Wachten.....

Als het goed is, komen vandaag de sensitest extra sensitive binnen.. dan begin ik tegen het weekend aan met testen! Als ik daadwerkelijk mijn ei ergens tussen 5-7 nov heb gehad (ipv rond 25 okt wat ik dacht), zit ik dan op 10 DPO. Vanaf zaterdag zit ik in het buitenland zonder man, dus ook al word ik dan niet ongesteld, dan moet ik mijzelf echt weerhouden om niet te testen. Ga hem niet bellen ?! Ach ja, we zullen zien! 
Hoe gaat het met de rest? 

He Fay  
Testen van mijn ovulatie ik heb een cyclus van 28 dagen dan rond de 16e mijn eisprong toch? Krijg vanmiddag mijn testen binnen  spannend.

Hoihoi !
Ik ben sinds 9 oktober gestopt met de pil, daarna een ontrekkingsbloeding gehad en 2 weken erna heftige ontpil verschijnselen... nu wachten tot ik mijn eerste echte ongesteldheid krijg. Nu dag 30 dus hoop dat hij snel komt. Dan kunnen we aan de slag binnenkort :):)

Faye, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! Het gaat vaker goed dan fout he. ;-)
Kinderwensss, hier ook net van de anticonceptie af (mirena spiraaltje) en de onttrekkingsbloeding gehad. Nu is het afwachten op de eerste eisprong.
Ik vind het zo spannend, hoop dat mijn eisprong snel komt en we kunnen afwachten naar een NOD toe. Nu voelt het nog zo alsof ik hiet voor spek en bonen meeschrijf. 

Hoi iedereen! Ik sluit me ook aan! Eerste ronde voor eerste kindje maar neem al een jaar de pil niet meer. NOD op 21-11 want heb mooie regelmatige cyclussen. Het wachten duurt zoooo lang! 

Had je symptomen Faye? Ik begin letterlijk alles als een symptoom te zien terwijl ik weet dat ik mezelf iets wijsmaak.

Hoi iedereen,
Ik heb op 1 november m'n spiraaltje laten verwijderen.  Nooit ongesteld geweest, dus ga afwachten wat er gaat gebeuren, wanneer ik ongesteld wordt en hoe mij cyclus is. Helaas is m'n partner veel weg voor werk de komende tijd, dus hoprn dat hij op het juiste moment thuis is voor ons eerste kindje. Vind het super spannend. @Faye wat een fijn nieuws

Terug
Bovenaan