Hier ben ik weeeeeer! (geen hoogte van te krijgen hoor ik jullie al denken hihi)
ja, ik ben nu éénmaal een hyves-mens hahah. Maar nogmaals, ik vergeet jullie niet!!!!!!!!!!
Allereerst @Miranda, nu maak je me nieuwsgierig, wat was er bij jullie met de kerst???? Hopelijk goede dingen!! Hoe is het nu met je? Wat is je datum ook alweer? gaat opschieten nu volgens mij!! Heeeeeel veel succes nog even! Voel je je wel goed verder? Hoop t maar!!
@Corina, hoe bevalt je werk? En weer een neefje erbij las ik net op hyves? Leuk zeg!!1 Gefeliciteerd1
Hoe is het met het kindje van je broer momenteel? Hopelijk steeds beter!!
Nou, hier gaat het goed hoor! Met Nienke ook. Lopen doet ze nog steeds niet. Wel iets aan de salontafel maar daar blijft t dan ook bij. Komt van zelf wel!!! Ze is erg vrolijk en lief grietje. Ik geniet zo ontzettend veel van haar!!! Heerlijk! Sandra en Dennis genieten ook intens van haar. t is vaak nog steeds ruzie van met haar in badje mag! T blijft leuk!!!
Nou, het is nu bijna 9 uur dus ga haar maar s wakker maken.(ze slaapt elke ocht. zo heerlijk uit, luxe hoor!) Dan gaat ze alleen vanmi nog naar bed, meestal van half 1 tot half 3 en dan weer om half 8.
Wat slapen die van jullie nu nog?
Goed, meiden, tot gauw maar weer!
xxx Ing