Waar zijn jullie toch gebleven?

Nou, kijk zijn we het daar allemaal mee eens, we blijven dus hahaha!!! Gezellig! En ik beloof beter m'n best te doen om elke(of bijna)hier even te komen!!
Miranda, zit jij in de buurt van Mierlo miss of helemaal niet? Wij gaan 19 mei voor 1 overnachting naar een mooi hotel daar. 20 mei is onze trouwdag namelijk en dat gaan we s lekker vieren met z'n tweetjes. Mooi hotel en met mooie faciliteiten bv mooi zwembad met bubbelbaden, sauna, squashen,bowlen. Overal mogen we gebruik van maken, heerlijk! Ken je het hotel?
Hoe is het met Noah? Ziek geworden of toch niet? Hopelijk komt hij er snel doorheen!!
Corina, hoe is t hoesten bij jullie daar in huis? gaat het beter met Jelte?
@Miranda, houd vol nog ff he?!! Zet 'm op!

Miss leuk om ook s onze adressen te wisselen, of zien jullie dat niet zitten? Miss leuk voor s een kaartje hier en daar..

Ik ben vandaag sinds tijden weer s lekker naar de kapper geweest. Heerlijk was dat en dat ga ik vaker doen! Ik ga heel weinig omdat ik m'n haar lang wil hebben en m'n pony doe ik zelf. maar dit was vandaag wel heel erg lekker hoor, ff tijd voor jezelf!

@Corina, ben je nog aan t lijnen of niet meer? Ik zit nu in m'n 2e week vh sonja b. boek. Ik vind t zwaar maar op n paar kleine foutjes na lukt t aardig, ben nu zo goed als 1 kilo kwijt. en je moest s weten hoe blij ik daar al mee ben haha Begin is er!

Nou, meiden, tot gauw maar weer en miranda zet 'm op!!!
xxx

Nou, kijk zijn we het daar allemaal mee eens, we blijven dus hahaha!!! Gezellig! En ik beloof beter m'n best te doen om elke(of bijna)hier even te komen!!
Miranda, zit jij in de buurt van Mierlo miss of helemaal niet? Wij gaan 19 mei voor 1 overnachting naar een mooi hotel daar. 20 mei is onze trouwdag namelijk en dat gaan we s lekker vieren met z'n tweetjes. Mooi hotel en met mooie faciliteiten bv mooi zwembad met bubbelbaden, sauna, squashen,bowlen. Overal mogen we gebruik van maken, heerlijk! Ken je het hotel?
Hoe is het met Noah? Ziek geworden of toch niet? Hopelijk komt hij er snel doorheen!!
Corina, hoe is t hoesten bij jullie daar in huis? gaat het beter met Jelte?
@Miranda, houd vol nog ff he?!! Zet 'm op!

Miss leuk om ook s onze adressen te wisselen, of zien jullie dat niet zitten? Miss leuk voor s een kaartje hier en daar..

Ik ben vandaag sinds tijden weer s lekker naar de kapper geweest. Heerlijk was dat en dat ga ik vaker doen! Ik ga heel weinig omdat ik m'n haar lang wil hebben en m'n pony doe ik zelf. maar dit was vandaag wel heel erg lekker hoor, ff tijd voor jezelf!

@Corina, ben je nog aan t lijnen of niet meer? Ik zit nu in m'n 2e week vh sonja b. boek. Ik vind t zwaar maar op n paar kleine foutjes na lukt t aardig, ben nu zo goed als 1 kilo kwijt. en je moest s weten hoe blij ik daar al mee ben haha Begin is er!

Nou, meiden, tot gauw maar weer en miranda zet 'm op!!!
xxx

Ach Ingrid, met al die dubbele berichten zitten we nu wel bijna op de 100, mijn bericht wordt nr. 99 ;-)
En heb je mijn bericht over het taarten maken niet gelezen. Daar had ik ingezet dat Miranda in Den Bosch woont hihi.

Ik ben ook heel blij dat er weer wat leven in de brouwerij is nu. Hè heerlijk! Heb ik weer iets om naar uit te kijken. Dit klinkt eigenlijk wel heel eenzaam hè? haha.

@Miranda: Vervelend als Noah zo jengelig is. Zou hij soms aanvoelen dat er iets gaande is? Kinderen hebben wat dat betreft een 6e zintuig hoor.
Kan me voorstellen dat je een beetje baalt. Eerst schrik je dat je jochie te vroeg gaat komen en als het dan loos alarm blijkt te zijn dan vind je het weer jammer. Dat had ik met Gernald ook. Eerst was ik helemaal over mijn toeren dat hij veel te vroeg ging komen en toen ik 's middags van de gyn vandaan kwam en ze ons eigenlijk gezegd hadden dat het nog alle kanten op kon toen baalde ik weer een beetje. Uiteindelijk zette het toen de volgende dag toch nog door dus was hij met 36wk+2dg geboren.
Maar toch valt dat ook weer tegen later. Ze hebben toch een moeilijkere start. Dus laat die kleine van jou nog maar even lekker zitten tot min. de 37 weken!

