Waar zijn jullie toch gebleven?

Tjonge jonge het is hier maar stilletjes hoor.........!!!!

Oh vandaar! Ik dacht al. Ze vergeet 't forum. En nu is ze alweer haar laptop kwijt dus kan ze weer niet reageren hihi.

Nou Jelte brabbelt wat, maar nog niet echt praten. Papa, mama, opa en oma. En bam tegen de klok (van bimbam), maar verder nog niet echt hoor.
Dat is heel verschillend wanneer kinderen gaan praten. Dat is net als met lopen, de één doet het voor 't jaar en de ander vind het met 2 jaar pas vroeg genoeg. Wanneer Gernald echt begon te praten weet ik eigenlijk niet goed meer. Maar voor ze echt meerdere woordjes achter elkaar gaan zeggen, dan moet je volgens mij nog wel een half jaartje wachten hoor. Met 2 jaar zijn er kinderen die al redelijk verstaanbaar kunnen praten, maar sommige versta je nog niet als ze 4 zijn. Dus kortom, dat hangt helemaal van je kind af. Rustig afwachten dus... :)

Ja jij mag lekker aankomen nu. En trouwens, ik zou willen dat ik zo'n lijntje had als jij zeg! Maar daar kan ik alleen maar van dromen!
Maar goed, deze week is het wel goed gegaan. Sinds maandag weer een pond eraf. Yes!! Maar ja nu staat dat weekend weer voor de deur hè.

Hoe is 't met je buikkie??!!

Nou ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik. Jelte is vanavond weer een poosje opgeweest. Was weer net een zeehondje toen hij lag te hoesten. Zo zielig. Vandaag overdag is het goed gegaan, maar dat slapen is wel lastig hoor. Hij zit zo dicht. Ik heb het matrasje van zijn bedje al omhoog gelegd, zodat hij niet zo plat ligt. Ik geef hem bisolvon en neusspray en voor hij naar bed gaat een zetpil, meer kan ik er ook niet aan doen.
Hoe gaat het slapen bij Noah?

lfs!

Het is hoer inderdaad erg rustig... Vind dat ook wel jammer.... Is toch een stuk uitgebreider kletsen dan via hyves...

Ja zielig hoor als ze zo verkouden zijn.... Je kunt zo weinig voor ze doen he.... Hoop dat hij snel weer helemaal opknapt....

Met Noah gaat het wel... Het is een beetje op en af... Hij heeft een paar weken heel goed geslapen tot gemiddeld 9 uur. Nu moesten we hem vorige week wakker maken voor het ziekenhuis en sindsdien is het weer 6 uur... Best jammer dus. Hoop dat we hem snel weer in dat andere ritme kunnen krijgen....

Met het buikje gaat het verder ook goed.. Wordt echt al groot!! jeetje wat een verschil met de zs van Noah... Als het dalijk ook allemaal maar weer zo snel goedkomt dan mag ik niet klagen....

Volgende week de intocht van sinterklaas... Ben benieuwd wat hij daarvan vindt.... Is Gernald al een beetje opgewonden over de feestdagen of valt het mee? Lijkt me zo leuk als ze dat ook echt allemaal gaan begrijpen en er naartoe gaan leven...

Gaat Jelte al wat meer staan nu?

Wel goed hoor weer een pondje eraf!!! Lekker rustig aan is het beste....

xxx

Ja alleen via hyves verlies je het contact van lieverlee. Ik had via dit forum contact met nog een paar meiden. Op een gegeven moment zijn we overgestapt op huves en nu hebben we haast geen contact meer behalve dan af en toe een reactie op een www of foto. Jammer hoor! Maar dat moeten we hier zien te voorkomen hè. Vee te jammer!

Hij is gelukkig al een eind opgeknapt. Hij heeft nog wel een snotneus maar het hoesten is een heel eind over. En bij Noah?

Balen hè als ze door zoiets dan helemaal uit hun ritme zijn. Sinds de klok verzet is is Jelte ook uit zijn ritme. Vanmorgen was hij ook al weer om 7 uur wakker. Maar vanmiddag heeft ie geslapen van kwart over 12 tot 3 uur. Dat was heerlijk en al heel lang geleden. Hopelijk gaat het met slapen snel weer beter. Heeft ie geen last meer van de gevolgen van de operatie trouwens?

Was je met de zs van Noah niet zo zwaar als nu? En nog geen symptomen van een zsvergiftiging nu? Hopelijk blijft je dat nu bespaard meid!

Gernald is al driftig bezig zijn cadeautjes uit te zoeken in de boeken van intertoys en toys2play enzo. Heerlijk om te zien. Maar ik heb alle cadeautjes al binnen dus dat is voor mij al een zorg minder. Verder weet hij nog niet wanneer sinterklaas is, dus echt opgewonden is hij er gelukkig (nog) niet van. Dat wil ik voorlopig zo houden. 4 dec is vroeg genoeg ;-)

Ja sinds zaterdag heeft hij het staan ineens ècht door. Hij gaat om de haverklap staan. Helaas ook in de box nu, dat is wat minder, want nu is hij wat minder lang zoet in de box. Hij weet nog niet hoe hij weer terug op de grond moet als hij staat dus als hij het staan moe wordt begint hij te jengelen en als ik hem dan weer op zijn billen wil zetten denkt hij dat ik hem er uit pak. En als hij dan doorkrijgt dat ik dat niet doe begint hij hard te huilen. Maar goed, dat zal hopelijk ook weer beter worden.

Dat pondje eraf valt nog te bezien. Volgens mij is mijn weegschaal niet helemaal lekker. Gisteravond ben ik 6x op de weegschaal gaan staan en iedere keer was het anders. De ene keer was het een verschil van een onsje of 2, maar af en toe zat er ook zo anderhalve kg tussen. Dus ik weet nu echt niet meer wat mijn echt gewicht is en wat ik nu ben afgevallen. Ik denk dat ik maar een nieuwe ga kopen en dan een nieuwe start maken met wegen hihi.

xxx

Wat fijn dat hij alweer grotendeels is opgeknapt!! Met Noah gaat het ook alweer wat beter... Idd nog een flinke snotneus maar verder heeft hij volgens mij nergens echt last van... ( alleen een tandje dat door begint te breken)

Hij heeft gelukkig ook geen last gehad van de operatie. Na 2 dagen was hij alweer helemaal de oude. Het slapen gaat hier inmiddels weer wat beter. Vanmorgen was hij pas tegen 8 uur wakker... Hoop dat hij dit weer een beetje aan blijft houden. Helemaal nu voor mij de slapeloze nachten weer zijn aangebroken... Elke nacht is het feest met die vreselijke krampen in bijn benen en voeten...

Doen ze Gernald op school niks aan sinterklaas dan?? Hier is aankomende zondag al de intocht.
Wel leuk dat ze zo mooi van die verlanglijstjes kunnen gaan zitten maken... Weet nog dat wij dat helemaal fantastisch vonden om te doen...

Gaaf hoor dat hij nu de hele tijd gaat staan!!! Hij heeft dat dalijk zo door dat hij zich weer op zijn kontje kan laten vallen.... En ja die box... Als hij dalijk eenmaal loopt is het helemaal bekeken... Ik heb hem nu nog staan omdat het geen zin meer heeft om hem op zolder te zetten maar op het moment wordt hij alleen gebruikt als opslagplaats voor speelgoed... ;-)

Tja die weegschalen.... Soms denk ik dat het gewoon beter is, je helemaal niet wegen en maar gewoon te kijken hoe je kleding zit... Denk dat dat een betere maatstaaf is...

Gisterenavond zijn we geweest voor de 3d echo... Helaas lukte deze niet omdat meneer constant zijn handjes voor zijn gezichtje hield... Moet dus even een nieuwe afspraak maken voor volgende week... Kijken of hij dan meer zin heeft...

Ingridje!!!!!!! Leef je nog????? Je computer was alweer gemaakt zag ik op hyves dus je hebt geen smoesjes meer hoor.... hahahhahaha ;-)

xxx

Lastig hè die tanden. Hoeveel heeft hij er nu? Jelte heeft er 8, maar hij blijft maar kwijlen dus ik weet niet of er soms nog meer aan zitten te komen.

Heb je dan last van kramp 's nachts of is het gewoon pijn? Dat is het nadeel van zwanger zijn, het slecht slapen.

Op school worden ze inderdaad gek gemaakt, maar thuis probeer ik er zo weinig mogelijk over te zeggen. We zijn daarom ook niet naar de intocht geweest of er naar gekeken. 3 weken is voor zo'n klein jochie nog niet te overzien.

Ja dat is waar, maar de weegschaal kan ook juist een stimulans voor me zijn. Als ik zie dat het niet snoepen op de weegschaal effect heeft geeft me dat weer moed om door te gaan.

Jammer dat meneer geen zin had, maar aan de andere kant ook wel weer leuk, want dan kun je nog een keer ;-)

Vandaag krijg ik als goed is uitslag over mijn sollicitatiegesprek. Ben best wel een beetje zenuwachtig. Ik ben zo benieuwd of ik aangenomen wordt ja of nee. Ik ben vorige week dinsdag geweest en zou binnen een week iets horen, maar het is nu al half 4 en ik heb nog niks gehoord! Help!! :))

Ingrid is ons hier vergeten! :-((((((((

xxx

Noah heeft er nu 6. De laatste is vandeweek doorgekomen...

Nee het is echt spierkramp in mijn benen. Daar heb ik altijd al wel last van alleen is het nu allemaal net iets erger... Best zuur dus... ;-)

Zag net op hyves dat je mag gaan proefdraaien. houdt dat nu ook in dat je aangenomen bent???
Blijft wel spannend zo hoor....

tja Ingrid vind ons niet meer leuk denk ik.... ;-)

xxx

Ik had tijdens de zwangerschap ook heel veel last van kramp in mijn benen. Buiten de zwangerschap heb ik er ook weleens last van, maar dan zit het in mijn kuiten. Tijdens de zwangerschap zat het altijd op/in mijn scheenbeen en dat deed zoooooooooooooooooooo zeer. Wat bij mij goed hielp was een nat(te)/vochtig(e) washandje(s) erop. Dat was een beetje koud en dan voelde ik het heel snel wegtrekken. Misschien een tip voor je?

Nee dat betekent nog niet dat ik aangenomen ben. De proefdag hangt daar dus vanaf. Als dat goed gaat denk ik dat ik aangenomen wordt. Dus een spannende dag woensdag. Ik moet in de Maaspoort, dus je kunt ff een broodje komen kopen haha.

Denk het ook. Die taarten zijn belangrijker dan wij :))

Terug
Bovenaan