Wat gaan we doen vandaag?

Hé Daantje!! Wat snel alweer, dan hield je inderdaad heel veel vocht vast! Voelt vast weer heerlijk!

Hier mag er straks ook wel meer af, maar zit nu nog net onder mijn begin gewicht.... eerst maar zorgen dat ik niet aankom!

Hier voel ik me vandaag wel redelijk goed, ondanks vannacht. Bij de gyn (was natuurlijk mijn lijstje vergeten) was alles goed. Ik hield wel veel vocht vast. Hij heeft even gevoeld hoever de baarmoedermond was. Deze was al helemaal zacht, maar voor de rest  net niet meer gesloten en lag ook nog vrij diep. Hij kon er dus moeilijk is op zeggen wanneer het zou beginnen. Ik had in elk geval al niet veel ontsluiting zonder dat ik het gemerkt had. Het rommelt nu behoorlijk, maar dat komt natuurlijk ook doordat hij heeft gevoeld. Volgende week weer terug komen, als de kleine er dan nog niet is.
Ook nog duidelijkheid gekregen over medicatie en of de kleine bij mij mag blijven of naar de kinderafdeling moet. Dit hangt er dus echt vanaf of ik  antibiotica tijdens de bevalling heb kunnen krijgen of niet. Afwachten dus.

Liefs Noah

Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het nu echt steeds spannender worden.

Niet alleen omdat het nu december is, maar ook omdat het toch meer aan rommelen is bij iedereen, mensen wordne ingeleid, gestript.... het wordt toch echt tijd voor een decemberbaby hoor! Wie oh wie is de eerste?

idd steeds meer verhallen over rommelen, strippen en inleiden... dan wordt t echt he. Ben wel een beetje jaloers hoor... maar t komt vanzelf ook bij mij. Kindje is een beetje ingedaald en dat merk je bij het naar voren zitten, dat wil niet echt lekker meer. (sokken aantrekken is echt een opgave!)

Ben wel benieuwd wie er ales eerste komt bij de december mamma's

Daantje, Wat lekker snel dat je al veel kilo's kwijt bent! Scheelt inderdaad veel als je je vocht kwijt raakt he. Je hooort allene verhalen over afvallen met birstvoeding maar kan dus ook met flesvoeding, zo zie je maar weer.

Noah, Maak je maar niet te druk... ik denk doordat je bang bent wederom niets te voelen van de weeen dat je jezelf te druk gaat maken! Koppie op hoor meis, en zoals ik iedereen hoor zeggen, geen 1 bevaling is hetzelfde!

Ik gok op Weekee, jij komt als eerste denk ik.... hihihi.. zullen we een polletje maken? En wie wint krijgt een geboortekaartje! hahahahahaha

Hahah hoewel ik het voor haar niet zo leuk vind (nou ja de manier waarop) denk ik TOCH dat Bibi de eerste gaat worden hoor. En anders Sonja... Sonja loopt al iets voor op mij.

Misschien beval ik gewoon zaterdag...lekker speciaal, precies op de uitgerekende datum!

Tja, wie zal het zeggen? Iedereen kan aan de beurt zijn he?!
Van mij mag het wel wachten tot na het weekend, of zondag of zo. morgen is echt geen leuke dag voor een kind om jarig te zijn, maar ja als het zo is dan is het zo...

Net mijn dochtertje uit bed gehaald. Die staat hier nu voor het raam naar de sneeuwvlokken te kijken, echt geweldig om dat koppie te zien! Jammer dat de sneeuw niet blijft liggen, maar dat is hier in het westen toch al bijna nooit.

Mijn zoon is met opa&oma naar een binnenspeeltuin. Even ravotten met mensen die nog wel energie hebben  en eigen aandacht. Dan heb ik nu gelijk aandacht voor mijn meissie die zich heerlijk kan vermaken en lekker rommelt met van alles.

Gr. Sonja
(40+1 wkn)

Straks moet je je aandacht verdelen over 3 kindjes. Maar dat gaat helemaal goed komen. het is nu ook gewoon lastig dat je niet mobiel en energiek  bent...

Spannend allemaal hè!! Ben heel benieuwd wie er als eerste gaat. Misschien Bibi, maar bij iedereen kan het natuurlijk beginnen. Ik teken voor na het weekend

@ Saskia, ben wel heel blij geweest met het gesprek vanmorgen met de gyn. Wel geruststellend geweest, dat het geen must is om die medicatie erin te krijgen. Ze gaan niets remmen en vertragen, zoals eerder door de co-assistent was verteld. Mocht ik het te laat merken dat de bevalling bezig is en de medicatie kan ik niet meer krijgen, dan is het niet anders. Dan moet alleen de kleine direct door naar de kinderafdeling om in de gaten gehouden te worden.
Nu is het dus gewoon zodra ik iets merk, gewoon naar het ziekenhuis en het maakt niet uit of er nou wel of geen tijd meer is voor medicatie. Het zou mooi zijn, maar geen verplichting, dat scheelt al wel een hoop.

Liefs Noah

bij iedereen rommelt wat hier ook al een paar weken.. laatste dagen ga ik ook echt naar bed van wie weet is het er morgen wel.. ben ook zaterdag uitgerekend en ben benieuwd of het er voor zaterdag is of op de dag... ik denk zelf dat ker wel over heen loop. vind het allemaal weer zo spannend... jullie ook

Terug
Bovenaan