Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

@Lilo
Wat fijn dat het bij jullie zo rustig gegaan is en dat je geen druk voelt (altijd fijn haha). Mijn zus heeft een erg lief kindje en daarnaast nog een stiefzoontje, helaas haar stiefzoontje erg druk en luistert niet goed. Het is nu zelfs zo erg dat als er heen hulp gezocht word ze misschien samen met haar zoontje weer bij mn ouders gaat wonen, maar er komt hulp!! Dit is voor ons beide geen leuk voorbeeld en zet mij ook regelmatig aan het denken hoor! Maar je hebt gelijk over dat ongelukje hoef ik me geen zorgen te maken 

@Mamarielle 
Ah wat is dat lief om te horen, hier nog 1 die het liefste alles doet haha. Zoals je hierboven leest hebben wij niet te leukste voorbeelden maar we weten zelf dat we een goed team zouden zijn. Het gene wat me juist zo enthousiast maakt is dat hij me helpt met onzekere dingen over kinderen want die uit ik zeker haha. Ik vraag me ook wel eens af willen we wel kinderen als er een kans is dat het je leven negatief beïnvloed (wat mijn zus nu heeft) en juist dan weet hij me zo op te vrolijken!

Ik heb gister nog een gesprek met mijn vriend gehad, we gaan het in de vakantie even overdenken en goed over praten. Hij gaf aan dat het laatst te druk was voor hem om er leuk mee bezig te zijn (snap ik)? ik ga ook heel even van het forum af tot na de vakantie om mn hoofd even leeg te maken! Jullie horen snel van mij weer

Dames!!! Vandaag gigantische rammelende eierstokken gehad wat leidde tot een gesprek. Zegt mn vriend ineens: Oké misschien moeten we er gewoon voor gaan!!! In zijn ideale wereld word hij pas rond zijn 30ste vader, dat is het nadeel dat ik al wat ouder ben? Ik zat te trillen toen hij dit zei, ik wil echt dat hij er 100% achter staat en heb hem gevraagd er dit weekend goed over te denken, als het nog zo voelt gaan we er gewoon binnen een paar dagen voor!!
Moest dit echt even kwijt!!!

@Olifantje Yaaay! Dat is toch heel goed nieuws. Ik hoop dat hij er na het weekend nog steeds zo over denkt en dan moeten jullie er ook gewoon voor gaan. Niet aan hem twijfelen, hij zegt dit soort dingen absoluut niet voor niks. Hoe zit je nu in je cyclus? Is je eisprong dichtbij of heb je geen idee? Hoe denk je over ovulatietesten? 
Ik had deze maand echt een hele positieve ovulatietest en heb deze kunnen bevestigen met een clearblue ovulatietest en toen kreeg ik ook netjes een smiley. Ik vind dat voor mijzelf echt heel geruststellend en wij hebben daardoor ook precies op het juiste moment kunnen klussen! Mijn NOD is 18 augustus, dus ik moet nog even wachten. Vind het heel spannend en hoop echt dat het deze ronde (5) raak is!

@Zwaantje,
Jaa ik ben er gewoon emotioneel van! En hoop dat hij er zo over een paar dagen nog over denkt. Hij zag zelf ook in dat er geen reden is om het niet te doen behalve de leeftijd. 
Komt ie hoor, woensdag heb ik mijn eisprong (heb mijn kalender app) en deze klopt eigenlijk precies, soms een dag eerder. Dat zou natuurlijk helemaal perfect zijn als hij maandag zegt schat we gaan ervoor haha?

Oh wat spannend!! Nog 1,5 week wachten. Ik hoop zo dat het raak is voor je. Is jouw cyclus elke maand gelijk? 

@Olifantje Alsof het zo zou moeten zijn haha! Dan kun je maandag en dinsdag direct aan de slag. Fijn dat hij geen reden meer ziet om het niet te doen en leeftijd blijft uiteindelijk ook maar een getal. 
Mijn cyclus is eigenlijk elke maand gelijk. Meestal 28 a 29 dagen en ik heb mijn LH-piek vaak rond de dag 16 en eisprong rond dag 17/18. Ik hoop echt dat het raak is nu, vind het wachten heel moeilijk haha! En mocht het gelukt zijn dan hebben we ons kindje verwekt op mijn vriend zijn 30e verjaardag. Dat vind ik toch wel grappig!

@ Zwaantje, 
Haha dat zou perfect zijn toch? vind het heel spannend nu, maar heb er vertrouwen in!
Niet!! Haha dat zou een leuk verhaal zijn later, maar het moet dan bijna wel raak zijn? we hebben een beetje dezelfde cyclus. Ik wil even kijken hoe alles gaat en proberen eerst zonder ovulatie testen te kijken of het lukt. Hou je mij een beetje op de hoogte? 

@Olifantje Ja dat zou echt een heel leuk verhaal zijn! Deze maand ging ook alles perfect voor mijn gevoel. Duidelijke piek gevonden, dus ook op de juiste dagen kunnen klussen. Mijn vriend wil steeds meer weten en praat er ook regelmatig uit zichzelf over etc. 
Ik kan volgende week vrijdag op zijn vroegst testen en neem sowieso setje testen mee op vakantie (in Nederland), dus nog even geduld. Ik houd je zeker op de hoogte! Jullie ook veel succes komende week. Ik heb goede hoop voor ons. 

@Zwaantje, ik ben zo benieuwd voor je!! Waar gaan jullie naar toe? lekker he als je maand fijn loopt en je  niet te veel stress hebt, super lief dat je vriend nu ook meer wil weten. Wil hij ook je ovulatie weten?
Hier  nog in spanning, ergens wat teleurgesteld al (moet ik niet doen!) Ik heb het gevoel dat er vandaag niks over gezegd gaat worden en misschien zelfs vergeten word... Ik droomde natuurlijk dat ik wakker zou worden en een vriend naast me te hebben die zei ja we gaan ervoor!! Maar nee....?  

Terug
Bovenaan