Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

1988, aaah dat had ik even gemist..
ik denk zelf dat ik zondagochtend de echte test ga doen (heb er nog 1 liggen)
heb trouwens nu ook die teststripjes besteld!

[quote quote=10218745]Hallo allemaal, Wat “fijn” om te lezen dat er veel meer vrouwen zijn waar het langer duurt om zwanger te worden. Mijn naam is Natascha, 32 jaar, moeder van een zoon van 3 en ik zit nu in ronde 10. Van mijn zoontje was ik na 2 rondes al zwanger maar nu laat het op zich wachten. Ik ga soms echt twijfelen of het wel gaat lukken. Ik ben ontzettend regelmatig maar er gebeurd maar niks. Ik wil zo graag positief blijven maar soms lukt dat gewoon niet.[/quote]
Welkom! Dit is een heel fijn draadje waar je je ei goed kwijt kunt, we begrijpen hoe het voelt! En klagen mag dus hahahaha

Bo-Belle he verdorie dat je ongesteldheid is doorgebroken! En 2 jaar lang gestopt zonder resultaat is gewoon enorm lang! Wees maar een beetje lief voor jezelf

Bo-Belle echt balen. Laat maar even goed voor je zorgen. 
Ik heb even een dilemma. Donderdag ga ik sushi eten. Wat zouden jullie doen als er nog geen menstruatie is, maar de testen ook negatief zijn? 

Mttm, ik lus geen sushi dus ik zou zeggen sla lekker over.. maar zolang de testen negatief zijn zou ik gewoon eten wat ik wil!
x Deetje

Mttm: ik ben het met Deetje A eens, zolang je negatief test gewoon doen. In het prille begin moet het vruchtje het toch allemaal nog zelf doen en zit het nog niet op je bloedbaan aangesloten. Zodra je echt zeker bent dat je zwanger bent, zou ik het dan iig pas niet meer doen. 

Terug
Bovenaan