Wachten.....

Hoi hoi,
Lief van jullie allemaal, dankjulliewel ?! Vol spanning wachten of er meer positieve berichtjes gaan volgen hier :) heel veel succes voor alle dames die zich hebben aangesloten.
@Woetwoet, ik weet t niet zo goed. Precies wat je zegt, ik zie ook overal symptomen in. Eerst had ik hele erge gespannen borsten en ineens was het weg, dus de positieve test kwam wel als een verrassing. Verder niet misselijk ofzo. Ik voel nu sinds 2 dagen veel steekjes in mijn buik, zo te lezen kan dst er allemaal bijhoren.
@gebruiker889912 succes met testen! Volgens mij is het afhankelijk van je lichaam wanneer je je eisprong hebt. Mijne komt pas op dag 20. 
@Willowtree en @Elisanne, ik blijf jullie nog volgen, super benieuwd hoe het gaat komende tijd :)!

@elisanne sorry late reactie. Maar mijn cyclussen schommelen tussen de 24 en 35 dagen. Ik gebruik ovulatietesten en ben deze ronde begonnen met temperatuur meten iedere ochtend om 7 uur voor het opstaan. Hopelijk krijg ik zo wat meer inzicht in mijn cyclus. 

Goedemorgen dames 
Ik heb vanmorgen een positieve ovulatie test ben heel blij we gaan het gezellig maken. Voor de rest staan wij er allebei heel nuchter in afwachten?

Gebruiker889912, das ook relaxed. Je had toch gister net die testen binnen gehad? Precies op tijd.

Hoi allemaal,
Dat wachten is vreselijk en we zijn nog maar net begonnen. Dit is de eerste serieuze cyclus. Vorige hadden we halverwege besloten dat we gingen proberen, dus zoals verwacht geen succes. Maar nu is het afwachten, mijn NOD is waarschijnlijk de 21e, dan ga ik een heel weekend weg. Dus zal me moeten inhouden tot daarna.  
@Faye, gefeliciteerd! Super leuk!

Groeten Lotte

Omg jaaa hier eerste ronde en moet wachten tot volgende week dinsdag (Early test) maar mygod wat duurt dit lang ?

iemand tipsss om er minder aan te denken?
heb ook geen symptomen dus ben echt in de stress...

Hey dames ik ben nieuw hier.
3 maanden geleden gestopt met de pil na 8jaar nonstop doorslikken. Kort daarna de onttrekkingsbloeding gehad.  Eerste menstruatie kwam netjes een maand daarna en nu had ik al een paar dagen een licht streepje op mn ovulatie test. Gisteren een hele dikke donkere streep! Dus ja je weet wel wat er toen gebeurd is....;)
Ga er niet vanuit dat het gelijk raak is maar oh wat hoop ik het. Je hebt het gevoel alsof je iets stiekem doet wat niet mag hihihi.
Groetjes

Hoi vanmorgen nog een keer getest en nu was het een leeg rondje zo snel al ik heb geen idee of mijn eisprong al geweest is
Wordt afwachten tot mijn nod 

Terug
Bovenaan