Waar zijn Moon en P3?

hey Saar,
Wat goed dat jullie besloten hebben om door te gaan!! Is aan de ene kant een moeilijke beslissing om weer dat hele traject door te gaan, maar ik denk ook dat het moeilijk zou zijn als je niet door zou gaan, dat je dan ws. weer gaat twijfelen of je niet toch die kansen had moeten pakken.
Bij mij zei de fertiliteitsmedewerkster  van de week dat het misschien wel een optie zou zijn om eens een paar maanden rust te nemen van alle behandelingen. Aan de ene kant voel ik hier wel wat voor, maar ik denk dat ik erg ongeduldig ga worden op het moment dat we even niet in behandeling zijn. Zeker als ik in de maanden geen eisprong krijg, en dus ws. erg lang op een spontane menstruatie kan gaan zitten wachten.

Maar goed, de inseminatie is vandaag weer gelukt. De score van het zaad was weer perfect, m''n slijmvlies was 11,5mm dus (voor mijn doen) erg dik.
Ook was te zien dat m'n ei al gesprongen was, maar er was nog een duidelijk zichtbaar vochtspoor dat aanduidde dat het nog niet zo lang geleden was. Ook prima dus!! Vanaf nu gaan de wachtweken dus weer in, zucht.

Hoeveel eitjes hebben ze bij jou de vorige keer eigenlijk "geoogst"??
Liefs, MOON

Hoi Orchideke,

Nee, hebben we eigenlijk al ongeveer een jaar niks meer van P3 gelezen hier.
Ben soms ook wel eens benieuwd hoe het met haar gaat.
Ik weet wel dat ze onder de naam "muis" in het verleden ook op de site www.jereno.nl schreef, maar daar kom ik zelf eigenlijk zeker een half jaar niet meer, dus ik weet niet of ze daar nog schrijft. Zou je even kunnen checken!
Succes, en als je haar mocht vinden, vraag je dan of ze hier nog een keer komt schrijven, omdat wij (ik) ook wel benieuwd naar haar verhaal zijn,
Groet, MOON

he wat goed zeg! ben helemaal blij voor je dat het er allemaal goed uitzag!
heb idd ook zoiets van nu even doorzetten. Denk eerlijk gezegd ook dat als ik nu een pauze neem, er nooit meer aan ga beginnen.
Ben het echt beu, dat gepluk aan mijn lijf. maar we moeten ( van onszelf) nu doorzetten.

Morgen begin ik met spuiten van deca, en zodra ik ongi ben, bellen voor de uitgangsecho en gonal erbij. dan begint het echte werk weer.

de vorige keer hadden ze 23 eitje geprikt, had toen 187.5 gonal, krijg nu iets minder, teveel eicellen is ook niet goed. Van de 23 waren er 16 bevrucht, 1 geplaatst, en vandie 15 die nog over waren,  waren er 6  geschikt voor de vriezer.

we hopen nu natuurlijk weer op een goede score, maar durf er nog niet over na te denken.

ik hou je op de hoogte, en jij heel veel succes met wachten! groetjes Saar

Hey Saar,
Jee, 23 eitjes... en hoe groot zijn ze ongeveer als ze geoogst gaan worden?? Nog niet rijp toch??, anders heb je 23 eitjes van 20mm in je eierstok, lijkt me erg pijnlijk??!!?

Ik heb een paar dagen wat onrustige buik/baarmoeder gehad. dag 5, 6 en 7 na de IUI.
Denk natuurlijk meteen aan een innesteling, maar heb dit gevoel volgens mij een van de vorige keren ook gehad, en we weten hoe dat is afgelopen.   Ook vraag ik me af of je zo 'n innesteling wel zo goed kunt voelen. Dat zal bij de een natuurlijk anders zijn dan bij de ander, en ik ben er natuurlijk ook wel erg op gefocust.  
Kortom, 'k probeer het allemaal wat te relativeren. Wat het ene moment beter lukt dan het andere.  
Ben jij inmiddels al aan de hormonen begonnen?

Liefs en een fijn weekend,
MOON

He moon,
wat fijn om weer even van je te horen. moet zeggen dat ik toch wel iedere dag even aan je denk. ik hoop het weer zo voor je.
wanneer mag je testen????

