Wat gaan we doen vandaag?

HAHAHA. Jeetje Daan je bent lekker op dreef. Lag bijna van de stoel van het lachen. haha. Tja...ik weet het niet hoor. Ik HOOP natuurlijk wel dat het snel gebeurd, maar ik kan nog redelijk goed wachten. Alleen die pijn zo af en toe is gewoon vreselijk en daar wil ik vanaf. Als ik dan pijn moet lijden, zet dan ook maar lekker door en gewoon bevallen.

Oh enne.. ik was nog vergeten te vragen wat er met je babyfoon aan de hand was. is het nu weer opgelost?

@Peet: ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad met zijn allen.

@ Bibi: waarschijnlijk ben ik er wel vanavond (of er moet al iets heel geks gebeuren) maar voor de zekerheid wil ik je NU alvast heel veel succes wensen voor morgen. Probeer ook vooral te genieten van het vooruitzicht je kindje in je armen te hebben straks. Hele dikke knuffel uit Groningen (zie je...dec mama's uit het hele land)

Hey hey allemaal,

Wat zijn jullie al weer heerlijk fanatiek op het forum geweest vanmorgen. Heb heerlijk veel bij te lezen, maar reageren wordt er niet makkelijker op

@Weekee, je blijft er zo te lezen heerlijk rustig onder, nu de datum is geweest. Je kunt er ook niet veel aan veranderen, maar kan me goed voorstellen dat je liever hebt dat het doorzet, dan dat het weer stopt.

@Bibi, al helemaal klaar voor vandaag? Spannend hoor, te weten dat je morgen naar het ziekenhuis gaat en weer terug komt met een kleintje. Heel veel succes vanuit Friesland, dus echt heel Nederland leeft met je mee.

@Petra, nog naar de binnenspeeltuin geweest? Is wel heerlijk voor de kids en voor jezelf. De kinderen leven zich heerlijk uit en jij bent even weg van huis. Als het niet te ver is, ben je ook wel weer gauw thuis, dus waarom ook niet. Een huismus worden kan altijd nog, je gaat nu nog een stuk makkelijker iets doen, dan wanneer de kraamweek is begonnen.... , gewoon doen dus, als je daar zin in hebt.

@Daantje, vervelend he dat wij maar niet bevallen... vandaag is het er hier ook een hele mooie dag voor. Lekker zonnetje erbij en een zacht windje, niet meer zo waterkoud.

Hier vandaag een lekkere drukke ochtend gehad. De kerstboom staat, wat accessoires verschoven in de woonkamer, vriendlief heeft de vloer gedweild, keuken aan kant en ik hoor nu onze dochter van boven roepen dat ze alweer wakker is.... gaan denk ik zo even een lekker stuk met haar lopen. Even lekker naar buiten.

Liefs Noah

Nou nou, heel Holland helpt, zullen we maar zeggen hahaha. Geweldig dat jullie zo meeleven. Ik heb vandaag nog even snel (althans dat probeerde ik ) de kerstversiering gedaan, boom staat en de rest is ook versierd, niet zoveel als anders, maar zeker voldoende.
Ik heb nog één wasje in de droger en ik moet mijn beddegoed opvouwen, verder gooi ik er geen nieuwe was in, heb er gewoon geen zin in en er ligt zat schoon spul. De wasmand is bijna leeg, dusdan mag het wel vind ik. De vaatwasser draait, als die klaar is, even leeghalen en een doek over het aanrecht dan is dat ook weer netjes. En de inhoud van mijn (onze ) tas nalopen, zodat ik niks vergeet. Ik had vanmorgen na het neerzetten van de boom al even gestofzuigd, want er vallen altijd al een boel naalden af als je hem opzet vind ik, dus ook dat is klaar. Maar om een lang verhaal kort te maken (oeps te laat ), ik ben er klaar voor !!!!!
Tenminste qua opruimdingetjes dan, of ik er echt mentaal klaar voor ben, weet ik nog niet echt. Ik weet dat ik morgen ga, maar of ik het ook echt besef ........  ????

@ Bibi: tja hoe je het ook wend of keert...het blijft altijs spannend natuurlijk. Wel lekker dat je nog even de laatse dingen in huis kunt doen.

@ Noah: nou heerlijk toch? lekker rustig aan. Daar zijn zondagen goed voor! Geniet ervan buiten want het is heerlijk!

Nou dames, ik DENK dat ik net mijn slijmprop ben verloren... zat op de wc deed onderbroek naar benee en zat wat 'oud bloed" in... beetje bruinig... toen draaide ik me om en ja hoor, vies bruinig slijm in de pot.... Ik ga er maar vanuit dat dat het is dan he? Ik heb erg last van menstruatiekrampen, dus wie weet is mijn lichaam nu echt bezig met de voorbereidingen. Laat maar komen. Hoewel...zelfs als de slijmprop er uit is, dan kan het nog dagen duren. Mar we blijven positief hihi. Spannend hoor!

Hé Weekee, ja dat zou heel goed die slijmprop kunnen zijn. Ik weet het niet zeker omdat ikhem zelf nooit verloren ben, maar het klinkt aannemelijk. Tof, hoor, er komt nu echt schot in. MIsschien zijn wij morgen allebei wel bezig, wie zal het zeggen ??!!
Ik hoop voor je dat het snel doorzet, dat welles nietes gebeuren word je ook niet blij van.

Tja ik ben meteen gaan google-en natuurlijk, maar daar word je ook niet wijzer van. de verhalen zijn   ZO verschillend. De een heeft echt een prop, de ander wat stukjes slijm etc etc.

Ik heb in ieder geval net bedacht dat wanneer ik weer naar de wc ga ik denk ik maar wat probeer te bewaren ofzo? Op een maandverbandje ofzo.. ik zie wel.

Ja! Nou ja, mijn gevoel zei elke keer al dat ik 8 dec zou bevallen dus wie weet haha. Dat zou grappig zijn. En dan kunnen we samen hier vertellen hoe we het hebben ervaren.

Toch ben ik realistisch en weet ik dat het nu nog steeds heel goed nog 2 weken kan duren, amar doordat ik de afgelopen dagen als zo aan het rommelen ben..denk ik het niet.

Ik denk ook niet dat het nog heel lang duurt bij jou, je lijf is zo bezig. Ben zo benieuwd, echt spannend, hè.

Weekee, sta ik even te strijken en verlies je gewoon je slijmprop zeg!!!! en menstruatiepijn JA het gaat gebeuren!!!!!

klopt mijn gevoel toch haha

Bij mij begon het met slijmverlies eerst helder daarna met wat rozig bloed.........
zetten de pijntjes door nu?????

Spannend ik zit hier bijna te huilen en met kippevel op mijn armen........

liefs daantje

ps Babyfoon ging af en toe niet aan grrrrrrrr nu hebben we een nieuwe!
maar in de babywinkel deed ie het dus gewoon en daarom deden ze een beetje moeilijk, is maar goed voor die man dat ik er niet bij was grrrrrrr ze kunnen hem daardoor niet terugsturen dus zetten ze hem weer in de winkel, geloof je toch  niet? dus als je een philips Avent babyfoon bij babydump koop goed kijken of ie in het plastic zit!!!!!!

Terug
Bovenaan