Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

Vrouwen zijn vaak beter in het verwoorden wat ze graag willen. Voor een man is het misschien (alleen figuurlijk ;p) een iets verder van hun bed show. Hier was het lang precies hetzelfde, terwijl hij wel vaak verwijst naar hoe het zou zijn als het eenmaal zover is. Succes!

Mijn man heeft er ook heel lang over gedaan voor hij er uiteindelijk klaar voor was. Hij ziet met name op tegen het verlies van vrijheid, en heeft een heel rationele kijk op het krijgen van een kindje (levert vooral werk op en je krijgt er niet (veel) voor terug). Ik heb hem echt de ruimte gegeven om zelf aan te geven dat hij zover was. Ook al voelde ik mijn biologische klok wel tikken, nu 32. Ik wil het graag samen met hem want ik houd van hem, en gelukkig ziet hij dit nu ook zo, en verwachten we in oktober een kindje. 

@Mamarielle 
Ah gefeliciteerd!! Wat leuk dat jullie er toch samen voor gegaan zijn, en dat jullie er samen achter staan. Hoe heb jij de tijd er tussen meegemaakt? Heeft dit langs geduurd bij jullie?

Wat vervelend voor je. Zie dat het bericht al wat ouder is, is het inmiddels bij hem ook begonnen te kriebelen? 
Hier zijn we ook net begonnen. Ik wilde al eerder maar hij zei na de zomervakantie in september. Toch ben ik eerder met pil gestopt ivm doorbraakbloeding. En toen vond hij het toch wel heel leuk. En ben ik niet meer aan nieuwe strip begonnen. Hij ziet zichzelf al helemaal lopen achter kinderwagen zegt hij en hoopt dat het snel raak is. We waren dan ook al wel teleurgesteld dat niet meteen na stoppen met pil raak was. 
Als je erover praat en samen bijvoorbeeld aan later denkt en wat je allemaal kunt doen met je kindje en namen verzinnen dat je dan samen zo enthousiast wordt. Bij ons helpt het ook dat we veel neefjes en nichtjes hebben en dan ben je er op het laatst wel klaar voor om dat zelf ook te willen

@KK
Zoals je kan lezen zijn we zeker een stap verder maar helaas is mn vriend en nog niet klaar voor, we zijn wel gestopt met het condoom en doen voor het zingen  de kerk uit. We hebben het vaak over de toekomst maar helaas durft hij nog geen knoop door te hakken!
Wat klinkt jou vriend leuk! En super lief dat hij het al voor zich ziet. Je lichaam moet misschien even wennen zonder pil, geef dat even tijd. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en je kan genieten samen!

@Olifantje Ja ik herken inderdaad veel in onze vriendjes haha! Ik ben 23 jaar en mijn vriend wordt over een week 30 jaar. Jullie?
Mijn vriend en ik hebben vanaf het begin afgesproken er normaal over te blijven praten, want ik had dat ook nodig. Hij steunt mij elke maand tijdens mijn menstruatie aangezien ik vaak erg veel pijn heb. Dit vindt hij heel vervelend. Als het gaat om teleurstelling dat het niet gelukt is kan ik dat ook gewoon uitspreken.
In de afgelopen maanden heb ik mijn lichaam best wel goed leren kennen en ik weet, mede door de ovutesten, wanneer ik vruchtbaar ben. In die dagen doe ik gewoon extra mijn best om het gezellig te maken zonder dat het voor hem verplicht voelt. Dat is ook onze afspraak om druk bij hem te voorkomen. Anders is de kans groot dat het helemaal niet werkt.
Ik hoop ook dat het dit jaar nog lukt bij ons! Succes en houd mij op de hoogte. 

Terug
Bovenaan