Waar zijn jullie toch gebleven?

Hoi Ingrid,

Tuurlijk begrijpen we dat. Ik zag op hyves dat hij vandaag is overleden. Heel veel sterkte meid! Ook voor zijn vrouw die zo alleen achterblijft.

Liefs Corina

Morgen een drukke dag en vrijdag heel de dag werken, dus komt er niet van, vandaar nu alvast: een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat we in 2011 nog heel veel lief en hopelijk weinig leed met elkaar mogen delen.

Liefs van Corina

Hoi meiden,

Ing: allereerst gecondoleerd met jullie verlies... Wat een klote tijd.... Dikke knuffel....

Kan hier verder wel 'gezellig' kletsen over de afgelopen kerstdagen maar dat hou ik nu maar even voor me.... Dat komt nog wel...
Helaas is dat namelijk niet voor iedereen zo geweest...

Verder wil ik jullie toch een hele fijne jaarwisseling toewensen en alle geluk en gezondheid voor 2011...

We spreken elkaar volgend jaar wel weer!!

xxx

Hier ben ik weeeeeer! (geen hoogte van te krijgen hoor ik jullie al denken hihi)
ja, ik ben nu éénmaal een hyves-mens hahah. Maar nogmaals, ik vergeet jullie niet!!!!!!!!!!

Allereerst @Miranda, nu maak je me nieuwsgierig, wat was er bij jullie met de kerst???? Hopelijk goede dingen!! Hoe is het nu met je? Wat is je datum ook alweer? gaat opschieten nu volgens mij!! Heeeeeel veel succes nog even! Voel je je wel goed verder? Hoop t maar!!
@Corina, hoe bevalt je werk? En weer een neefje erbij las ik net op hyves? Leuk zeg!!1 Gefeliciteerd1
Hoe is het met het kindje van je broer momenteel? Hopelijk steeds beter!!

Nou, hier gaat het goed hoor! Met Nienke ook. Lopen doet ze nog steeds niet. Wel iets aan de salontafel maar daar blijft t dan ook bij. Komt van zelf wel!!! Ze is erg vrolijk en lief grietje. Ik geniet zo ontzettend veel van haar!!! Heerlijk! Sandra en Dennis genieten ook intens van haar. t is vaak nog steeds ruzie van met haar in badje mag! T blijft leuk!!!

Nou, het is nu bijna 9 uur dus ga haar maar s wakker maken.(ze slaapt elke ocht. zo heerlijk uit, luxe hoor!) Dan gaat ze alleen vanmi nog naar bed, meestal van half 1 tot half 3 en dan weer om half 8.
Wat slapen die van jullie nu nog?

Goed, meiden, tot gauw maar weer!
xxx Ing

Hey we zijn weer in de running!!!

Idd vooral leuke dingen.. Heel gezellig geweest met de kerst. Vlak voor de kerst nog een crematie gehad van mijn oom. Dat was dus wat minder...

Idd Corina, nogmaals van harte gefeliciteerd met je neefje!! Hihi... Het gaat bij jullie met de uitbreidingen... ;-)

En ja met dat lopen.. Alles op zijn tijd hoor.. Ze heeft nog even. En Jelte, loopt hij al wel?
Noah heeft inmiddels het rennen uitgevonden... hij raced echt de hele kamer door.. Heel grappig om te zien.
Gelukkig begint zijn woordenschat zich ook al zachtjes aan wat meer uit te breiden, Het wordt al wat meer verstaanbaar. Merendeel is nog steeds Herbreeuws, maar je kunt ook niet alles willen toch... hahahahah ;-)

Noah slaapt tegenwoordig ook tot gemiddeld half 9. Echt een luxe ja... Heerlijk. Hij doet nog een middagslaapje van ongeveer 12 tot 2 en dan gaat hij 's avonds rond 7 uur weer naar bed... Eindelijk ritme!!!

Met de zs gaat alles goed, Ben inmiddels alweer 35,5 week. Beebje ligt alweer helemaal ingedaald dus dat is ook weer een zorg minder. Kamertje is nu klaar. Moet alleen het rolgordijntje nog ophangen. Uiteindelijk gekozen voor de kleuren grijs/paars blauw en wit. Zal vandeweek wel even een paar foto's maken en op hyves planten.
Als het goed is komen ze vandaag de kinderwagen leveren. Heb toch maar een duowagen gekocht... wel zo handig...

Hoe zit het met de kleintjes en de tanden?? Noah heeft inmiddels 6 snijtanden en 5 kiezen. Begint nu al ergens op te lijken... hihi,,,

Nou ga er nu eentje klaar maken voor zijn bedje...

Meiden, we spreken elkaar!!!

xxx en een dikke knuf van Noah

Hoi hoi!!