23 eitjes, is idd erg veel, en ze waren dus echt allemaal rond de 20 mm!
het was geen fijn gevoel.
de laatste paar dagen heb ik ook regelmatig even op de bank gelegen omdat ik het anders niet trok. alles deed zo'n pijn. en na de punctie moest ik ook rust houden om de boel weer tot rust te laten komen. Als je lichaam niet tot rust is kunnen ze de tp afblazen!

ben nu weer begonnen sinds dinsdag. heb 4 febr mijn nod, maar door de spuiten zal dit wel weer iets langer zijn. ik was heel even vergeten hoe zeer die prikken doen.
die naalden van deca zijn dik en niet zo scherp, duurt echt even voordat ik ze door de huid heen heb.
heb niet het lef, of ze er van een afstandje in te gooien!

zodra de rd er zijn moet ik bellen voor een uitgangsecho, en dan beginnen met de volgende lading spuiten.
even doorzetten weer!

tot snel.

X saar

Hey Saar,

Komende woensdag heb ik m 'n nod.   Ik moet (misschien wel gelukkig) die dag de hele dag werken (7.00-16.00)   dus genoeg afleiding. Eigenlijk raadden ze af om op die dag al te testen, maar donderdag heb ik "slaapdienst" en dan ben ik dus van donderdag op vrijdag op m 'n werk. Als we dan donderdagochtend zouden testen, dan hebben we helemaal niet de kans om samen te genieten. Dus ik ga als ik niet ongi wordt, woensdagavond testen.  
Wordt nu wel weer spannend. Zoals iedere keer let ik extra goed op eventuele veranderingen. Het is echt onmogelijk om dat niet te doen. Bij ieder steekje denk je wel "zou het...?" erg frustrerend weer.
Sinds gisteren heb ik bijv. volgens mij echt last van m 'n borsten. hoewel ik in eerdere pogingen ook wel eens wat voelde, voelt het nu toch weer anders.   Meer een soort van spierpijn gevoel, en ook wat gevoelige (sneller hard wordende) tepels.
Ook voel ik steekjes in m'n buik. Wat me erg in verwarring brengt. Bij anderen op dit forum lees je de ene keer dat ze ook steekjes ed. voelen en zwanger blijken te zijn, bij de ander lees je dat ze nergens last van hebben, ook geen ongi-gevoel, en die zijn dan toch ook zwanger. Ach, eigenlijk is het ook wel logisch, bij iedereen zal dit anders zijn. Maar ja, het zet je toch aan het denken.

Goh, dat al die folikels echt 20mm worden, dat zal inderdaad niet prettig aanvoelen, Dat had ik echt niet verwacht. Maar het is natuurlijk zo dat ze niks kunnen met onrijpe eicellen, dus ook wel weer logisch.   Je hebt het over een dikke onscherpe spuit... moet je jezelf daarmee spuiten??   Vreselijk zeg!   Ik begin nu een beetje te wennen aan mezelf 1x in de maand met die pregnyl te spuiten, en dat is dan met een heel dun, kort en scherp naaldje. Echt heel knap van je!!   SUCCES ermee!!!

Nou, ik hou je op de hoogte... lief van je dat je af en toe aan me denkt!
Liefs, MOON

Hey Saar,

Helaas, slecht nieuws.   Ben dinsdag al ongesteld geworden! Vreemd.
Ik voelde het maandag en dinsdagochtend al wel aankomen, toch kwam het hard aan.
Ben vanavond begonnen met spuiten met Puregon, benieuwd wat dat voor een uitwerking heeft.... moet volgende week donderdag weer voor een eerste meting,
Eerst maar even bijkomen van weer een teleurstelling
Hoe is 't bij jou??
Liefs, MOON

oh moon, wat jammer nou weer, had het al verwacht toen ik niet meteen een goed nieuws berichtje van je las.
Echt ontzettend balen.
en meteen al weer beginnen met spuiten? is dat voor weer een IUI???
ik ga weer heel hard voor je duimen!

Hier gaat het z'n gangetje. afgelopen  woensdag was mijn NOD, maar nog niets. de vorige keer duurde het ook een week langer voor dat ik ongi werd. zal wel door de deca komen.
als ik ongi ben  moeten we pas  verder met de volgende lading spuiten.

dus we wachten rustig af.

tot snel
x Saar  

Terug
Bovenaan