Wat gaan we doen vandaag?

Weekee en Edith, alles goed bij de vk? Altijd weer leuk om even heel te gaan.

Hier mogen we morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd, had vandaag het gevoel een pinguin te zijn, echt waggel waggel. Morgen nog  een paar laatste dingetjes halen voor sinterklaasavond  en dan is het wel weer genoeg geweest.  

Heb net de fles bitter lemon  open getrokken, zou het helpen? Had er opeens zo'n zin in! Laat het nu maar lekker zitten tot na sinterklaas, zien we dan wel weer.

Liefs Noah

En meiden, wat zei de vk ?

Ik mag ook morgen weer, Noah, ben benieuwd wat ze te melden heeft. Ik had vorige week trek in tonic en heb toen ook in 2 dagen een fles weggewerkt, maar ja, het mag echt niet baten. Haha.

Het schijnt dat frambozenbladthee of vrouwenmantelthee wel werkt. Ik zal het morgen eens vragen voordat ik ga experimenteren.

Leuk he bibi, ze doen natuurlijk niet veel meer bij de vk/gyn, maar toch wel weer leuk om op controle te gaan. Hier is er ook nooit wat aan de hand. Zal deze keer wel geen echo worden, er is toch niet meer zoveel op te zien. Kindje is echt te groot.

Heb nu wel een vragenlijstje gemaakt, zodat ik niets vergeet wat ik nog graag wil weten... nu er alleen voor zorgen dat ik het lijstje mee neem straks.

Liefs Noah

Hé Noah nachtbraker...heb je nog wat kunnen slapen? ;-)
Ik ben gisteren toch niet naar de vk geweest. Ze belde me (is tevens m'n beste vriendin) dat het spreekuur erg druk zou worden en ze dan weinig extra tijd voor me had. We waren nl. van plan om nog eens even de echo erop te zetten, voor de lol. Ik kon ook vandaag komen, dan had ze meer tijd. En aangezien ik vandaag toch al naar Maastricht ga om met ex-collega's koffie te leuten, komt me dat extra goed uit!
Onze slaapkamer is bijna klaar! M'n man en vader hebben gisteren de meubels in elkaar gezet (alleen een ladenkastje moet nog) en de plinten geplakt. Ik ga straks dus ff m'n nieuwe dekbedovertrek strijken en alles klaarleggen om ons nieuwe bed lekker fris op te maken dan kunnen we er vanavond slapen!!
Groetjes, Edith.

goeie morgen dames!

Vandaag heb ik rust! Ben ook net pas wakker (Noah, wat vervelend om midden in de nacht wakker te zijn zeg!)

zo even naar mijn werk bijkletsen en vanmiddag een klein ietsie pietsie beetje strijken...

Allemaal vk bezoeken vandaag dus. Noah, bibi en Edith, laten jullie even weten hoe het was?

Hier was alles prima bij de vk. Tja, zoals ik al dacht weinig nieuws... alles was goed met het kindje...wel was ik in 1 week 3 kilo!!!!! gegroeid! Ik houd enorm vocht vast en aangezien mijn bloeddruk wel goed was, maakte mijn vk zich daar niet zo'n zorgen over. Nou ik wel pfff... groeide ik de eerste maanden niet zoveel, nu wordt ik toch wel echt topzwaar hoor. grrr. Ach, nog even he?

ha Weekee ik had ook zo'n vochtprobleem op het laatst pfff echt irritant en idd de kilo's vlogen eraan, maar moet zeggen dat ik nu alweer 12 van de 14 kilo kwijt ben heerlijk hoor en ik heb niet eens veel gewandeld of bewogen nog omdat dat niet ging!!!

maar alles was verder gelukkig goed bij de vk!!!

liefs Daantje

Je bent alweer zoveel kwijt??? Oh dat geeft me echt hoop!  Tja hier is het echt...eerst maar even de zwangerschapskilo's kwijt en daarna nog meer, maar niet te snel natuurlijk.

Terug
Bovenaan