Waar zijn jullie toch gebleven?

Hihi.... Had ik graag gedaan... Alleen is de maaspoort voor mij zeker een half uur fietsen... beetje veel voor een broodje....

Hoop voor je dat je het leuk vind en daarna ook aangenomen wordt... Zal mee duimen voor je....

En natuurlijk is het een geintje.... We missen je hier!!!!!!

xxx

Goedemorgen hier ben ik dan weer!!!! Vergeten doe ik jullie zeker niet hoor!!!!!!!!!!!!! Daar heb ik hyves voor hahahaha, erg hè?!!
Nee, ik zit veel op hyves en daar volg ik alles. Maar jullie hebben gelijk hoor dat je hier uitgebreider kan babbelen!! Excusues!!!! Vergeven jullie t me??? hihi.

Maargoed, hier gaat het prima. Met Nienke ook, ze groeit als kool. Ze staat nu veel maar lopen durft ze nog steeds niet echt. Ze heeft 3 tanden en voorlopig houd ze t daar bij lijkt t wel haha.
Ze is een grote boef, heeeel uitdagend en zeer pittig! Als ze iets niet wilt laat ze het goed weten, pfff.

En bij jullie? Hoe is het met Noah zo na de operatie? En jouw zwangerschap Miranda? Gaat dat goed? Op hoeveel zit je nu??
En Corina, weet je al wat meer vd bakkerij?? Hoe ga je dat straks met opvang voor je kids doen? Ik las net dat je oudste nog ziek is. gaat het al wel weer wat beter met hem? Hoe gaat het met het lijnen corina? Hier ging t slecht, al die pepernoten en chocola pfff Maar vanaf vandaag ga ik er weer voor, hopelijk gaat het me nu lukken!!!
Ik wandel nu ook 2x in de week met n buuf en dan lopen we zo'n driekwartier a een uur in flinke pas!

Nou meiden, ik zie jullie wel weer op hyves en.... hier!!!!

Liefs Ingrid.

Hè hè, ze heeft ons weer gevonden! hahaha.

Leuk is deze leeftijd hè. Ze worden echt ondernemend nu.
Jelte kan soms zo ontzettend ondeugend kijken als hij iets doet waarvan hij weet dat hij het niet mag. Bijvoorbeeld: bij mijn ouders staat een houder met onderzetters op tafel. Sinds kort vind hij het leuk om daarmee op tafel te timmeren. Dat mag dus niet. En dan zie je van die duveltjes in zijn ogen komen en dan mept ie een keer op tafel met dat ding. Dan moet je inwendig vreselijk lachen, maar ondertussen hem corrigeren. haha

Nou zoals jullie gezien hebben ben ik gisteren voor de proefdag geweest. Ontzettend leuk was het , maar wel heel vermoeiend hoor. Ik had zulke zere voeten van dat staan en lopen heel de dag. Kwam er nog een bekende aan de toonbank. De vrouw van een oudcollega van mij. Was wel grappig. Ik had niet verwacht dat ik bekenden zou zien daar. Dus nu maar weer met spanning afwachten op nader bericht.

hou op over dat lijnen. Kan zo kwaad op mezelf worden dat ik niet kan doorzetten. Een paar dagen gaat het goed en als ik dan weer in de verleiding kom door iets lekkers, dan is mijn motivatie weer weg. Grrrr!!!
Hoe gaat het nu bij jou met lijnen. Hou je het nog vol na 3 dagen? ;-)

Ik zag vanmorgen dat iemand mij ontvriend heeft op hyves. Nu kan ik maar niet ontdekken wie dat is! Aaaaaaah, zo frustrerend, want dat wil ik natuurlijk nu wel graag weten. Het is dus blijkbaar iemand waar ik ook niet veel interesse in heb/had want anders zou ik wel weten wie het is. De hele tijd zit ik maar te denken; wie mis ik nu in mijn lijstje! Pas kreeg ik een mailtje dat ik een programmaatje kon installeren zodat je kunt zien wie je ontvriend. Heb ik niet gedaan, maar nu heb ik daar spijt van haha.
Denk denk denk denk denk denk denk.... Nee ik weet het echt niet!

En hebben jullie alle sintcadeautjes al binnen? Gaan jullie het uitgebreid vieren? Wij doen zaterdagavond pakjesavond houden. Met mijn ouders en 2 van mijn zussen met hun gezinnen. Altijd erg gezellig. En vrijdagavond mag Gernald zijn schoen zetten. Dus we houden het allemaal gezellig hihi.

lfs Corina

Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mijn kant... Heb het de afgelopen dagen nogal druk gehad en weinig achter de pc gezeten... We zijn druk aan het klussen in de babaykamer en de rest van het huis...

