We hebben hier zo'n "makkelijke" lade met alle oplaadsnoeren, oplaadunits ed... maar voordat ik de goede te pakken heb... De volle accu van de fotocamera zit inderdaad al in de tas, maar die van de camera.... en waar de camera uberhaupt is... kan best dat hij al wel in de ziekenhuistas zit... maar heb even geen idee. Denk dat ik zo nog even die tas doorga, zou ik al een paar dagen doen, maar blijft er maar bij.
@Sonja, groot gelijk dat je eerst een broodje ging eten hoor. Het glas ligt er al en als er geen kindjes in de buurt zijn blijft het ook wel liggen. Hoop voor je dat je "harde" trapbekleding hebt en geen vloerbedekking. We hebben hier grind op de vloer liggen, maar als er iets valt, dan is het ook direct in 1001 stukjes.
@edith, je hebt inderdaad een heel druk programma staan voor morgen. Wel leuk dat je s'avonds naar de vk kunt, dan kan je partner in elk geval mee. Hier kunnen we het bijna altijd plannen op vriendliefs papadag. Die speculaaskruiden kun je bij elke supermarkt krijgen, staan wel bij de bakspullen en anders bij de welkoop met een souzie afdeling..... altijd zeer moeilijk om weer voorbij te lopen.
Liefs Noah