Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ok echt dom.. maar ik hield het niet meer en heb vanmorgen een early test gedaan........
Nu is er nog meer twijfel
op de verpakking staat duidelijk geen resultaten meer interpeteren na 5 minuten
ik hallucineer streepjes maar na de afleestijd zie je een heeeeeeeeeel licht streepje....
pfffff wat een drama, ik heb nog 1 gewone test.. dus als ik deze week niet ongi wordt ga ik hem misschien toch van het weekend met de gewone test proberen..

Deetje A het is altijd moeilijk om te bepalen wanneer je gaat testen. Zeker als je een onregelmatige cyclus hebt. Ik denk dat je vooral naar je gevoel moet luisteren. In de stress zitten omdat je probeert vol te houden om niet te testen is ook niks. Ik denk dus dat je er goed aan hebt gedaan om te testen. Als het streepje na de afleestijd was, zou ik er nu even niets van denken. Probeer in het weekend nog een keer te testen.
Ik voel me nu wel echt rot. Vannacht tot twee keer toe gedroomd dat ik een positieve test had. Ik kan wel huilen.

Mttm, ja die dromen zijn op dat moment levensecht en zo fijn en dan wordt je wakker en spat je bubbel uit elkaar.. ik heb ook wel eens midden in de nacht zitten huilen!
af en toe lucht even een lekker potje uit huilen ook best wel op.. dus misschien gewoon even lekker laten lopen meis, dikke knuffel!!

deetje A misschien via internet die vroege testen bestellen. Die testen al vanaf 10 mg. Ik heb er 16 gekocht voor 10 euro. Ik ben gewoon elke ochtend gaan testen. Ik ben ongesteld geworden vandaar dat ik morgen nog een bloedtest moet doen om te kijken of het geen miskraam is geweest. 
Grt Brabander 

Deetje a, besteld bij 24 pharma, zijn binnen een dag binnen. 
Bobelle, wat heftig, ik snap je helemaal dat t zwaar klote is. Ff jezelf goed verwennen met iets lekkers of een goed boek.
grt brabander

Terug
Bovenaan