Corina, allereerst Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Voor hoeveel uur ga je dalijk aan de slag? Echt super dat je bent aangenomen!!!!

Hahahahhahah breek me de bek niet open!!! Noah krijgt af en toe ook echt horentjes en een staart volgens mij... Dan kijkt hij je aan en loopt dan naar de tv en gaat dan op die knopjes staan drukken terwijl hij heeeeeel goed weet dat hij daar niet aan mag komen... Het hoort idd echt bij de leeftijd... Jeetje wat een draakjes worden het dan he...

Met de zs gaat alles goed. Ben woensdag alweer 30 weken!! Gaat zo snel nu.... Lijkt haast allemaal aan je neus voorbij te gaan. Bij Noah was ik zo ongeduldig en duurde het me allemaal veel te lang... Als ik me nu bedenk dat de kleine over 7 weken al mag komen heb ik echt het gevoel dat ik er nog niet aan toe ben... Zo weinig krijg je mee van het zwanger zijn... Raar hoor... Hahahah

Wij hebben afgelopen zaterdag al sinterklaas gevierd bij mijn ouders en aankomende zondag bij de ouders van mijn man... Hij vindt het toch allemaal wel interressant....Hij snapt het alleen nog niet maar dat kan ook niet anders... hahahha

Ga dalijk weer verder klussen in huis want morgen komen ze nieuwe vloerbedeeking leggen op de trap en overloop...
Noah even dik inpakken en dan lekker in de sneeuw spelen!!! Vind het toch wel gezellig zo wit....

xxx

Hoi hoi,

@Miranda:
Dank je Miranda! Ben er superblij mee. Ik werk deze maand 1 dag in de week. Op de vrijdag in de Maaspoort. Maar zo gauw er plaats is in een filiaal dichter bij mijn huis dan ga ik op de maandag werken en de vrijdagavond. Dus voor ongeveer 15uur in de week.
Het is wel hard wennen hoor. Dat vele lopen en staan ben ik niet gewend na altijd administratief werk te hebben gedaan. Vorige week heb ik van 8 tot 6 gewerkt en in die tijd 3 kwartier gezeten. Ik wist me 's avonds geen raad van de pijn in mijn benen. Maar goed dat zal van lieverlee wel wennen hoop ik.

Ja inderdaad echt draakjes. Maar inwendig moet ik dan zo hard lachen. Moet ik echt moeite doen om boos op hem te doen hoor! hihi.

Ja zo'n 2e zwangerschap gaat veel sneller hè! Bij Gernald zat ik ook iedere week die verhaaltjes in zo'n groeikalender te lezen, maar bij Jelte vergat ik dat nogal eens. Toen had je de tijd om bij wijze van spreken fulltime met je zwangerschap bezig te zijn, maar bij een 2e heb je die tijd niet.
Het gaat nu ook goed met je wat betreft de zwangerschapsvergiftiging of niet? Of kreeg je bij Noah daar ook pas de laatste weken last van?

En de babykamer klaar?

@Ingrid:
Druk met je taartjes?? Ja daar gaan we weer hoor. We gaan net zo lang door tot je het niet meer durft om langer dan een week niets van je te laten horen! hahaha.

lfs Corina

Nou, dat zou wel fijn zijn ja... Als je elke keer pijn moet lijden is ook geen succes.... Hoop voor je dat je er snel aan gewend raakt...
Wel fijn dat het leuk werk is en dat je het tot nu toe naar je zin hebt daar!!

Ik krijg de groeikalender per week in mijn mailbox, alleen loopt deze meer dan een week achter ;-(
Hoe dit kan weet ik ook niet....
Heb bij Noah geen zs vergiftiging gehad... Was zs diabetes... gelukkig blijft mijn suiker nu prima in orde!! We gaan deze keer voor een thuisbevalling!!!

De babykamer is zo goed als klaar... Ben nu de kleertjes aan het wassen en strijken... De klamboe moet nog gehangen worden en er moet nog een gordijntje komen... Maar het grootste deel is gelukkig klaar en ik kan lekker gaan nestelen...
Had ik al een paar weken zin in maar helaas ging dat nog niet...

Hoe had Gernald de trouwdag van zijn juf ervaren? Heeft hij het leuk gehad??
Jij bent trouwens best rustog op hyves op het moment he... How come????

Ja Ingrid...... Weer te druk voor ons???? ;-)

xxx

Afgelopen vrijdag ging het al iets beter dan de week ervoor. Ik was niet zo afgedraaid. Deze week moet ik donderdagochtend en de vrijdag heel de dag werken, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat, zo 2 dagen achter elkaar. Maar ja dat heb je nu met die kerstdrukte hè. Vrijdag schijnt een hele hectische dag te worden is me verteld....

