Waar zijn Moon en P3?

Hey hoi,
Hoe is het nu met je? Hopelijk ben je de teleurstelling al weer een beetje teboven.
Ik ben gisteren naar het z'huis geweest voor de echo, pfffff blijk ik weeeeeer een cyste te hebben, nu in  m 'n linker eierstok. In de linker en ook in de rechter eierstok zit ook een eiblaasje, beide van zo 'n 11,5 mm. Nog niet zo groot dus, maar wel met potentie om te gaan groeien, het was gisteren ook pas dag 9 (moet normaal op dag 10, maar op zaterdag doen ze liever niet, als het kan)
Maandag moet ik weer terugkomen, hopelijk gaan ze dan de goeie kant op.
Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n goed gevoel bij...even niet zoveel vertrouwen nu het al een paar maanden niet zo gaat als zou moeten. Nu weer die cyste, die naar mijn idee "alle hormonen opeist"...ik weet niet of je dat zo kunt zien, maar ik dacht eerder begrepen te hebben dat cystes goed gedijen op hormonen, en ik de menstruatietijd (als de hormoonhuishouding stil ligt) kunnen verschrompelen, zoals bij mij een paar maanden geleden ook gebeurt is. dadelijk blijven de eiblaasjes weer te klein, en dan?? gaan ze dan weer de dosis verhogen, 't is voor mij soms echt hocuspocus hoor, waarom doe ik het dan niet goed op de dubbele dosis die ik nu al gekregen heb, terwijl ik de eerste drie keer 50mg clomid wel heel goed heb gereageerd!!
Nou, eerst van de week maar weer afwachten, misschien komt het toch wel goed...
ik hou je op de hoogte,
groet, moon

Yes! eindelijk weer eens wat goed nieuws...ben gisteren naar 't ziekenhuis geweest en het eiblaasje in de linker eierstok was groot genoeg gegroeit. Heb nu vanmorgen met prgnil gespoten. Als de pregnil nu goe z 'n werk doet dan springt het eitje donderdagnacht en is m 'n nod rond 8 mei...spannend!!
hoe is 't met jou?
groet, Moon

Owwwwwwww, moon! wat fijn voor je!
echt top, dat je goed nieuws hebt!
ik ga heel hard voor je duimen!

Ik had het even helemaal gehad, en heb alles maar even gelaten voor wat het was.
afgelopen weekend even lekker een weekendje naar italie geweest voor mijn werk. en dat kwam precies op t goede moment. even niks, lekker genieten van t weer, lekker eten, en een beetje werken ! prima dus!
Vanmiddag hebben we weer de eerste FM, ik ga er van uit dat maandag de plaatsing weer is. ik heb het er wel een beetje mee gehad. de vijfde keer al, pffffffff, ik ,moet echt mijn best doen om hoop te blijven houden. soms is het erg ver te zoeken.
het einde begint zo toch wel akelig dicht in de buurt te komen. maar goed, daar mag ik nog niet over nadenken van mijn mannetje.

Ga je nog iets leuks doen, dit weekend???

x Saar

Wat fijn om weer wat van je te "horen" je vorige berichtje was zo down, dat ik dacht dat je de moed helemaal had laten zakken. Snap ik ook wel hoor, en ook dat je even wat afstand hebt genomen nadat duidelijk werd dat het weer niet gelukt was. Toen dit bij mij de vorige cyclus zo was, wilde ik er ook even niet over praten, zo 'n teleurstelling!!!
Nu je weer voor de nieuwe poging staat laait de hoop toch weer helemaal op, dat is bij mij tenminste wel zo. Ik weet bijna zeker dat m 'n eitje nu gesprongen is (vanmorgen stiekem getempt, en deze is omhoog gegaan, joepie)   en we hebben zeker weten op het goede moment geklust. echt een top kans dus.
8  mei  kan ik testen, ik vind nu al dat het telang duurt, haha!
Jij succes vandaag en maandag (als het dan zover is)
en hou me op de hoogte hoor!
tot snel... MOON

en wat betreft het weekend...ik had eigenlijk moeten werken, maar  ben vorige week dinsdag door m 'n rug gegaan op m 'n werk, vlak voordat ik vakantie kreeg, aargh!!
Ben van de week toch maar even bij de huisarts geweest omdat het niet beter ging, en nu blijk ik dus spit te hebben!!   Omdat ik dus eigenlijk had moeten werken hadden we niks gepland komend weekend, dus hebben we nu ook niet veel te doen.   Ook wel eens lekker, samen vrij. Ik moet ook nog wel voorzichtig aan doen met   m'n rug, maar   het gaat al wel weer wat beter. (was ook nog wel even lastig van de week met klussen, maar op m 'n rug liggen gaat opzich best wel  hihi!) Hopelijk blijft het weer een beetje zo, maar volgens de berichten wordt het weer wat slechter en kouder. Anders gaan we misschien nog een stuk lopen ofzo.
en jij??

Hai Moon, ik zag het idd even helemaal niet meer zitten, ik heb er gewoon steeds meer moeite mee om weer hoop te krijgen. Het zit echt diep, en heb het gevoel steeds er steeds meer moeite voor te moeten doen om er weer met frisse moed voor te gaan.
Het komt wel goed hoor, maar zit de laatste tijd gewoon niet zo lekker in mijn vel.
het is gewoon zo frustrerend, en zo oneerlijk. maar ja.....
meer kunnen we er echt niet aan doen.

Vrijdag bij de gyn geweest, het zag er allemaal weer goed uit, en morgen om half 4 mogen we ons weer melden met ons potje.
om kwart voor 5 staat de plaatsing. de gyn vond dat ik een eigenwijs lichaam heb! het had toch allang gelukt moeten zijn, ja, mmmmmmmmm daar heb ik niks aan.
maar goed, ik ga weer duimen voor morgen.
Ze gaan het deze keer wel iets anders doen, ze gaan iets minder streng selecteren, zodat er meer goede zwemmers over blijven.
Ze gaan de selectie nu op de zelfde manier doen zoals ze dat doen bij donor zaad, wat ingevroren heeft gezeten. hopelijk met goed resultaat!

en jullie? flink geklust, ondanks je zere rug!?!!?!?!  zo fijn dat jullie een kans maken deze ronde, en je er zelf al beter bij voelt! wanneer is je NOD?
wat zou het fijn zijn als we deze keer allebei een positieve test in onze handen gaan hebben. dat we samen naar het zwanger zijn forum kunnen.............
ik ga voor ons duimen!!!!!!!!!

ik hou je op de hoogte van iui nr 5!

x Saar

hoi Saar,
Hoe is het gegaan maandag?   Ik hoop goed, en natuurlijk dat het gelukt is.
Goh, dat ze nu anders gaan selecteren?! hopelijk pakt dit goed uit!! Wanneer is jou nod? volgens mij op tweede pinksterdag, of niet?   Wel fijn...ben je samen de hele dag vrij om hopelijk te genieten van een positieve test.

Ik heb steeds krampen onderin m 'n buik. soms ook meer stekerig aan de linker kant, echt een vervelend gevoel. Ben gisteravond maar eens lekker in bad gegaan, dat hielp wel even, maar heb daarna toch ook maar een paracetamol genomen. Weet dat het niet zo goed is, en ik slik normaal gesproken ook niet zo snel iets, maar ik werd helemaal gek van dat gevoel.  
Nu vanmorgen lijkt het wat beter te gaan.
Mijn nod is donderdag 8 mei. Ik ben dan gelukkig vrij. Zit nog te twijfelen of ik dan
's morgens als mijn man er nog is ga testen. 't is misschien beter om dan nog een dag te wachten, zeker te weten dat je die dag niet ongesteld bent geworden, maar ik denk niet dat ik dan het geduld daarvoor kan opbrengen, haha!
we wachten af.....
hou me op de hoogte oke!
groet, MOON

He Moon,
Ik probeer ook iedere keer om te wachten met testen, en de ene keer lukt het beter dan de andere keer. ik denk dat je op die dag gewoon even moet kijken waar je je op dat moment het beste bij voelt.

Maandag is het goed gegaan. We hadden een goede score, en nu zijn er dus ook 2.000.000 goede zwemmers geplaatst. hier waren we ontzettend blij mee natuurlijk. en nu wachten, wachten en nog eens wachten.
De gyn heeft er nog steeds vertrouwen in, en hij straalt dit ook uit, wat ons een goed gevoel geeft.
we moeten nu gewoon doorzetten........ waarschijnlijk denk ik daar weer even anders over op het moment dat de RD er weer zijn. Maar voor nu gaan we duimen, heel veel duimen. voor jou en voor mij.

en er komt een dag ( hopelijk in mei ! ) dat we naar het zwanger zijn forum kunnen!

fijne dag! en tot snel

x Saar

hey hoi,
Wat fijn dat jullie gyn. er zoveel vertrouwen in heeft, en dat je je er zelf nu ook weer beter bij voelt, Natuurlijk is het iedere keer als je ongi bent geworden weer even slikken, maar als de gyn. er niet in gelooft, dan zou die al lang stappen hebben ondernomen, niet dan?
Super dat het ook zo goed is gegaan maandag. 2.000.000 is toch weer heel wat, ookal is het niet zoals het normaal zou   moeten zijn, maar vorige keer was het toch maar een paar honderdduizend? Met die nieuwe selectie gaat het zeker lukken!!!

Ik heb nog steeds wat steekjes en krampjes onder in m 'n buik, en af en toe heel iets het gevoel of ik ongi moet worden.  Heb ookal sinds ongeveer een dag na m 'n eisprong ontzettend veel afscheiding (sorry:) Heb een inlegkruisje in en die is steeds nat (nogmaals, sorry) rara! Iedere keer als ik moet plassen kijk ik naar het papiertje of er geen bloed bij zit, maar (helaas) geen teken van een innesteling, hoewel dit natuurlijk ook niet hoeft.
Heb ook na mijn idee wat hardere ontlasting, maar misschien de laatste (feest)dagen niet al te veel fruit gegeten.
Ik heb wel het idee dat ik misschien de cyste voel die links in  m 'n eierstok zit, maar  de laatste keer dat ik  in het z 'huis was leek die al kleiner te worden, dus 'k weet het niet?!?!
Misschien zit m 'n lichaam me wel ontzettend voor de gek te houden. Ik probeer ook steeds tegen mezelf te zeggen dat ik maar rustig af moet wachten en dat ik al die dingen in m'n hoofd haal terwijl ze er niet zijn, maar stiekem dwaal ik er toch steeds weer naar af... zal best wel weer een flinke klap worden als ik toch gewoon ongi wordt donderdag...tja we wachten wel weer af...
Hopelijk zitten we samen vanaf deze maand op het zwangerschapsforum!!!
groet, Moon

Terug
Bovenaan