Hey,
Oooh, ik begrijp helemaal wat je bedoelt.. als je ergens op moet wachten dan duuuuuurt dat zo lang, lijkt wel langer dan normaal! Ik hoop het zo voor jullie, het kan toch bijna niet anders dan dat het eindelijk een keer goed gaat bij een van ons!! Ik hoop natuurlijk ook wel dat ik die persoon ben, maar het liefst tegelijk met jou en met m 'n zus, want die is gisteren ook weel geinsemineerd, dat zou wel echt fijn zijn, dat het niet zo zwaar valt als het bij een van jullie/ons gelukt is en bij de ander niet...denk je daar ook wel eens over na? Als het zover is, dan ga je (of ik) natuurlijk naar het zwangerschapsforum, en blijf ik (of jij) hier. Is wel wat pijnlijk, ookal ken ik je eigenlijk niet eens. Als het bij mij eerder zou lukken, dan blijf ik denk ik wel benieuwd naar hoe het met jou gaat, dus zou ik ook af en toe hier kijken, wat jij??
Ik ben nog niet ongesteld geworden!! heb zondag de laatste tablet ingenomen, was toen dus dag 10, waarop het volgens de fertiliteitsmedewerkster ook ongeveer zou komen, maar nu is het dus al dag 12 (na start inname provera)
Ik heb sinds vorige week thuis een crosstrainer, waar ik iedere dag wel een half uurtje opsta, en vanmorgen ben ik uitgebreid in de sportschool wezen sporten, lijkt me toch genoeg lichaamsbeweging, of niet soms. (meestal als ik het moet worden, dan gebeurt dit (sneller??) als ik die dag gesport heb, maar nu dus blijkbaar niet)
Nou ja, ik blijf wel wachten, heb ook zo weinig geduld....als je er op gaat zitten focussen dan komt het niet, dit lijkt bij mij echt de waarheid te zijn..
Ik hou je op de hoogte,
Groet, Moon