@Miranda: Het lijkt me inderdaad niet fijn om al een week "rommelend" rond te lopen. Dan kan het maar beter doorzetten of stoppen met rommelen. Iedere morgen dat je wakker wordt denk je misschien: alwéér geen baby! Sterkte meid!
En wat dat lopen betreft: ik zei vrijdag tegen dick: die loopt volgende week om deze tijd, maar daar kom ik denk ik wel van terug. Als ik hem nu los in de kamer zet, dan zet hij hooguit 2 stapjes en zakt dan weer door zijn knietjes. Maar goed we hebben geduld. Gernald was 23 maanden voor hij liep, dus dit is voor mijn gevoel al heel vlot ;-)
Ik heb op zich ook alles wel Jelte-proof gemaakt, maar een radio kan ik niet wegzetten (stereotoren), net zoals de wasmachine en de box heb ik inmiddels ook verder van het raam gezet, dus aan de planten kan hij niet meer aankomen. Maar het blijft opletten met die kleintjes.
@Ingrid: Het lijnen valt me ook zwaar ja, maar steeds als ik de fout in ben gegaan probeer ik de draad wel weer op te pikken, anders komt er helemaal niks van terecht.
Ja leuk hoor die 1e stapjes. Nu maar afwachten of het bij sporadisch blijft of dat hij het ook echt gaat doen. Jelte heeft ook zo'n loopauto maar daar weet hij nog niet goed raad mee. Als ik 'm erop zet dan zet hij wel 1 of 2 keer af, maar heeft 't dan wel weer gezien en laat zich er weer afglijden.
Ik heb mijn adres ook aan jullie doorgemaild. Leuk hoor. Vind kaartjes krijgen en versturen altijd wel leuk. Mits ik natuurlijk ook van diegene regelmatig een kaartje terug krijg. Ik heb weleens gehad dat ik alle kids in een gezin een kaartje stuurde voor de verjaardagen, maar kreeg er nooit 1 terug, en dan stop ik er ook mee.
Zo Jelte is ook wakker hoor ik, dus ga ik die zo maar eens uit bed halen. Fijne dag allebei!!
(en voor jou Miranda hopelijk een bijzondere dag
)
xxx Corina