Ja dat idee had ik toen ook. Ik las meestal een week vooruit omdat ik ook het idee had dat het niet helemaal klopte. Maar het is wel leuk om steeds te lezen hoe of wat, want dan sta je toch nog even helemaal stil bij je kleintje.
Oh, ik dacht een vergiftiging, maar dan heb ik 't dus helemaal mis. Gelukkig dat je suiker goed is. Leef je nu ook suikervrij of dat niet? Mijn schoonzus heeft dat namelijk ook en die eet tijdens de zwangerschap geen suiker of zo min mogelijk.
Zou wel heerlijk zijn als je thuis kunt bevallen. Ik wilde het bij Jelte ook heel graag en dat is gelukkig gelukt. Ik vond het heerlijk. Alles gaat veel gemoedelijker en de tijd lijkt sneller te gaan.
En jij woont lekker dicht bij het ziekenhuis, mocht er iets zijn dan ben je er zo.

Dan kun je lekker wachten op de bevalling. Ik vond het altijd wel een lekker idee dat alles klaar was. Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Gernald vond het prachtig. Hij zingt nu nog steeds de liedjes van het feest.

Ik kom wel iedere dag op hyves, maar met plaatsen van www e.d. was ik wat rustiger. Tja als er weinig nieuws te melden valt dan houdt het op hè. En dat van mijn nichtje vind ik niet echt iets om in een www te zetten. Ik heb mensen als "vrienden" die dat niet allemaal hoeven te weten.

Nog een paar daagjes dan is het kerst. Gaan jullie nog met familie of vrienden iets doen?
Wij gaan 1e kerstdag met mijn ouders en mijn zus en haar gezin gourmetten. Voor de rest doen we het rustig aan. We zitten toch met slapen van Jelte en om hem van hot naar her te slepen daar hou ik niet van. Ik ben erg van ritme en regelmaat.

xxx

Lieve meiden!
ik schaam me best hoor.. maar ik vergeet jullie echt niet!!!! Ik zit immers wat meer op hyves én heb hectische dgn hier in huis... T is triest allemaal. een goede vriend van ons ligt op sterven. Hij heeft al 4 jaar kanker. Nu zit het is zijn hele lichaam... Hij is vd week met ambulance naar het zh gegaan, t ging thuis echt niet meer. Alles deed hem pijn en kreeg het benauwd(kanker zit ook in en tussen z'n longen) Nu ligt hij in een speciaal bed zodat liggen geen pijn meer doet en hij ligt aan de morfine pomp. Gister had hij nog een helder moment en hebben ze de afrond-papieren ingevuld met zijn oncoloog... Hij mag donderdag-of vrijdagmid gaan... hij wilt graag, hij is op en is er klaar voor, hij wilt zo graag de rust zegt hij. Dus tja... hier vloeien er vele tranen zo op een dag. Hij is nog maar 39 en z'n vrouw37. ze wilden zooo graag kindjes maar ze konden ze allebei niet krijgen. Toen adoptieprocedure helemaal ingegaan en na 2 jaar kwamen ze dan eindelijk op de lijst. Toen kregen ze tel. dat ze over n maand naar China mochten om n dochtertje op te halen van een paar mnd. Babykamer stond klaar. Toen kreeg hij klachten, arts, doorverwezen, foto's, scan. Uitslag darmkanker. Gevolg, ze werden zo vd lijst gezet voor adoptie!!! Is dat niet hard??!! Wat kan het soms oneerlijk zijn allemaal!!!!
Ik zeg nu zo vaak tegen Dany(m'n man), wat zijn wij toch rijk!!!!!
Dus nu gaat hij do of vrijdag sterven. Zij blijft alleen achter, zonder kindjes...
Waarom mochten zij geen geluk kennen denk ik dan..
Maargoed dat blijven altijd vragen.
Peter(die zieke vriend) heeft mij een aantal wkn geleden gevraagd of ik 150 cupcakes wil maken voor zijn uitvaart. wauw, wat een eer maar wel een hele stap. Ik vond het moeilijk maar zeker ja gezegd! Hij is gek van zijn vijver en de uitvaart diensd zal ook in t teken van vijver/vissen staan. Nu mocht ik van hun vijver cupcakes maken. Ik heb een hele mooie decoratie bedacht een een poosje geleden gemaakt als 'proef cc's die hij zelf nog heeft kunnen proeven en hij was er erg blij mee!!

Lieve meiden, hopelijk snappen jullie dat ik hier niet zoveel ben momenteel maar... ik vergeet jullie echt niet en hoop snel hier weer aktief te zijn!

@miranda, succes met je laatste loodjes!
@corina, succes met je nieuwe baan, erg leuk voor je!!
xxx

Terug
Bovenaan