Waar zijn Moon en P3?

Hai hai,

Hoe is het met je? al meer verschijnselen?
Hier alles rustig, soms een beetje steekjes, maar verder nergens last van, ben bang dat t weer niet gelukt is, maar we wachten geduldig, nog een weekje.
We hebben wel heerlijk een vakantie geboekt. lekekr even weg. Naar Griekenland. Gaan jullie nog weg?

en nu, vind ik dat ik genoeg gewerkt heb voor vandaag.
En ga ik es lekker buiten zitten en genieten van het mooie weer!

x Saar

Hoi Moon!
ik ben heel benieuwd hoe het met je is?? heb je al getest??
Ik duim nog steeds voor je.

x Saar

hey hoi,
helaas...ben maandagaovnd om 23.00u ongi geworden. Wat kan je eigen lichaam je voor de gek houden zeg!! Ik had zo  veel afscheiding steeds, en krampjes en steekjes on m 'n buik (die ws.  door de cyste kwamen) en meende ook af en toe m 'n borsten te voelen.      
Heb de afgelopen dagen even flink gebaald (en ook even flink gejankt) maar heb me er nu overheen gezet.
Was wel drie dagen te vroeg, maar misschien is dit maar goed ook, als ik het vandaag niet geworden was en dan natuurlijk testen, terwijl het niet zo is, is nog vervelender. Nu kan ik tenminste snel verder in de nieuwe cyclus. Ben vanmorgen in 't z'huis geweest om even te laten kijken hoe het met de cyste staat, en ja hoor, die zit er ook nog...is zelfs 4cm groot!! heb er af en toe ook wel last van. Gelukkig kan ie verder geen kwaad.
Mag vandaag ook gewoon beginnen met de clomid 100mg.
Volgende week vrijdag moet ik terugkomen om te kijken of er eiblaasjes groeien.
hou je op de hoogte,
Hoe is met jou....ik zal voor je blijven duimen
groet, Moon

Hey Saar,
Hoe is het met je?? als ik het goed heb, was gisteren je nod, toch??
Ben benieuwd....
groet, Moon

Hoi Moon, je zal wel denken, eindelijk weer es een berichtje !
wat jammer dat het bij jullie niet gelukt is je had zo'n goede hoop!

hier ook weer slecht nieuws. eindelijk waren we heel erg blij, ik was 4 dagen overtijd!
Maar helaas is het weer misgegaan. weer een vroege miskraam.
we hebben een moeilijke paar dagen achter de rug. en we weten nu nog niet hoe nu verder.
ik heb nu ook gee zin om een heel verhaal te schrijven, dus dat hou je van me te goed. maar nu weet je in ieder geval hoe het zit.

hoe gaat het nu bij jullie??.

tot binnenkort. x saar

jeetje, ik schrik er van...een vroege miskraam, hoe kan dat nou??
Ik dacht al toen ik van de week maar niks hoorde...of ze is zwanger en helemaal hoteldebotel en vergeet ze mij te mailen, of het is weer niet gelukt en ze zit helemaal in de put en heeft daarom ook geen zin om het hier te vertellen.
Shit man!!   Zeker ook dat je eerst vier dagen overtijd bent, dit zorgt toch ontzettend voor hoop.
En nu?   hebben ze er een verklaring voor, en gaat er nu wat veranderen aan de behandeling?

Ik was vorige week, op dag drie geweest om de cyste te bekijken, die zat er dus nog en was bijna 4 cm.  Ik mocht wel gewoon met clomid starten.   Nu was er ik vrijdag weer en nu bleek de cyste aan het krimpen zijn, yes!!! maar er leek in de eerste instantie geen folikel te groeien. Hierdoor zat ik natuurlijk al weer flink te balen. Vlak voordat de echo klaar was zij Marian (de fertiliteitsmedewerkster) ineens: of het is wel een folikel, en is de cyste al helemaal weg!!! Want we zagen op een heel vreemde plek nog een kleine zwarte plek op het scherm, wat ook een restant van de cyste wel eens zou kunnen zijn.   De plek die eerst de cycste zou zijn was 17 mm, opzich wel een goeie maat voor een folikel op dag 11. Om zeker te zijn wat het was moest ik vandaag terugkomen, en had toevallig mijn eigen gyn. dienst, dus deed hij de echo.
Bleek het dus toch een goeie folikel te zijn, en nu al 19,5mm
Nu mag ik dus morgen gewoon volgens plan pregnil spuiten en goed klussen en weer twee weken in spanning zitten.
De gyn zei wel dat we nu al ruim een half jaar verder zijn sinds de eerste afspraak in het ziekenhuis, en dat we na de volgende poging gaan praten over IUI, als het dan nog niet is gelukt. Nou, hopelijk is dat niet nodig en ben ik gewoon van de week zwanger...
Ik hou je op de hoogte, enneh...als je het er naar hebt, dan spui het hele verhaal gerust hier...lucht misschien ook een beetje op,
sterkte, Moon

hey hoi,
Hoe is het nu met je? Weet je al wat meer?

Ik heb zondag gespoten met pregnil, en heb vanmorgen (hoewel ik steeds van plan was het niet te doen) even getemperatuurd om te controleren of ik verhoging heb en dus m 'n eisprong heb gehad. Gelukkig was dit zo.   Ik werd steeds een beetje gek van mezelf. Dacht steeds dat  de  eisprong  misschien net als de eerste keer met pregnil, niet optijd zou zijn. Toen ik die keer tempte was m'n temp niet hoger, en een paar dagen erna ook niet. Had er dus nu niet zo 'n vertrouwen in. Dacht steeds wanneer moeten we dan klussen, zodat als de eisprong toch later nog plaatsvindt er toch een kans is, maar werd daar dus een beetje gek van. Ik wilde eigenlijk gisteravond voor de zekerheid nog een keer klussen, maar m'n man was zo moe van het werken en nog tot laat op de avond druk geweest dat ik het hem ook wel gunde om gewoon lekker te gaan slapen. Vanavond is ie crossen, heeft een wedstrijd. Daar komt ie altijd helemaal kapot van terug, dus vanavond wordt het ook niks. Dat had ik me gisteren al bedacht. Dus daarom heb ik vanmorgen toch maar even getempt, en nu ben ik wel weer gerust dat de eisprong gewoon optijd is geweest.   Is het dus vanavond niet meer nodig.   En nu maar weer afwachten.
Hoop dat het goed met je gaat,
Moon

Pffff, effe luchten hoor... we waren gisteren op een feestje, en daar kreeg ik binnen een paar seconden te horen van twee meiden dat ze zwanger waren. Eén was er daar, en daarvan is het het 3de kind. hun jongste is 6 en na een wat moeilijke tijd met hun oudste dachten ze, nu gaat alles weer goed, dus als je er nog een bij willen, dan moeten we het nu doen!!! En ja hoor, zwanger. Zomaar, makkelijk, grrrrrrrr!!!!!
Van de ander hoorde ik van m 'n schoonzusje die ook op het feestje was dat haar nicht, een vroegere vriendin van mij, ook zwanger is. Die nicht is in februari als ik het goed heb getrouwd en nu al zwanger!!! Ik kon wel door de grond zakken toen ik dit allemaal hoorde.
Valt allemaal niet mee.   Een collega van mij is ook zwanger, zij had in december een miskraam gehad, dus ik gun het haar wel heel erg, maar vind het toch ook wel een beetje moeilijk, vooral als ze dadelijk begint te groeien.
Tja, nog een ruime week afwachten tot m 'n nod, er zit niks anders op.

Groet, MOON

Terug
Bovenaan