Waar zijn jullie toch gebleven?

Gelukkig dat het nu weer rustig is. Laat die kleine man nog maar even zijn gemak houden hihi.
Laat je nog even weten hoe 't bij de verloskundige was?

Bij ons gaat alles prima hoor. Jelte zien we vooruitgaan met lopen. Ik denk dat los lopen niet zo heel lang meer op zich laat wachten. Als ik hem bij zijn bloes of shirt pak loopt hij een stukje, dus hij heeft de durf nog even niet gevonden, maar lichamelijk zou hij het volgens mij wel kunnen. Dus ik ben benieuwd.
Hij is nu wel erg verkouden. Zo hoesten in bed. Gisteravond heb ik een halve ui bij zijn bedje gezet en vanaf toen heeft hij bijna niet meer gehoest. Dus zou 't echt gewerkt hebben? :)

Ja zeggen dat een ui wel werkt... En als hij dan minder hoest, mooi laten liggen!!
Wat goed dat dat het met lopen steeds beter gaat!!! Als ze het eenmaal durven gaat het snel... Kan je er achteraan.... hihi

Bij de vk was alles goed... Kleintje ligt nog ong een weekje voor met de groei, dus dat zag er allemaal al goed uit.
Verder was de bmm al helemaal verweekt en had al een kleine cm ontsluiting... Dus ik zou zeggen: kom van het weekend maar kleine man!!! hihi...

xxx

@Miranda, fijn dat het allemaal goed was je controlle! Spannend nu he?!! Komt helemaal goed!!!
Nogmaals veel succes en sterkte en zet 'm op als het straks zover is!!
@Corina, Nou Nienke doet nog helemaal geen poging tot lopen hoor die vind het wel prima zo dat kruipen! Soms zet ik haar wel s achter de loopkar maar dat vind ze nog te eng en trekt ze haar beentjes op haha.
Bevalt je werk nog steeds? Nog steeds zo moe na t werk of begint het iets te wennen nu?

Nou meiden, tot gauw maar weer!
En oja Corina, mocht je nu weer s naar ede gaan dan moet je echt s langs komen hoor, gezellig! Of je pikt op de heen weg een besteld taartje op voor je vriendin waar je dan naar toe gaat, altijd leuk om te geven haha.
xxx

@Miranda: dan zul je idd je tijd niet uitlopen als je nu al ontsluiting hebt. Ff tot de 37 weken wachten en dan kun je lekker thuis bevallen! 't Wordt wel spannend nu het zo dichtbij lijkt te komen hè?

Ik heb de ui laten liggen ja, maar vanmorgen wel weer weggehaald. Man, wat stonk het op zijn kamertje zeg!! ;-)

Ja dan kan ik idd vangen!

@Ingrid: Het lopen achter de loopkar doet hij nu sinds een week echt goed, alleen weet hij nog niet hoe hij de bocht om moet, dus het zijn steeds maar kleine stukjes. En glunderen dat hij dan doet! Zo van: kijk mij nou! hihi
En eerst liep hij alleen maar aan 2 handen, maar nu wil hij steeds maar aan 1 hand lopen. Hij gaat wel een beetje zijwaarts en je merkt wel dat hij nog wel moet trainen op het evenwicht, maar het is wel weer een stapje vooruit (letterlijk en figuurlijk haha)
En je weet het nooit, straks loopt Nienke nog eerder los dan Jelte, kinderen kunnen je verrassen!

Op mijn werk bevalt het goed. Nee, ik ben gelukkig niet meer zo moe. Ik merk wel dat ik er nu wel aan ga wennen hoor. Ben 's avonds wel blij dat ik kan gaan zitten, want over de hele dag zit ik minder dan een uur, maar ik ben niet meer zo afgedraaid als in het begin.

Dat zal ik zeker doen. Lijkt me wel leuk om elkaar eens te ontmoeten. Misschien is het een keer leuk om samen met Miranda bij jou een workshop te doen met je taarten?
Van 't voorjaar zal ik wel een keer een dagje naar mijn vriendin gaan (in Renswoude trouwens) en dan geef ik wel een gil en kom ik ff bij je aan.

Leuk trouwens dat je nu weer actiever bent hier. Ik miste het best wel hoor ;-) Je kunt elkaar zo snel uit het oog verliezen. Ik had rond Jeltes geboorte ook via het forum een intensief contact met 2 andere vrouwen. Sinds we op hyves elkaar als vriend hebben mailen we nog nauwelijks. Best jammer!

xxx

@Corina, ja ook ik vind het contact erg leuk hoor. Ik blijf hier trouw komen!
Ohh wat zou dat leuk zijn als jullie langskomen een keer!!!! Wonen jullie in dezelfde richting een beetje? Welke provincie zitten jullie nu precies en bij welke grote stad in de buurt?
Goh zou toch grappig zijn als we elkaar s zouden ontmoeten?! Wie weet!!
@miranda, zet 'm op meid!!!!

xxx Ing

Ohh wat zou dat leuk zijn als jullie langskomen een keer!!!! Wonen jullie in dezelfde richting een beetje? Welke provincie zitten jullie nu precies en bij welke grote stad in de buurt?

xxx Ing

xxx Ing

xxx Ing

Terug
Bovenaan