jeetje, ik schrik er van...een vroege miskraam, hoe kan dat nou??
Ik dacht al toen ik van de week maar niks hoorde...of ze is zwanger en helemaal hoteldebotel en vergeet ze mij te mailen, of het is weer niet gelukt en ze zit helemaal in de put en heeft daarom ook geen zin om het hier te vertellen.
Shit man!! Zeker ook dat je eerst vier dagen overtijd bent, dit zorgt toch ontzettend voor hoop.
En nu? hebben ze er een verklaring voor, en gaat er nu wat veranderen aan de behandeling?
Ik was vorige week, op dag drie geweest om de cyste te bekijken, die zat er dus nog en was bijna 4 cm. Ik mocht wel gewoon met clomid starten. Nu was er ik vrijdag weer en nu bleek de cyste aan het krimpen zijn, yes!!! maar er leek in de eerste instantie geen folikel te groeien. Hierdoor zat ik natuurlijk al weer flink te balen. Vlak voordat de echo klaar was zij Marian (de fertiliteitsmedewerkster) ineens: of het is wel een folikel, en is de cyste al helemaal weg!!! Want we zagen op een heel vreemde plek nog een kleine zwarte plek op het scherm, wat ook een restant van de cyste wel eens zou kunnen zijn. De plek die eerst de cycste zou zijn was 17 mm, opzich wel een goeie maat voor een folikel op dag 11. Om zeker te zijn wat het was moest ik vandaag terugkomen, en had toevallig mijn eigen gyn. dienst, dus deed hij de echo.
Bleek het dus toch een goeie folikel te zijn, en nu al 19,5mm
Nu mag ik dus morgen gewoon volgens plan pregnil spuiten en goed klussen en weer twee weken in spanning zitten.
De gyn zei wel dat we nu al ruim een half jaar verder zijn sinds de eerste afspraak in het ziekenhuis, en dat we na de volgende poging gaan praten over IUI, als het dan nog niet is gelukt. Nou, hopelijk is dat niet nodig en ben ik gewoon van de week zwanger...
Ik hou je op de hoogte, enneh...als je het er naar hebt, dan spui het hele verhaal gerust hier...lucht misschien ook een beetje op,
sterkte, Moon