Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Helaas nog geen uitslag. Ik ga ervan uit dat ik het morgen zeker heb. Dan valt t iig niet tegen.
Deetje a, bij je text boven staat een icoontje van een foto. Daarop klikken en je kan in je fotoboek een foto uploaden. Succes!
grt Brabander 

Maar als je op dat plaatje klikt staat er “directe link naar afbeelding”. Komt het omdat ik het via mijn telefoon probeer?

Werkt dit?
ik probeer de foto van mijn early-test van dinsdag te laten zien..

uj8ruwlm.jpeg

https://www.mupload.nl/img/uj8ruwlm.jpeg

Deetje A: dat heeft gewerkt en ik zie een streepjes hoor, denk dat je wel zwanger bent ☺️ Morgen nog eens testen dan zou hij al wel duidelijker moeten zijn, voorzichtig toch gefeliciteerd!

Hoe is het met de rest? Wie zit er nog meer op het wachtbankje?
Ik kan de NOD lijst niet meer terug vinden ;) Ik heb mijn NOD volgende week woensdag. 

Deetje ik zie de streepjes ook goed hoor! Gefeliciteerd :)
Mttm ik zou gewoon lekker leven zolang je geen positieve test hebt. Een drankje en sushi op z'n tijd moet kunnen hoor! Lekker genieten :) we zitten er als haviken bovenop en hebben het denk ik eerder door dan vele anderen. Maar dat is waar ik me goed bij zou voelen, als het voor jou anders is dan zou ik lekker daarvoor gaan :) 
Taaraa aah spannend! Hoe is je gevoel over deze ronde? 
Ik ben nog ongesteld, dus over iets meer dan een week weer de vruchtbare dagen in. Beetje afhankelijk van mijn cyclus. Wel echt een rot menstruatie weer. Mega veel buikpijn, bloed en ben ook nog eens hartstikke misselijk. Zo erg dat ik af en toe serieus twijfel, maar buikpijn + helderrood bloed is gewoon ongi haha. Misschien misselijk omdat mijn oor WEER dicht zit... :|

Terug
Bovenaan