Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

Ah wat Jammer meis, had zo'n goede hoop voor je! Maar op naar de volgende ronde, dit jaar duurt nog even. Wie weet een leuk kerstcadeau voor je familie?
Ik ben nog wat voorzichtig, gister een flinke ruzie gehad. Voelde me toch wel teleurgesteld dat er nog steeds geen "echte" ja is. Was ook erg emotioneel door het werk waar het niet lekker gaat. Uiteindelijk gaf hij aan dat hij het gaat deze week wilde doen, wanneer het werk wat rustiger was. Super lief maar wel uitgelegd dat het nu voor mij wel hoog zit. Ik geloof/hoop dat het einde deze week voor mij nu een start word.... anders ben ik bang dat ik het moet uitstellen, dan is hij is gewoon niet klaar voor hoe zeer het ook doet 

@Olifantje Ben ik weer! Ondertussen weer thuis van vakantie en een beetje bijgekomen van de teleurstelling. Ik merk dat ik dit proces nu wel steeds moeilijker begin te vinden en dat de wens steeds groter wordt. Over een weekje weer starten met ovulatietesten, want ja opgeven is helemaal geen optie. Ik hoop echt dat het dit jaar allemaal nog lukt. 
Hoe gaat het nu bij jou? Heeft je vriend al iets van zich laten horen? Ik hoop dat het weer een beetje rustig is op het werk en dat je je weer goed voelt! 

@ Zwaantje
Ah meis dat snap ik, heb je nog wel kunnen genieten? Het lijkt mij ook erg frustrerend als je alles uitrekent maar het "lijkt" niet te helpen. Maar ik moet zeggen, las ergens dat maar 50% van de bevruchte eitjes het ook echt red. Dit jaar gaat echt lukken!! Misschien  even van de ovulatie testen af en even minder ermee bezig zijn? 
Ik heb vandaag een officiële ja?? we gaan beginnen aan een gezinnetje. Hij kwam aanlopen met de kaart en ik zei meteen; Nee ik durf niet in tranen haha. Op het werk is alles opgelost en ik ga me lekker foccusen op thuis. Jee ben even van slag gewoon haha

@Olifantje Yaay! Ik ben blij voor je. Uiteindelijk is dit hele proces ook een stukje 'wachten op geluk'. Fijn dat het op het werk ook weer rustig is. Ik begin deze week weer met een nieuwe baan, spannend! Ondanks alles heb ik wel genoten van onze vakantie en hebben we ook veel fijne gesprekken gehad over ons toekomstige gezinnetje. 
Ik ga niet stoppen met de ovulatietesten, omdat dat voor mij het enige stukje controle is wat ik heb en dat wil ik niet kwijt. Daarnaast wil mijn vriend het deze maand echt helemaal samen proberen, ook om te kijken of hij ook echt meer druk ervaart als hij alles weet. Voelt enorm fijn dat we het nu echt voor de volle 100% samen gaan aanpakken. Hij ziet het nu ook wel zitten om volgend jaar papa te worden, helemaal leuk dus

Ah dat is fijn om te horen, wat ga je doen voor je nieuwe baan?? 
Zoals je het zegt klopt precies, je moet geluk hebben. Vind het mooi om te horen dat jullie het nu echt even samen gaan doen, dan voel je je er toch minder alleen in. Klus jij meestal op je ovulatie of er voor?
Wil proberen geen testen te gebruiken en puur op mn slijm af te gaan.. mn cyclus is alleen ineens 5 dagen korter deze maand, blijft gek die mutsen van ons?

@Olifantje Ja heel fijn! Je voelt je dan zeker minder alleen. Ik werk in het voortgezet onderwijs als docent en start morgen bij een nieuwe school.
Ik klus voor mijn ovulatie (de dag van de piek en 1 of 2 dagen erna). Zaadcellen overleven nog wel even, dus heb liever dat ze dan liggen te wachten haha! Als je ovulatie is geweest ben je +/- nog maar 12 uur vruchtbaar. En een cyclus kan inderdaad gek doen, mijne was dit keer ook een dag te vroeg (27 dagen). 
Ik hoop dat je een beetje kan vertrouwen op je eigen lichaam! Ik vind de testen persoonlijk wel heel fijn als bevestiging. Zodra de Sensitest diptest knalt, check ik het met de digtale cb. 

Spannend!! Zelf heb ik stage gelopen op scholen, blijft leuk met kinderen werken. 
Ik probeer het de eerste keer/keren even zonder hulp, denk dat ik me er anders teveel op ga focussen, maar kan wel begrijpen dat het rust geeft voor je. 
Ik duik snel mn bed in, heel veel succes morgen. Wanneer ik jouw NOD? Die van mij rond 20 september als ik een cyclus heb van 28 dagen (schommelt tussen 25 en 28) 

@Olifantje Jaa heel leuk! Als ik deze maand weer een cyclus van 28 dagen heb, dan is mijn NOD 14 september. Vriendlief is helemaal voorbereid voor volgende week en ik begin zaterdag weer met testen. Ik verwacht mijn piek zondag en eisprong dinsdag. Ik ben weer benieuwd naar deze ronde. 

Terug
Bovenaan