Zo rust in de tent! Vandaag heel de dag gewerkt, thuisgekomen en gegeten, dan ff spelen met de kids en de kleinste ligt er nu op. De oudste gaat zo ff met papa met de auto's spelen en dan heeft mama ook rust :)

Ja ja, weer een nieuw familielid! Bedankt voor jullie felicitaties! Zo ver ik nu weet zijn er nu geen op komst dus nu duurt 't wel weer even voor we uitbreiding krijgen. Of misschien wel helemaal niet meer haha. Nou de meeste zullen we nu wel gehad hebben. Van mijn kant verwacht ik er bij mijn zusje in ieder geval nog wel 1, mijn zussen krijgen er denk ik geen meer en bij mijn broers zou het een verrassing zijn, maar sluit ik het niet uit. Zo ook bij Dick zijn familie. Bij 3 verwacht ik er geen meer en bij 1 twijfel ik. Maar de 40 neefjes en nichtjes zullen we niet meer halen denk ik haha.

@Ingrid: Mijn werk bevalt prima. Ik heb vorige week en deze week op een ander filiaal gezeten (de Rompert, Miranda kent 't wel) en dat vond ik wel erg leuk. In het filiaal waar ik tot nu toe steeds gestaan heb is een collega die ik niet ècht kan waarderen. Nogal een baas die de lakens uitdeelt, een ander de k..klusjes laat opknappen en zelf nooit een bezem of zeem in handen heeft. Dus blij dat ik die niet meer de hele dag om me heen heb.
Met mijn nichtje gaat het best wel goed. Ze is gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis! Nu hopen dat ze geen virus of infectie krijgt, want dan is het linea recta weer terug naar het ziekenhuis en het beste er maar weer van hopen.
Jelte loopt ook nog steeds niet hoor, dus Nienke is niet de enige. Hij vindt het allemaal wel best geloof ik, kruipend komt hij ook overal.
Jelte is niet zo'n slaper met een heel vast ritme. 's Morgens is hij meestal tussen 8 en half 9 wakker (daar zit wel ritme in), maar 's middags verschilt het enorm. De ene keer is hij met een half uur wakker en de andere keer slaapt hij 2 uur. Ik breng hem tussen de middag meestal rond half 1 naar bed.

@Miranda: Jelte heeft 8 tanden en 3 kiezen en volgens mij zit kies nr. 4 er aan te komen. Heeft Noah er veel last van van het doorkomen van de kiezen? Jelte gelukkig helemaal niet. Ik had 1x een kies gevoeld een paar weken terug en nu voelde ik eind vorige week weer een keer en toen zaten er ineens 3!!
Prachtige wagen heb je gekocht zeg! Wauw! Daar kun je mee voor de dag komen. Het is helemaal een nieuwe of niet? Zo ziet hij er tenminste wel uit.

Zo mama gaat ff met de benen omhoog op de bank en ik hoop jullie snel weer te horen.

Fijn weekend!!

xx Corina

Hey meiden,

ben ik weer... Een druk weekend achter de rug... Mijn mannetje is zaterdag jarig geweest dus dat is weer een sjouw-dag geweest... Pff dat had ik gemerkt ook zeg gisteren... hihi...

Is de Rompert gezelliger werken dan de maaspoort dan???

Wat fijn dat ze mee naar huis mag!!! idd maar hopen dat er zich geen virus oid voordoet... Voor de ouders wel lekker, met de kleine thuis...

Noah heeft bijna geen last gehad van zijn kiezen nee,.. Het is dat ik ze zo af en toe ineens ontdek.. Best raar eigenlijk want ze zeggen dat ze van kiezen meer last hebben dan van tanden... Maar wel fijn... Scheelt weer een hele hoop gejengel en zetpillen... ;-)

Het is inderdaad een nieuwe wagen. Ben er ook echt mee in mijn sas. Vind hem echt heel gaaf.
De babykamer is inmiddels helemaal klaar. Gordijn is ook opgehangen. Zo fijn... Nu noet ik deze week nog de laatste dingetjes regelen. Geboortekaartjes uitzoeken( we zijn erg laat) Klossen halen om het bed op te hogen en mijn ziekenhuistasje klaar gaan zetten. Het wordt toch allemaal spannend nu...

Nou, spreek jullie snel...

xxx

Hey meiden,

moet even mij ei kwijt... Zit hier inmiddels al weeen op te vangen en bid van harte dat deze nog niet door gaan zetten... pff. Vandeweek ook al 3,5 uur weeen gehad 's nachts. Ik verlies inmiddels ook een hoop zooi.... MOrgen vrijgezellenfeestje van mijn zusje en hoop toch echt dat ik daar nog bij mag zijn..... maar ben er ergens bang voor. Heb de vk nog niet gebeld wqnt wil niet naar het ziekenhuis als het dalijk niet nodig blijkt te zijn.... Morgen 36 weken dus hoop eigenlijk dat hij nog wel een weekje wil blijven zitten....

Sorry maar moest het even kwijt.... Misschien is hij er al wel als jullie dit lezen.... ( hoop van niet)

xxx

Terug
Bovenaan