waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

@polleke spannend, hoop voor je dat het raak is. We zullen duimen voor je.

@ wenser volgens mij zitten we gelijk he, maar het gekke is ik ben er nu helemaal neit zo mee bezig geweest. We hebben zoveel geklust Zowat elke dag en alleen afgelopen donderdag neit dus al bijna 9 keer achter elkaar, moet zeggen da thet aan het weer ligt hoor, dus misschien wel goed dat het nu wat minder weer is, kunnen we bijkomen. Maar jij hebt toch ook volgende week donderdag nod he??

Ik ga ook zo nog eens effe kijken naar andere site, kijken of dat iets is voor ons groepje.

Hoop nog steeds dat ze het hier gaan veranderen.

Gr Wendy

hey meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes, nog steeds niet, maar vermoed dat het morgen wel zal komen, heerlijk die lange cyclussen, moet zo lang wachten! enige wat ik heb is zere borsten, maar ja dat heb ik ook als ik ongie moeten worden...

nou ja meer dan geduld kan ik niet hebben, ben zo bang voor elk krampje, dan weet je al genoeg vaak!

nou fijne avond en wie weet kom ik straks nog ff beppen, registratie is geregeld trouwens zal straks ff kijken..

xx

lieve meiden,

kon mezelf niet beheersen en heb een test gedaan, kreeg een plusje, wel heel licht, dus misschien morgen nog maar één doen...

durf het nog niet te geloven en doe dus morgen nog wel een testje...

xx

PROFICIAT een plusje is een plusje licht of neit licht, super hoor.

Kuzzie Wendy

Wow dat zou toch niet te geloven zijn. Ja ze zegen het he: ene streep is een streep. En dat na een eerste ronde hormonen. Ik duim met je mee. Hou je ons op de hoogte?

Ja Wendy, wij zitten gelijk. Maar ik ben vaak te vroeg hoor. Hopelijk dit keer niet weer heeeeeel vroeg, dat is ook altijd een teleurstelling, omdat ik dan het idee heb dat het niet eens een kans heeft gehad. Ik loop altijd een week van te voren al met tampons rond, want het kan tussen dag 22 en 28 gebeuren bij mij. Wij hebben het niet helemaal handig gedaan deze maand. Ik had twee keer een lichte ovutest op dinsdag en woensdag. We hebben gevreeen van zondag tot en met dinsdag en toen pas weer zaterdag, door omstandigheden. Maar hopelijk is het toch gelukt, ik denk dat mijn ei woendagavond is gesprongen.

groetjes
Wenser

Polleke Wat gaaf nieuws en dat streepje gaat alleen maar dikker en dikker worden wacht maar af. Ga je wel weer eventjes sterretjes enz naart ons sturen.
want wij moeten nog wachten
Ik moet nog5 dgn en dan me nod, maar ik geloof echt nergens meer in.

We hebben wel goed geoefend/geklusd hoor maar of dat nut heeft gehad ik weet het echt niet meer.
Dus we wachten het maar weer af, ga vanaf morgen maar weer met vanalles in me tas lopen voordat het wel los breekt.

Wenser ik zal zo nog eens op die site van esk kiiken.

nu 3dgn vrij en danzaterdag weer werken en dan ma/dinsdag en donderdag.
moet straks ook een keer 4 vroege diensten draaien en dan 1 dag vrij end an weer een vroege ben erna denk ik helemaal kapot dus excussus als ikd an niet krabbel/schrijf.

nu geen nieuws verder.
Polleke geniet ervan als streepje dikker wordt en de rest met wachten net als ik

kus natas

hi meiden,

@wenser, mocht het nu echt gelukt zijn dan is het op eigen kracht hoor haha, zaten nog niet aan de hormonen, moest wachten tot einde van het jaar!!

jij moest toch ook nog zelf aan de "slag" thuis zonder hulp?

thanks voor de reacties en ja natuurlijk strooi ik dan glitters, maar dan wacht ik nog even een paar dagen tot ik echt zekerheid heb...(misschien mezelf voor de gek houden, maar het is zelfbescherming zeg maar)

laat het morgen wel weten hoe of wat, heel veel sterkte met wachten....blijft ontzettend moeilijk iedere het moment..

dikke kus

sNAP IK, DAT HET SPANNEND IS. pFFFF IK ZOU HET NIET UITHOUDEN. hEB JE WEL GESLAPEN? iK DACHT DAT I AAN DE HORMONEN ZAT, OVANWEGE JE LANGE CYCLUSSEN. mAAR IK MOET ZEGGEN DAT IK SINDS HET NIEUUWE FORUM WEL MEER VERKEERD HEB GEDACHT. hET IS ZO SLECHT TERUG TE VINDEN.

nOU WE WACHTEN MET SPANNING OP JE BERICHT.

GROETJES
wENSER

Terug
Bovenaan