Wat gaan we doen vandaag?

Oei, Sonja, dat glas, ja dan baal je wel even. Dan is het verplicht schoonmaken en dat is altijd minder leuk. Heb je tapijt op de trappen ?

Ik ga die batterijen van de camera's ook maar weer opladen, ze waren vol maar ja, met onze zoon naar Sinterklaas geweest en dan gaat het hard hè, haha. Dus maar weer op de laders.

Mn dochter was gisteren en vandaag ziek thuis van school, dus ik was nogal aan huis gebonden. Heb aardig wat wasjes gedraaid, keukenkastjes gepoetst en opgeruimd gestofzuigd etc.
Morgen gaat de kleine weer naar school en ik heb ik een heel lijstje klaar liggen:
- Bevallingsbad ophalen
- met borstkolf naar de winkel om na te laten kijken
- naar uitleen voor de bedklossen
- telefoonhoesje halen voor m'n nieuwe gsm
- nog wat Sinterklaascadeautjes halen voor de kleine
- bij genoeg tijd nog ff langs blokker, xenos of action voor wat nieuwe glazen en koffiebekers (keukenkastjes zijn ineens aardig leeg na het opruimen!)
- 's middags met m'n moeder en dochter pepernoten bakken (waar haal ik speculaaskruiden??)
- 's avonds om 19.30u naar de vk die waarschijnlijk, voor de leuk, nog ff een echo gaat maken!

Het is de vraag of ik het allemaal ga redden...maar de dag is in ieder geval weer vol gepland!

We hebben hier zo'n "makkelijke" lade met alle oplaadsnoeren, oplaadunits ed... maar voordat ik de goede te pakken heb... De volle accu van de fotocamera zit inderdaad al in de tas, maar die van de camera.... en waar de camera uberhaupt is... kan best dat hij al wel in de ziekenhuistas zit... maar heb even geen idee.     Denk dat ik zo nog even die tas doorga, zou ik al een paar dagen doen, maar blijft er maar bij.

@Sonja, groot gelijk dat je eerst een broodje ging eten hoor. Het glas ligt er al en als er geen kindjes in de buurt zijn blijft het ook wel liggen. Hoop voor je dat je "harde" trapbekleding hebt en geen vloerbedekking. We hebben hier grind op de vloer liggen, maar als er iets valt, dan is het ook direct in 1001 stukjes.

@edith, je hebt inderdaad een heel druk programma staan voor morgen. Wel leuk dat je s'avonds naar de vk kunt, dan kan je partner in elk geval mee. Hier kunnen we het bijna altijd plannen op vriendliefs papadag. Die speculaaskruiden kun je bij elke supermarkt krijgen, staan wel bij de bakspullen en anders bij de welkoop met een souzie afdeling..... altijd zeer moeilijk om weer voorbij te lopen.

Liefs Noah

Zo, druk dagje in het verschiet, Edith. Ik las zo eens jouw lijstje en zag dat je een bevallingsbad gaat ophalen. Je gaat dus thuis in bad bevallen, begrijp ik. Heb je dat bij je eerste ook gedaan ? Hoe kom je zo op dat idee, speciale reden of niet ? Ik vraag dit omdat ik er best nieuwsgierig naar ben, je hoort het niet zo vaak dat iemand in bad wil bevallen. Maar als je om een bepaalde reden zo moet bevallen en je wilt dat niet vertellen, is dat natuurlijk ook prima.

nou, ik ga vannacht ook hoogslapen hoor, ze staan eronder: de klossen.
Kraampakket staat ook onder tbed en de po

Weer een stukje echter....
vanaf nu kan en mag het dus thuis gaan gebeuren.

Weltrusten   allemaal

Hoi Bibi,
Mag je best vragen hoor! Ik heb altijd geroepen dat ik graag in bad wil bevallen. Ik ben gek op badderen en hoop er dus ook tijdens de bevalling lekker in te kunnen ontspannen. Ook lijkt het me voor de baby een heerlijke rustige overgang van de buik naar de buitenwereld. Het zou ook de pijn wat verzachten en kans op inscheuren verminderen...maar je weet natuurlijk nooit hoe diezelfde bevalling "op het droge" gegaan zou zijn!
Bij de 1ste heb ik het niet gedaan omdat ik toen zoiets had van "Laten we eerst maar eens zien hoe dat bevallen gaat", ik wilde alles gewoon over me heen laten komen. De 1ste bevalling is prima gegaan en nu wil ik het dan toch echt in bad proberen. Ik hoop dat mijn verwachtingen uitkomen!!
Groetjes, Edith.

zodan Edith, een druk programma zie ik! Denk je wel een beetje aan jezelf? Je hebt wel een leuk vooruitzicht, vanavond nog even gluren naar je kindje... ben jaloers!! hahahahaha

Lastig he dat je alles kwijt kan zijn zomaar... we moeten echt alles opschrijven want anders... poe..

liefs, Sas

Oh wat is iedereen druk geweest gisteren.

Vndaag is het hier ook weer een redelijk rustig dagje. Vanmiddag om 15 uur naar de vk (hoera) en vanavond komt er iemand van de verzekeringen langs om te kijken of we nog up-to-date zijn. Dus afgezien van vanmiddag even weg naar de vk, doe ik niet zoveel...zoveel puf heb ik ook niet vandaag.

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan