Waar zijn jullie toch gebleven?

Nou ja je boodschap is overgekomen hoor hahahaha.

Miranda woont in Den Bosch en ik vlakbij Zaltbommel. Dus Miranda nog net in brabant en ik nog net in gelderland. Als we naar Amerongen gaan komt Miranda bijna langs mij heen, dus wat dat betreft kunnen we carpoolen. Als Miranda het ook leuk vindt en ze is weer een beetje in haar ritme als hij 2e mannetje er is dan moeten we dat een keer afspreken vind je niet?

???????????????????? Volgens mij zijn er berichten verdwenen!!
Gisteravond stonden er tig reacties van Ingrid en ik heb daar ook weer op gereageerd en nu zijn ze weg!!!! Het moet hier toch niet gekker gaan worden!!!!!

Ja precies. En dat bedoelde ik ook, voor je het weet verwatert het contact en dan is dat helemaal niet expres maar zo gaan die dingen dan, zeker als je een gezin hebt. Dus laten we de draad maar weer gauw oppakken met (bijna) dagelijks wat van onszelf te laten horen hihi.

Alles nog rustig Miranda?

Ja, ik zou zeggen: helaas wel... Natuurlijk is het beter als hij nog even blijft zitten, maar heb echt een baaldag vandaag.... Noah is weer ziek aan het worden en slaapt al 2 nachten heel onrustig. Daarnaast is hij overdag al bijna 2 weken niet te pruimen... Hele dag jengelen en hangerig... Heb het dus even een beetje gehad... Gelukkig is hij sinds vanmiddag wel weer een beetje opgeknapt en weer zijn eigen lieve ikje... Hoop dat hij zo nu blijft...

Ik heb het dagelijks geklets hier ook echt gemist hoor... kwam hier bijna elke dag wel een paar keer kijken maar het bleef zo rustig... soms zat er meer dan een week tussen de reacties... Erg jammer..,
Gelukkig begint het nu alweer ergens op te lijken... ;-)

xxx

Terug
Bovenaan