Waar zijn jullie toch gebleven?

Hoi!

Zo zijn we nog net niet verwijderd bij de mamaclubs. Alle mamaclubs van vóór oktober 2009 zijn allemaal verdwenen. Hopelijk checken ze wel eerst of er nog actieve forummers zijn anders wordt ons forum ook een keer verwijderd. We hebben dan hyves nog wel maar dan blijf je niet zo op de hoogte als op deze manier.

Nog gefeliciteerd met je nichtje Miranda! Jullie hadden nog net op tijd een buikfoto van samen gemaakt, want een paar dagen later is ze geboren is het niet? Lekker voor je zus dat het achter de rug is. Nu jij nog, maar dat duurt hopelijk nog een paar maandjes. Wanneer ben je nu precies uitgerekend? Januari?

Gelukkig dat alles goed was op de 20-weken echo. Had je bij Noah ook een laagliggende placenta? Is inderdaad te hopen dat ie nog omhoog gaat, want anders krijg je sowieso een keizersnee en dat lijkt me ook niet zo'n pretje.

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe die taart gaat worden. Ik weet alleen dat er een Nijntje op komt, maar verder niet. Dat heb ik aan de creativiteit van mijn schoonzus overgelaten. Maar woensdag zul je wel foto's zien op hyves.

Knap hoor dat Noah al helemaal los loopt. Jelte die kruipt alleen nog maar. Hij probeert wel steeds meer op te gaan staan, maar ook dat lukt nog niet. Gisteren vond hij het ineens leuk om steeds op handen en voeten te gaan staan. Zo'n grappig gezicht!

Gernald heeft nu vakantie dus dat wordt een rommelige week komende week. Van het weekend komt ook mijn nichtje nog logeren, dus dat is wel gezellig.

Fijn weekend allemaal en tot snel weer!

lfs Corina

@cootje78,
Er zijn geen mamaclubs verwijderd hoor, alleen zijn ze verplaatst naar de juiste community. Dus een aantal mamaclubs van zwanger zijn naar baby verplaatst en van baby zijn er een aantal (die van de kinderen ouder dan 1 jaar) naar peuterkleuter verplaatst.

Groetjes, Aukje (redactie JongeGezinnen.nl)

@Aukje, redactie JongeGezinnen!
Ik had 't gezien Aukje. Wat ik wel bijzonder vind is dat jullie op zo'n reactie van mij in het forum aan medeforummers wel reageren, maar als wij vragen stellen aan jullie om het forum aub te verbeteren (en niet 1x maar meerdere keren) er totaal geen reactie komt. Graag zou ik daar toch wel eens uitleg over willen en heel veel medeforummers met mij!!!!!!!!

Hahahahhha, zal proberen morgen even een uitgebreid verslag te doen van onze dag vandaag.. Kanje iig vast melden dat ik het allemaal behoorlijk heb onderschat... Jeetje wat een k*t dag... Gelukkig gaat met Noah alles goed... Nu moeten pap en mama alles nog even verwerken....

xxx

Hier volgt dan mijn verslag...

Vrijdagmiddag om 3 uur werden we dan gebeld dat Noah gisteren al moest komen... Heel het weekend natuurlijk al de zenuwen en daardoor 2 nachten niet geslapen... Kwamen daar gisterenochtend dus al helemaal gebroken aan...
Ik mocht mee naar de OK om erbij te blijven als hij narcose gaat... Wat een akelig gezicht is dat zeg... Eerst spartelde hij enorm tegen en vervolgens zie je die oogjes wegdraaien en weer wakker worden... Heel naar om mee te maken... Die arts zegt dus tegen mij: maak je niet druk we zorgen goed voor hem en over drie kwartier is hij weer bij je... Zit je daar moederziel alleen te wachten in de wachtamer van de ok te wachten... Maik mocht daar niet bijzijn... Die zat dus boven op de kinderafdeling helemaal gespannen te wachten...
De 3 kwartier zijn voorbij, vervolgens een uur, een uur en een kwartier... Je kunt je voorstellen dat je je dan echt zorgen gaat maken.... Je denkt toch: 3 kwartier is drie kwartier... Je houdt er een beetje rekening mee dat het een uurtje kan worden maar dat is het dan... Ik was inmiddels behoorlijk over de flos aan het raken.... Waarom kwam er niemand?? Zou er iets niet goed gegaan zijn? Komt hij niet uit zijn narcose? Er speelde zoveer horrorsenario's door mijn hoofd.... Wat heeft dat half uur extra, lang geduurd zeg!!!! Ben uiteindelijk naar de verpleging gelopen om te vragen of het allemaal wel goed is gegaan omdat we al meer dan een half uur over de tijd heenwaren... Zij ging dus voor ons bellen... Pas een kwartier later kwam ze dan eindelijk terug dat ik naar Noah toe mocht... Ik was zo opgelucht en rende bijna door die gangen naar de verkoever toe.... Was zo blij dat ik hem weer in mijn armen had... Pas toen we weer thuis waren drong alles pas goed tot me door.... Ik heb gehuild als een klein kind.... ( in het zh ook wel toen ik Noah in de OK moets achterlaten... Druist volledig tegen je moederinstinct in.....)

