Wat gaan we doen vandaag?

Pakjesavond!! Ik wens iedereen  (maar vooral de meiden met kinderen) een geweldige avond!

Hopelijk komen er vandaag geen speciale "pakketjes" uit baarmoeders gevlogen  Nee, lieve babietjes, we kijken enorm uit naar jullie....maar nog even wachten tot   sowieso vannacht 0.01 uur!!

Sinterklaas vieren bij opa en oma en volgens mij konden die niet stoppen met cadeautjes kopen voor Lisa haha dus wordt ze nu al verwend!

Wel gezellig gaan daar eerst eten en dan pakjes doen!

Weekee, jeetje wat ben je vroeg wakker, slaap nog eens lekker uit joh! straks kan dat niet meer haha Nou ja ik was pas om half negen wakker...........maar heb de nachtvoeding van half vier gedaan hihi

Ik denk dat er vandaag of morgen wel baby's geboren gaan worden heb zo'n voorgevoel!

liefs Daantje

ps ik zit nu ook een beetje te wachten wannneer jullie gaan bevallen hoor!!! ben zo benieuwd hoe jullie het ervaren enzo........

Ik kan me heel goed voorstellen dat opa en oma zich helemaal suf kopen voor Lisa. Ik heb zelf zo'n idee dat wij ook heel wat dingetjes voor onze ongeboren spruit krijgen.

Oh en daan...ik had wel uit willen slapen, maar ja de poes he (zie verhaal ergens anders) Normaal ben ik zo vroeg niet op hoor en denk ik ook: het kan NU nog even.

Het zal waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren voordat we je kunnen vertellen hoe wij de bevalling etc ervaren. Mag van mij morgen of zondag wel hoor! haha

Ga me zo aankleden...... zit nog in badjas..... was niet helemaal de bedoeling, maar ik kwam niet meer uit bad  , kan er nu wel weer om lachen.... echt iets voor mij. Op vrijdag is het altijd oppasdag voor mijn moeder en die wou dat graag houden als ik met verlof was, toch nog een beetje oud ritme voor onze dochter. Ik dacht vanmorgen dus heerlijk een warm badje te nemen, maskertje enz.... en dat was ook allemaal heerlijk, totdat ik er weer uit wou...... dat ging niet. Natuurlijk geen telefoon in de badkamer. Uiteindelijk me weten om te draaien en toen kon ik op de knieën gaan zitten!!!

Ga zo nog even de laatste boodschapje doen voor vanavond  en kom dan wel even lekker rustig achter het forum zitten.....eerst de klusjes en dan "pas" forum lezen en kijken, maar bovenstaande wou ik toch even melden .

Liefs een schone Noah

vandaag staat er niets op t programma.... misschien als ik straks zin heb naar de winkel voor de ingredienten voor de soesjes van Weekee...

Noah, jij kon niet uit bad maar ik niet uit bed... ik lag nog zooooo lekker, was pas om 10 uur eruit hihihi... even stofzuigen zal ik vandaag wel doen maar verders geen plannen heeeeeeeeeeeeeerlijk!

pfff. vergeet ik gewoon sinterklaas he hahahahahah.... we geven geen pakjes dit jaar, we gaan wel even naar mijn ouders en hebben dan warme chocomelk en banketletter maar verders niets bijzonders...

Volgend jaar sinterklaas kijk ik wel naar uit!

@ Noah: ik moet wel lachen bij het idee dat je niet meer uit bad kunt komen, maar ik snap goed dat je op DAT moment niet echt blij was!!! Gisteren heb ik twee keer gehad dat ik niet meer omhoog kon van de grond...even paniek en daarna lukte het toch. Een bad is ook nog eens glad en glibberig en je hebt niets om je even goed aan vast te houden. Succes met de klusjes vandaag!

@ Sas: lekker toch? heerlijk uitslapen...dat is (zoals Daan zegt) nu nog mogelijk...straks niet meer hoor! Geniet er lekker van en doe niet teveel vandaag. Veel plezier vanavond ook.

ik zal de administratie toch echt eens gaan bijwerken,
plus alle belangrijke papieren en een mapje doen, zodat mijn vriend na de bevalling
niet hoeft te zoeken naar erkenningspapieren etc.

heeft er iemand nog bruikbare tips tegen vocht vast houden?
pas niet meer in mijn instappers, bergschoenen gaat nog wel, maar kan ik niet goed meer vast krijgen...
nu moet ik ook zeggen dat als ik die wel aan heb, ik ook niet echt lang kan lopen, want dan gaan ze knellen en krijg ik echt pijn in mijn voeten...
stel ik moet nog vijf weken, dan zou ik toch graag wat mobieler zijn dan momenteel...

Terug
Bovenaan