@Ingrid: Lekker joh dat weekendje weg voor jullie samen! Ga er lekker van genieten!
Met Jelte gaat het veel beter. Hij hoest nog wel af en toe en snottert er nog flink op los, maar het is niet meer zo erg als maandag.
Ik vind adressen uitwisselen prima, maar dan ff via hyves. Ik zet mijn adres liever niet op een openbaar forum.... Het lijkt me wel leuk om bijv. met verjaardagen even een kaartje te kunnen sturen idd.

Lekker hè, zo'n bezoekje aan de kapper. Ben je alleen wezen knippen of heb je een uitgebreidere behandeling gehad? Ik moet over een paar weken weer om te kleuren en het is ff een rustmoment vind ik. Lekker tijdschriftje lezen en verder ff niks!

Ik ben vorige week weer voorzichtig aan begonnen met lijnen. Gisteren op de weegschaal gestaan voor het eerst na de start en er was zowaar een kilo af! Ik stond helemaal paf! Wel een stimulans om door te zetten. Ik hoop ècht dat het me nu gaat lukken om de knop om te zetten en van al dat lekkere af te blijven. Maar ja, met die baan die ik nu heb kom ik wel veel in de verleiding. Al die lekkere gebakjes en hartige broodjes. Hmmm! Maar goed als ik dan weer een dag niets genomen heb en weer naar huis ga, voel ik me wel heel knap dat ik het weer weerstaan heb.
Hoe bevalt het sonja-dieet jou? Ik hoor er heel wisselende ervaringen over. De 1 is echt pro en de ander is echt anti.

Nou ik ga maar eens aan de volgende strijk beginnen. Tot snel weer hè meiden.
En idd Miranda, suc6 met echt de laatste loodjes! Ik denk aan je!!

xxx

@Miranda, hoe is t daar, nog rustig?? word wel nieuwsgierig hoor! Sterkte en houd vol meid! Je leest 't; we leven erg met je mee!!!
@Corina, ja ik ben vorige week toch maar weer serieus begonnen met lijnen en ik ga nu echt dooretten, ik wil t gewoon zooo graag, t is immers 11 kilo. Het valt me wel zwaar hoor. Ik volg haar 1e boek en zit nu in week 2. Af en toe ga ik de mist in helaas en dan snoep ik toch iets maar ik heb wel weer iets meer beweging nu het weer droger is buiten dus dat compenseert elkaar weer n beetje he?! elke vrijdag weeg ik en vorige week was er net 1 kilo af maar daar was ik al heel wijs mee. Morgen mag ik weer, ben heel benieuwd want ik heb de afgelopen week wel n paar kleine missertjes gehad... Maar toch over t algemeen snoep ik veel minder als voorheen. Ja, ik ben een echte snoepkont hoor!!
Met Nienke gaat het prima. Ze heeft wel af en toe haar piepmomenten dat ze niks wilt maar heb ook t idee dat er kiezen zitten die willen doorbreken. ze heeft nu 6 tanden en nog geen kiezen. En Jelte?
Wat goed dat jij al wat kwijt was qua gewicht! Dat je nu werkt doet ook n hoop he. Je krijgt dan de kans niet om te snoepen en je staat en loopt de hele dag!

@Miranda, zet 'm op, we denken aan je!!! Hopelijk snel het goeie nieuws!!!

xxx Ing

Hey!

Nou hier ook een snoepkont hoor. Dat is juist het hele probleem. Ik zou willen dat ik alles minder lekker vond. Ik moet nu dat 's avonds snoepen echt afleren. Overdag eet en snoep ik niet zoveel. Hooguit een koekje bij de koffie, maar meer niet. Maar 's avonds heb ik altijd lekkere honger. En de weekenden die zijn ook erg. Want ja, dan eet je toch wat meer lekkere dingen. Ben je wij een club waar je iedere week gaat wegen dat je zegt dat je elke vrijdag weegt. Ik heb de weightwatchers gedaan, maar ben daar kort na de geboorte van Jelte mee gestopt. Ik heb het anderhalf jaar gedaan en ik was dat "verplicht" lijnen zo zat! Ik heb 't gewoon te lang gedaan bij die club, ik had daar eerder moeten stoppen. Ik denk dat ik daardoor ook moeilijker het nu weer op kan pakken omdat ik dat hele lijnen en aan je gewicht denk zo zat ben. Ik vecht er al vanaf mijn pubertijd mee en soms dan word ik er een beetje moedeloos van, dat gejojo! Maar goed, we wagen wel weer een poging.

Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft Jelte zijn 1e losse stapjes gedaan gisteren. Maar het lijkt alsof hij dat nu wel weer genoeg vindt, want vandaag wil hij het niet meer. Maar goed, zo begon ook het langslopen, dus het zal nu toch echt niet lang meer duren voor hij los loopt denk ik. En dan kan ik echt gaan vangen. Het is echt een boef hoor. Alles probeert hij uit. Mijn wasmachine heeft hij al tig keer van het programma gedraait zodat ik weer opnieuw kon beginnen met wassen. Gisteren is hij helemaal zelf de trap op geklommen (eerste helft alleen, want we hadden het niet gemerkt!). Ik had een orchidee in het raam staan met prachtige bloemen, die heeft hij pas kaal geplukt (oh wat baalde ik!). De radio is ook erg leuk speelgoed en ga zo maar door. Zijn Noah en Nienke ook van die ondernemertjes!

Jelte heeft nu 8 tanden (boven en onder 4) en 4 kiezen en als ik het goed gezien heb zitten er ook boven 2 hoektanden door te komen. Het gaat allemaal ongemerkt, want elke week ofzo als ik in zijn mondje voel is er weer wat bij. Behalve kwijlen heeft hij er gelukkig geen last van.

Hé Miranda!! Ben je aan 't bevallen meid?!

xxx

hahahha nee hoor... Loop nog steeds rond, rond...
Het blijft wel rommelen maar zet niet door... Ga er maar vanuit dat het nog wel even duurt eer hij zin heeft om te komen...

Bij Noah was dat ook corina... Heeft al met al een week of 3 geduurd. Zo liep hij 2 dagen achter elkaar best veel en daarna meer dan een week helemaal niet... Daarna is hij pas echt gaan oefenen zeg maar, en toen ging het ook heel snel en werden de afstanden steeds groter... Het zal geen maanden meer duren... Echt zo leuk die eerste stapjes!!! Ben echt trots op Jelte!!
En ja, dat je politieagentje mag spelen krijg je er gratis bij he,.... Noah zit ook echt overal aan waar hij iet aan mag komen... Gelukkig is hier zo'n beetje alles Noah-proof gemaakt.... ;-)
Traphekjes hangen al even want hij kon de trap al op voordat hij kon lopen... Hij kroop/klom gewoon naar boven...
Wel een geluk voor jullie dat Jelte niet naar beneden is gevallen... Zal best even schrikken zijn geweest!!

Ik ben inmiddels alweer 2 kilo afgevallen... Haha best bijzonder toch?? Zou het ook een teken zijn?? Den dat ik gewoon al wat vocht aan het verliezen ben. Vind het niet zo heel erg want dan hoef ik er dalijk maar 9 kilo af te werken als de kleine man er is....
Meiden succes met lijnen hoor!!

xxx

@Miranda, zolang je je maar goed voelt is het miss nog wel ff vol te houden zo? Toch zou het fijn zijn als je er straks vanaf bent he?! Nog ff vol houden! Succes!!
Je bent niet veel aangekomen dan, keurig hoor! Scheelt n hoop voor straks! Ik was bij Nienke 22 kilo aangekomen terwijl dat bij de andere 2 maar 12 was!! En dat heb ik nu nog steeds te verduren haha. Ik moet er nog steeds 10 af voordat ik weer op m'n oude gewicht zit... Ben nu aan de Sonja B. en ben sinds 2 wkn nu 1,4 kilo kwijt. Het gaat niet hard helaas maar t schijnt wel beter te zijn zo. Ik ga écht doorzetten nu!!
Miranda, nogmaals succes meid!!! En oja, zit jij nu bij Mierlo in de buurt of helemaal niet?
@Corina, hoe gaat het verder met jouw lijnen? Zwaar he? hoe jij het beschreef over de avonden zo is t hier precies zo!1 Overdag red ik t goed maar s avonds... ohh zo zonde, want als ik de avonden ook zo netjes hield als overdag dan was ik al meer kwijt, zeker weten. Maarja, ik blijf wel volhouden. het schijnt dat je lichaam over n week of 3 eraan gaat wennen dat t minder suikers krijgt en dan ook minder trek hebt in suikers.. Nou zou mij benieuwen!
wat heerlijk he die 1e stapjes van Jelte! veel van genieten en... filmen he!!!

Nienke stapt nog niet, die krost de hele kamer door op haar auto haha. Maar dat lopen komt wel. Ik was immers ook pas 18 mnd voordat ik begon te stappen.

xxxxIng

Terug
Bovenaan