Waar zijn jullie toch gebleven?

Ohhhhh Miranda..., t is nu 2 dgn later nu ik je verhaaltje lees! Hoe is t, tja daar kom ik nu natuurlijk niet achter. Miss zo nog ff op je hyves kijken...
Heeeeel veel sterkte meid!! Al die voor weeen is niet leuk. Ik ken t, met Nienke heb ik 2x s nachts 'nep'weeen gehad, vreselijk. maar t positieve is, dat je er wel heeeel iets ontsluiting van krijgt hoor!!! Dus probeer positief te bekijken!
Ik duim voor je dat hij nog een weekje wacht!! Veel sterkte ermee en zet 'm op!!!!
xxxxxx

Het is vannacht bijzonder rustig geweest...
( stilte voor de storm......?? )
Gelukkig nog een heel gezellig vrijgezellenfeestje gehad!!!

Begint nu weer wat te rommelen. Ben inmiddels echt vanalles verloren dus ben benieuwd... Ik geloof niet dat dit nog een week gaat duren..,

Houd jullie uiteraard op de hoogte en jullie zullen het snel genoeg op hyves zien als hij er is...

xxx

Oh meid!!! Ik zie het ook nu pas!!! Het is inderdaad te hopen dat hij nog even gezellig binnen blijft, maar erg is het natuurlijk niet als hij nu al komt. Spannend hoor!! Als het toch door gaat zetten wens ik je heeeeeeel veel sterkte. Ik hoop dat je een goede en gemakkelijke bevalling mag hebben en jullie ventje gezond en wel ter wereld mag komen. Hou ons op de hoogte. Ik zal hyves en deze site nu ff nauwlettend in de gaten houden, want ik leef met je mee hoor meid!

xxx

Oh meid!!! Ik zie het ook nu pas!!! Het is inderdaad te hopen dat hij nog even gezellig binnen blijft, maar erg is het natuurlijk niet als hij nu al komt. Spannend hoor!! Als het toch door gaat zetten wens ik je heeeeeeel veel sterkte. Ik hoop dat je een goede en gemakkelijke bevalling mag hebben en jullie ventje gezond en wel ter wereld mag komen. Hou ons op de hoogte. Ik zal hyves en deze site nu ff nauwlettend in de gaten houden, want ik leef met je mee hoor meid!

xxx

xxx

Ik heb gister nog een reactie van Miranda gehad op een foto op m'n hyves, ze zette een respect ergens. Dus een teken dat ze nog rond liep...
Miranda, heeeel veel sterkte meid en ook ik hoop voor je op een gezonde zoon die je op een mooie en goede manier op deze wereld mag zetten! Zet 'm op!!
xxx en ook ik houd je in de gaten hoor! :)

hihi vooralsnog nog steeds rustig hoor.... Vind het wel spannend worden nu. Morgen weer naar de vk. Zal dan toch eens vragen of er al iets gaande is down under... hihi...

Verlies nu niks meer... Denk dat het op is...

Hoe gaat het verder met jullie?? En met de kids uiteraard.

Volgens mij voelt Noah nu wel echt aan dat er iets staat te gebeuren... Hij is al de hele week zo hangerig naar mij toe. Bij Maik is hij normaal, maar als ik in de buurt ben claimt hij me gewoon constant... Ben benieuwd of hij zoiets al kan aanvoelen....

xxx

Fijn wat van je te lezen Miranda!! Zet 'm op meid! Nog ff doorbijten en dan heb je wat moois in je armen!!!!! Rustig aan verder en niet teveel meer doen he! Succes meid!!! Ik volg je nu elke dag hoor, hier en anders wel op hyves houd ik je in de gaten :)
xxx Ing

Terug
Bovenaan