Lieve meiden!
ik schaam me best hoor.. maar ik vergeet jullie echt niet!!!! Ik zit immers wat meer op hyves én heb hectische dgn hier in huis... T is triest allemaal. een goede vriend van ons ligt op sterven. Hij heeft al 4 jaar kanker. Nu zit het is zijn hele lichaam... Hij is vd week met ambulance naar het zh gegaan, t ging thuis echt niet meer. Alles deed hem pijn en kreeg het benauwd(kanker zit ook in en tussen z'n longen) Nu ligt hij in een speciaal bed zodat liggen geen pijn meer doet en hij ligt aan de morfine pomp. Gister had hij nog een helder moment en hebben ze de afrond-papieren ingevuld met zijn oncoloog... Hij mag donderdag-of vrijdagmid gaan... hij wilt graag, hij is op en is er klaar voor, hij wilt zo graag de rust zegt hij. Dus tja... hier vloeien er vele tranen zo op een dag. Hij is nog maar 39 en z'n vrouw37. ze wilden zooo graag kindjes maar ze konden ze allebei niet krijgen. Toen adoptieprocedure helemaal ingegaan en na 2 jaar kwamen ze dan eindelijk op de lijst. Toen kregen ze tel. dat ze over n maand naar China mochten om n dochtertje op te halen van een paar mnd. Babykamer stond klaar. Toen kreeg hij klachten, arts, doorverwezen, foto's, scan. Uitslag darmkanker. Gevolg, ze werden zo vd lijst gezet voor adoptie!!! Is dat niet hard??!! Wat kan het soms oneerlijk zijn allemaal!!!!
Ik zeg nu zo vaak tegen Dany(m'n man), wat zijn wij toch rijk!!!!!
Dus nu gaat hij do of vrijdag sterven. Zij blijft alleen achter, zonder kindjes...
Waarom mochten zij geen geluk kennen denk ik dan..
Maargoed dat blijven altijd vragen.
Peter(die zieke vriend) heeft mij een aantal wkn geleden gevraagd of ik 150 cupcakes wil maken voor zijn uitvaart. wauw, wat een eer maar wel een hele stap. Ik vond het moeilijk maar zeker ja gezegd! Hij is gek van zijn vijver en de uitvaart diensd zal ook in t teken van vijver/vissen staan. Nu mocht ik van hun vijver cupcakes maken. Ik heb een hele mooie decoratie bedacht een een poosje geleden gemaakt als 'proef cc's die hij zelf nog heeft kunnen proeven en hij was er erg blij mee!!
Lieve meiden, hopelijk snappen jullie dat ik hier niet zoveel ben momenteel maar... ik vergeet jullie echt niet en hoop snel hier weer aktief te zijn!
@miranda, succes met je laatste loodjes!
@corina, succes met je nieuwe baan, erg leuk voor je!!
xxx