Waar zijn jullie toch gebleven?

Jammer... hihi
Ik ga ff jullie een hyve bericht sturen met adres. Is het miss leuk om elkaar adres te hebben voor evt kaarten sturen met bepaalde gelegenheden??? Geen verplichting hoor!!!!!!!!!
xxx

@Miranda: Het lijkt me inderdaad niet fijn om al een week "rommelend" rond te lopen. Dan kan het maar beter doorzetten of stoppen met rommelen. Iedere morgen dat je wakker wordt denk je misschien: alwéér geen baby! Sterkte meid!
En wat dat lopen betreft: ik zei vrijdag tegen dick: die loopt volgende week om deze tijd, maar daar kom ik denk ik wel van terug. Als ik hem nu los in de kamer zet, dan zet hij hooguit 2 stapjes en zakt dan weer door zijn knietjes. Maar goed we hebben geduld. Gernald was 23 maanden voor hij liep, dus dit is voor mijn gevoel al heel vlot ;-)
Ik heb op zich ook alles wel Jelte-proof gemaakt, maar een radio kan ik niet wegzetten (stereotoren), net zoals de wasmachine en de box heb ik inmiddels ook verder van het raam gezet, dus aan de planten kan hij niet meer aankomen. Maar het blijft opletten met die kleintjes.

@Ingrid: Het lijnen valt me ook zwaar ja, maar steeds als ik de fout in ben gegaan probeer ik de draad wel weer op te pikken, anders komt er helemaal niks van terecht.
Ja leuk hoor die 1e stapjes. Nu maar afwachten of het bij sporadisch blijft of dat hij het ook echt gaat doen. Jelte heeft ook zo'n loopauto maar daar weet hij nog niet goed raad mee. Als ik 'm erop zet dan zet hij wel 1 of 2 keer af, maar heeft 't dan wel weer gezien en laat zich er weer afglijden.
Ik heb mijn adres ook aan jullie doorgemaild. Leuk hoor. Vind kaartjes krijgen en versturen altijd wel leuk. Mits ik natuurlijk ook van diegene regelmatig een kaartje terug krijg. Ik heb weleens gehad dat ik alle kids in een gezin een kaartje stuurde voor de verjaardagen, maar kreeg er nooit 1 terug, en dan stop ik er ook mee.

Zo Jelte is ook wakker hoor ik, dus ga ik die zo maar eens uit bed halen. Fijne dag allebei!!
(en voor jou Miranda hopelijk een bijzondere dag :))

xxx Corina

Ja inderdaad... Probeer ook altijd kaartjes te sturen maar krijg ook maar de helft van de tijd wat terug of helemaal niet en dan begin ik er ook niet meer aan hoor... Op een gegeven moment is het dan klaar...

En wat dat lopen betreft. Met 15 maanden is ook vlot hoor... Vind het echt super van hem... Hij heeft zelfs nog 3 maanden de tijd als je het gemiddelde gaat bekijken...

En Ingrid: wat eeen super lieve foto van Nienke in dat roze badjasje!! Echt heeeeeeel schattig....

xxx

Nou meiden,

ALS JULLIE GEEN GEKLAAG WILLEN HOREN LEES DIT DAN NIET.... HET IS MAAR DAT IK HET EVEN KWIJT BEN.... ;-)

Hier weeeeer een slapeloze nacht achter de rug.. Gisteravond om de 5 min weeen gehad en dat meer dan 2 uur aan 1 stuk. Ik dacht, ik ga lekker douchen en dan de vk maar eens bellen. Kom ik uit de douche. weg weeen... K*t... Baalde natuurlijk als een stekker.

toenstraks nog controle gehad bij de vk en nog steeds maar 1 cm... Doet dus gewoon helemaal niks al dat gerommel.... Heb er best een beetje de balen in vandaag. Noah heeft vannacht ook nog liggen spoken van 4 tot half 6... Kon ik nog net gebruiken... ;-)
Vanmiddag wilde hij ook al niet slapen. Uiteindelijk heeft hij otch nog een half uurtje geslapen maar dat was toch echt te kort voor mij om mee te gaan liggen...

