Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

@Olifantje Ja dat is heel fijn. We gaan lekker een weekje naar Overijssel, nog even ontspannen voordat ik weer aan het werk ga. Mijn vriend heeft gezegd dat ik na de vruchtbate periode de ovutesten wel met hem mag delen, maar niet van te voren. Hij wil mij niet teleurstellen als het klaarkomen ineens niet meer lukt, omdat hij druk voelt. Het gaat de laatste maanden juist steeds beter daarmee en dat willen we natuurlijk zo houden! Ik moet nog een weekje wachten. Die spanning is vreselijk!
Voor jou nog even geduld dus, misschien kun je er vandaag zelf eens ontspannen over beginnen als hij die stap niet neemt? Blijft rustig, ook al is dat moeilijk! 

Veel plezier? ik snap hem wel, mijn vriend wil het ook niet weten. Je trekt dan maar een setje aan ofzo haha. Zo spannend, wie weet wat deze vakantie je gaat brengen.

Net een klein gesprekje opgestart! Hij wil nog steeds op een leuke manier ja zeggen en niet zo aan de keukentafel (ook lief) maar hij zegt dat het echt snel komt. Af gesproken dat ik met foliumzuur ga starten.. Ik heb goeie hoop dat deze vakantie de ja komt! ?

@Olifantje Bedankt! We maken er wat leuks van. Ik tel de dagen nu echt af, deze week is spannend! 
Wat goed van je dat je er over bent begonnen en ik vind zijn reactie ook wel erg lief. Hij denkt er volgens mij echt goed overna en wil jou blij maken met een leuke reactie. Ik hoop echt dat hij snel 'ja' zegt en heb ook goede hoop. Starten met foliumzuur is al een hele goede eerste stap in de juiste richting, die gebruik ik nu ook al ruim vier weken.
Succes met alles! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen voor ons.

Nog maar 2 dagen! Spannends nog geen buikpijn?
Ik waardeer dat hij het zo wil doen, blijft soms nog lastig hoor? vandaag zei ie: ik moet opschieten met die kaart he? (Hou enorm van kaarten als iemand iets wil vertellen haha). Dus soms denk ik wel oké als dit maar niet weer een manier is op het op te rekken, want waarom wacht ie nu nog? zou het wel fijn vinden als het deze week nog is, anders gaat de lol er wel vanaf....

@Olifantje Inderdaad spannend! Toevallig gisteravond ineens gemene steekjes linksonder in mijn buik richting mijn lies, maarja of dat iets zegt geen idee ... Ik probeer netjes te wachten tot mijn NOD zondag, maar of dat lukt haha!
Ik hoop inderdaad dat je vriend het nu niet nog heel lang gaat uitstellen en je deze week gewoon nog blij maakt met dat lieve kaartje! Wij hadden deze week een kleine op visite en sinds dien is mijn vriend om. Hij zei: 'Als hij het kan, dan kan ik het ook'. Ik ben natuurlijk helemaal happy!

Ooh dat is een goed teken hoor ik vaak (oh wat erg word enthousiast voor jou haha) hoe is het op vakantie? Nog maar 3 dagen!!?
Hij geeft veel hintjes over de kaart, we gaan lekker genieten van onze laatste dagen vakantie en je wil graag nog een kaart zegt ie dan.... nog even volhouden!!
Ah wat ben ik blij om dat te horen, hij word een super papa!!

@Olifantje Helaas :( Vrijdagavond laat een beetje bloed met afvegen (toen had ik nog hoop), maar zaterdagochtend heeft mijn menstruatie flink doorgezet. Ben wel even twee dagen goed van slag geweest. Ik had het zo gehoopt, maar helaas. We gaan nu ronde 6 in, dus vol goede moed maar weer verder. Duimen dat het dit jaar nog lukt! Onze vakantie is wel erg fijn en gezellig, dat scheelt.
Hoe gaat het bij jou? Al een leuke kaart ontvangen?

Terug
Bovenaan