A
Anoniem
Guest
HAHAHA. Jeetje Daan je bent lekker op dreef. Lag bijna van de stoel van het lachen. haha. Tja...ik weet het niet hoor. Ik HOOP natuurlijk wel dat het snel gebeurd, maar ik kan nog redelijk goed wachten. Alleen die pijn zo af en toe is gewoon vreselijk en daar wil ik vanaf. Als ik dan pijn moet lijden, zet dan ook maar lekker door en gewoon bevallen.
Oh enne.. ik was nog vergeten te vragen wat er met je babyfoon aan de hand was. is het nu weer opgelost?
@Peet: ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad met zijn allen.
@ Bibi: waarschijnlijk ben ik er wel vanavond (of er moet al iets heel geks gebeuren) maar voor de zekerheid wil ik je NU alvast heel veel succes wensen voor morgen. Probeer ook vooral te genieten van het vooruitzicht je kindje in je armen te hebben straks. Hele dikke knuffel uit Groningen (zie je...dec mama's uit het hele land)
Oh enne.. ik was nog vergeten te vragen wat er met je babyfoon aan de hand was. is het nu weer opgelost?
@Peet: ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad met zijn allen.
@ Bibi: waarschijnlijk ben ik er wel vanavond (of er moet al iets heel geks gebeuren) maar voor de zekerheid wil ik je NU alvast heel veel succes wensen voor morgen. Probeer ook vooral te genieten van het vooruitzicht je kindje in je armen te hebben straks. Hele dikke knuffel uit Groningen (zie je...dec mama's uit het hele land)