Hoi hoi!!
Zo rust in de tent! Vandaag heel de dag gewerkt, thuisgekomen en gegeten, dan ff spelen met de kids en de kleinste ligt er nu op. De oudste gaat zo ff met papa met de auto's spelen en dan heeft mama ook rust
Ja ja, weer een nieuw familielid! Bedankt voor jullie felicitaties! Zo ver ik nu weet zijn er nu geen op komst dus nu duurt 't wel weer even voor we uitbreiding krijgen. Of misschien wel helemaal niet meer haha. Nou de meeste zullen we nu wel gehad hebben. Van mijn kant verwacht ik er bij mijn zusje in ieder geval nog wel 1, mijn zussen krijgen er denk ik geen meer en bij mijn broers zou het een verrassing zijn, maar sluit ik het niet uit. Zo ook bij Dick zijn familie. Bij 3 verwacht ik er geen meer en bij 1 twijfel ik. Maar de 40 neefjes en nichtjes zullen we niet meer halen denk ik haha.
@Ingrid: Mijn werk bevalt prima. Ik heb vorige week en deze week op een ander filiaal gezeten (de Rompert, Miranda kent 't wel) en dat vond ik wel erg leuk. In het filiaal waar ik tot nu toe steeds gestaan heb is een collega die ik niet ècht kan waarderen. Nogal een baas die de lakens uitdeelt, een ander de k..klusjes laat opknappen en zelf nooit een bezem of zeem in handen heeft. Dus blij dat ik die niet meer de hele dag om me heen heb.
Met mijn nichtje gaat het best wel goed. Ze is gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis! Nu hopen dat ze geen virus of infectie krijgt, want dan is het linea recta weer terug naar het ziekenhuis en het beste er maar weer van hopen.
Jelte loopt ook nog steeds niet hoor, dus Nienke is niet de enige. Hij vindt het allemaal wel best geloof ik, kruipend komt hij ook overal.
Jelte is niet zo'n slaper met een heel vast ritme. 's Morgens is hij meestal tussen 8 en half 9 wakker (daar zit wel ritme in), maar 's middags verschilt het enorm. De ene keer is hij met een half uur wakker en de andere keer slaapt hij 2 uur. Ik breng hem tussen de middag meestal rond half 1 naar bed.
@Miranda: Jelte heeft 8 tanden en 3 kiezen en volgens mij zit kies nr. 4 er aan te komen. Heeft Noah er veel last van van het doorkomen van de kiezen? Jelte gelukkig helemaal niet. Ik had 1x een kies gevoeld een paar weken terug en nu voelde ik eind vorige week weer een keer en toen zaten er ineens 3!!
Prachtige wagen heb je gekocht zeg! Wauw! Daar kun je mee voor de dag komen. Het is helemaal een nieuwe of niet? Zo ziet hij er tenminste wel uit.
Zo mama gaat ff met de benen omhoog op de bank en ik hoop jullie snel weer te horen.
Fijn weekend!!
xx Corina