommige dagen in mijn cyclus een misselijk gevoel, maar mss mag je dat niet eens misselijk noemen. Sinds vorige maand opeens ook rond NOD misselijk, maar echt misselijk. Vandaag dus ook weer. Vanmorgen dacht ik echt dat ik moest overgeven. Vanmiddag was ik even in de winkel en toen werd het me ook weer slecht. Ik heb vandaag ook al meerdere keren steken in mijn lies/zij gehad. Een beetje ter hoogte van mij heup zoals jij het zegt. En af en toe echt een ongesteldheidsgevoel in mijn buik met vlagen. 
Ik geef je alle recht om een driftbui te hebben. Het is ook allemaal niet eerlijk en dan moet je ook nog overal doen alsof er niets aan de hand is. Ik hoop dat je even tijd hebt om alles te laten vallen en jezelf helemaal te verwennen met iets dat je leuk vindt. 
1988, helaas hoor je die verhalen ook inderdaad. Dit vind ik overigens wel heel erg. 

Mttm ik heb het weleens vaker gehad, dit vreemde gevoel maar het komt deze maand gewoon harder aan. Ik ben best wel een binnenvetter en de kalme binnen mijn relatie, ik hou me altijd in. Maar deze maand...Ik appte mijn vriend al dat als ik iemand tegenkom die maar verkeerd naar mij kijkt, dat ik die persoon ga slaan en dat ik met borden wil smijten ofzo. ? gelukkig appte hij terug 'ok' en blijft hij de rest van de avond uit mijn buurt hihihi. Hij kent mij en weet dat ik hier alleen doorheen moet. Als hij nl ook boos wordt op de situatie, helpt mij dat niet en klap ik weer dicht.

Ok ik wordt nu echt even helemaal gek van mezelf.. ik heb dus hele discussies met mezelf wanneer ik zou gaan testen..... 
aan de ene kant zei ik afgelopen weekend al zal ik een early test doen. Aan de andere kant zeg ik nee wacht in ieder geval tot je nod voorbij is. Dan zeg ik weer ok op de dag van je nod kan je testen. Dan zeg ik weer je hebt al vaker een langere cyclus gehad dus wacht gewoon tot je een week over tijd bent voor je gaat testen...
niets, maar dan ook echt niets wijst erop dat ik niet gewoon ongesteld ga worden.. maar mijn hoofd wil zooo graag testen, pffffff.. maar ik wil ook oet constant teleurgesteld zijn!
mijn cyclus is geweest: 36-28-33-37-38-35-34-31-31
Deze ronde is 1-7-2019 dag 31, dus ik zou het morgen moeten worden..
Waarom kan je hoofd je toch zo gek maken? 
Ik ben gewoon bijna bang voor morgen!
X Deetje

Hallo allemaal,
Wat "fijn" om te lezen dat er veel meer vrouwen zijn waar het langer duurt om zwanger te worden.
Mijn naam is Natascha, 32 jaar, moeder van een zoon van 3 en ik zit nu in ronde 10. Van mijn zoontje was ik na 2 rondes al zwanger maar nu laat het op zich wachten. Ik ga soms echt twijfelen of het wel gaat lukken.  Ik ben ontzettend regelmatig maar er gebeurd maar niks.  Ik wil zo graag positief blijven maar soms lukt dat gewoon niet.  

1988 wanneer is jou NOD? Ook morgen? Ik weet niet of ik dat vol hou, hahaha (tot maandag) Eerst maar morgen afwachten wat er gebeurd!
Ik heb net tijdens het douchen nog even gevoeld (hahaha, sorry) maar mijn baarmoedermond staat niet “open” en is best wel hard en teruggetrokken.. normaal is hij al veel zachter 1 dag voor mijn NOD.. misschien maak ik mezelf gek.. misschien heb ik een lange cyclus, de tijd moet het uitwijzen!

Welkom Natascha,
Wat fijn dat je al een zoontje hebt! Ja wij snappen allemaal hoe je je voelt.. hopelijk kun je ook je hart een beetje bij ons luchten.

x Deetje

Deetje lastig he  je kan beter eVen langer wachten  Aangezien je cyclus niet constant is. Ik weet ook nooit wanneer ik moet testen. Ik zit op 34 tm 134 dagen een cyclus dus ja wanneer zal ik moeten testen dan?‍♀️ ook lastig 

Terug
Bovenaan