Als je dan eindelijk in de verkoeverkamer bent is heel raar... Enerzijds ben je superblij dat je kindje het goed maakt en je weer bij hem bent. Maar je krijgt daar wel een half levenloze pop in je handen gedrukt... Hij was helemaal bleek... Ook zijn lipjes... Hij voelde ook helemaal koud... Ik kon wel janken toen hij eindelijk zijn oogjes opendeed....
Vlak daarna mochten we weer terug naar boven waar Maik ons op stond te wachten.... Ook bij hem tranen van geluk en spanning dat we weer met zijn drietjes waren... Heerlijk...
Gelukkig knapte Noah heel snel op in het zh. Hij wilde al gaan staan en rondlopen maar dat mocht niet...( ging ook niet ivm de ruggenprik...)
Hij heeft toen we eenmaal thuis waren lekker liggen slapen en vannacht is het eigenlijk ook heel goed gegaan... Vanmorgen heb ik hem weer een zetpil gegeven( hij had best wel wat pijn..) en nu is hij al weer volop aan het spelen en aan het rondwandelen... Ben zo trots op mijn mannetje dat hij het zo goed heeft gedaan!!!

wij hebben ook weer redelijk geslapen vannacht.. Heb alleen elke keer dat ik mijn ogen sluit dat beeld voor me in de ok en later op de verkoever....Pfff hoop dat we dit niet meer mee hoeven te maken... Heeft al met al een behoorlijke impact gehad...

Verder met de kleintjes van jullie alles goed??
En hoe gaat het lijnen dames???

xxx

Hé Miranda,

Tjonge zeg, dat wachten viel niet mee, dat geloof ik graag. Ze hebben je liefste bezit in handen! Kan me voorstellen dat je op zo'n moment radeloos wordt als je meer dan een half uur langer moet wachten voor je iets hoort. Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan.
Hoe gaat het nu met Noah?

Met Jelte gaat alles prima. Zoals je hebt kunnen lezen gaat hij nu staan. Helemaal trots natuurlijk! Maar hij doet het nog niet dagelijks hoor. Net alsof hij nog niet in de gaten heeft dat hij het kan.

Met lijnen gaat het niet zo best. Ik vind het zo ontzettend moeilijk en alles zo lekker. Maar goe dwe blijven maar met volle moed proberen door te gaan.

xxx Corina

ps Ingrid is het forum vergeten denk ik..... ;-)

hahahah nee dat niet.... Forum was vandeweek allemaal moeilijk aan het doen... Heb een berichtje gehad via hyves nav mijn vorige post....

Wel leuk hoor dat hij gaat staan!!! Nog even en hij wil niet anders meer... Is vaak zo dat ze even wat doen en dan een tijdje weer niet... Maar wie weet wat hij boven in bed allemaal uitspookt.... ;-)
Praten jullie kleintjes eigenlijk al...? Noah brabbelt wel maar kan er echt nog geen wijs uit... Vraag me af wanneer ze eiegnlijk zo'n beetje echt gaan praten??

Succes met lijnen.... Ik ben al zo'n 5 kilo aangekomen.... hahahah...

xxx

Terug
Bovenaan