Wat gaan we doen vandaag?

Ja, sint was erg leuk. Vervelend als de boel dan niet doorzet, hè Weekee. Ik hoop dat ze toch haar best doet om snel te komen.
Ik ben vandaag allemaal dingetjes aan het doen als voorbereidend werk voor volgende week voor manlief. Nog even melk gehaald enzo, en zorgen dat hij komende week makkelijk maar toch gezond kan eten. Hij is niet zo'n koker, haha. En natuurlijk even een kerstboompje gehaald, niet zo'n grote, want die kan ik niet tillen hihi, en een kleintje is ook sneller versierd. Ik wil hem wel voor maandag neerzetten anders wordt het echt veel te laat naar mijn zin. Want ik zie mezelf nou niet als ik net thuis ben met de kleine de kerstversiering ophangen

Nee joh, dan ben je met hele andere dingen bezig. Vandaag ben je dus druk druk met de laatste dingetjes geweest. Voel je je nu ook rustig daarover dan?

Wij hebben vanmiddag viste gehad van vrienden en vanavond klooien we allebei een beetje in huis aan. heerlijk...ff niks.  

Ja, Weekee, ik ben daar zeker rustig over. Ik wil morgen alleen nog even mijn tas aanvullen met extra kleding enzo en hier stofzuigen en de keuken aan kant maken, klinkt veel maar valt wel mee. We hebben nu de boom in de standaard gezet en die tuig ik morgen ook nog even op. Het is een kleintje dus da's zo klaar.

Vind het zo spannend Bibi!!!! Ben zooooo benieuwd!!

Hier vandaag een pyjama dag, tenminste ik dan want helaas moet manlief even naar de babywinkel omdat de babfoon niet goed werkt grrrr

Weekee, balen dat het niet doorzette zeg! ik heb helemaal geen last gehad van voorween..........wss ga je buikweeen krijgen dan, ik had alleen rugweeen.
Die beginnen vaak bovenin je buik dus als je daar iets gaat voelen......

Nou dames bevalse!  ik word nu ook een beetje ongeduldig voor jullie haha

liefs Daantje

Buikweeen beginnen vaak bovenin je buik bedoelde ik haha
de rugweeen  voelen in het begin beetje aan alsof je naar de wc moet, is zoooo moeilijk uit te leggen he?! hoop dat jullie het snel gaan ervaren

Tja, het probleem is dat mijn ontlasting ook lekker moeilijk doet de afgelopen dagen...heerlijk praatje, maar goed het is al na de middag haha.

De ene keer wil het niet en de andere keer komt het er zo uit. Zoals nu heb ik weer erg ;ast van onder in mijn rug en mijn bekken...net alsof er iets op drukt, maar ja..echt persen durf ik gewoon niet. We wachten rustig af. Ik ben serieus verbaasd over het geduld dat ik TOCH wel heb nu.

Vandaag is het prachtig weer, ik heb net vriendlief voorgesteld gewoon een stukje te gaan rijden en met de kids naar een binnen en buitenspeeltuin te gaan want ik hou het niet meer vol in huis. Ik wil er uit!!! Er is geen kramp of wee of wat dan ook te bekken. Het is gewoon eng STIL sinds afgelopen donderdag. Niks meer gevoelt dan af en toe een harde buik wat normaal is. Zou het de stilte voor de storm zijn meiden? Nou ik ga proberen van vandaag te genieten en te relaxen. Opgeruimd is er al aardig en ik kan deze week zoetjes aan met versieren beginnen en anders maakt mijn vriend dat wel af. Ik maak me niet druk. Ik zie het wel als die beeb maar eens zou komen he haha....grrrr.

Meiden nog een fijn restje weekend, geniet er van.

@ Bibi, spannend morgen! Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe meid. Dikke Knuffel van uit zeeland.

heb zo'n sterk voorgevoel Weekee dat het bij jou of vandaag of morgen gaat beginnen! het is idd erg mooi weer om te bevallen (bij mij sneeuwde het ook erg speciaal) dus ik zou zeggen ga voor het raam zitten met de benen wijd haha mss denkt de kleine dat het volle maan is haha sorry

mmm Weekee fijn als je dan weer wel naar de wc kan en dan weer niet.........maar die pijn in je onderrug mmmmm zou het?
of wil ik te graag dat jullie allemaal gaan bevallen haha

liefs daantje

Terug
Bovenaan