Sorry hoor maar moet even mijn gal spugen... Weet dat hetniet echt een gezellig bericht is maar moet het wel even kwijt... Zo dat lucht op!!!!!

hihi... xxx

Ach meid, dat begrijp ik toch goed! En als jou dat oplucht dan moet je dat lekker doen.

Wat zei de vk verder over al dat gerommel bij je? En dat je zo moe bent van die slapeloze nachten? Wilde ze je niet strippen ofzo? Want dit kun je toch niet heel veel langer volhouden, anders ben je uitgeput voor de bevalling ècht begint!
Ja het is net alsof die kleintjes het er dan om doen hè?! En jij kunt het niet hebben omdat je al moe bent en hard aan je nachtrust toe bent. En zo draai je in een cirkeltje.
Ik heb het al heel vaak gezegd, maar nu nog maar een keer. Sterkte ermee en ik hoop ècht voor je dat het niet lang meer gaat duren.

xxx

@Miranda, net wat corina zegt, lekker klagen mag bij ons!!!! doen! We begrijpen je maar al te goed hoe je je voelt. Ik ken t van Nienke. Ik heb(niet om je bang te maken, bij iedereen is t anders!!!!) bij Nienke 2 1/2 week met ontsluiting gelopen en 2 a 3x nep weeen. Strippen heeft bij mij toen 2x niet geholpen, pas de 3e keer. ik kreeg er nep weeen juist door. je moet heeeeel goed dit onthouden in slechte momenten: je bent al op 1 cm en miss de komende dgn steeds ietsjes meer en dat gaat al van je tijd af tijdens je bevalling!! Zo zij mijn vk dat. Je hebt al voorwerk gedaan meisie!!! Hopelijk werkt dit positief voor je!! Ik heb 2 1/2 week met 2 1/2 cm gelopen. Bevalling was in 4 uurtjes klaar!! dus dit is al mooi meegenomen als je het even van de 'zonnige'kant bekijkt!!!
Veeeel succes meid, het duurt niet lang meer en dan kan je gaan genieten!!!
xxxx

@Corina, ja ik ben zelf ook vd kaartjes sturen hoor, vind ik altijd leuk maar net wat je zegt als je nooit wat terug krijgt houd het ook n keer op he?!!
Spannend dat Jelte nu bijna loopt!!! Ben benieuwd wanneer het doorbreekt!

Tot gauw meiden!!
xxx

Thanks meiden,

Fijn dat ik hier even mag klagen...

We hebben er voor gekozen om Noah vanavond maar een keer een nachtje weg te brengen naar opa en oma. Hij is al weer de hele week 's nachts minimaal 2 uur aan het spoken en we merken dat het nu echt begint op te breken. Ergens voelt het heel raar om dat te doen ( omdat WIJ willen slapen) maar we hebben onze rust nu allebei zo hard nodig..... Vannacht zijn we weer 3,5 uur met hem in de weer geweest... Hij krijst de hele boel bij elkaar ( nee hij is echt niet ziek ofzo) Hij valt overal in slaap, zelfs op de commode, maar als je hem dan in bed ligt is het voorbj. We hebben hem zelfs meer dan een uur laten huilen omdat we denken dat hij aan het testen is ofzo... Ook overdag slaapt hij al een aantal dagen niet meer, maar is dan ook niet te genieten.... Hoop dat we vannacht een beetje kunnen bijtanken...

Verder is het in mijn buik lekker rustig gebleven vannacht... Hopen dat dat vanavond dan ook zo is... Het is ook niet dat ik de zs beu ben hoor, kan nog best genieten van die kleine smurf in mijn buik. De vermoeidheid slaat alleen toe...

Strippen ging nog niet omdat ik nog maar 1 cm heb... Heb ik verder ook niet om gevraagd... Vond ik ook nog niet nodig... Bij Noah hebben ze toen wel gestript maar dat was met 3 cm. Toen zette het ook ineens goed door.
We zien wel... Hopen iig op een goede nacht....

xxx

Terug
Bovenaan