Wat gaan we doen vandaag?

Wat!? Zetten ze het weer terug in de winkel? jullie gaan er toch niet voor niets mee terug!! Das dom!!

Tja, nou ja ik heb wat last van mijn rug en been, maar dat is geen nieuws verder....dus of het echt doorzet...kweet het niet. Misschien strakjes?? Ik hoop het nu wel hoor.

Het was bij mij dus geen echte prop, maar meer stukjes roze/lichtbruin slijm....

Hier heerlijk een lang stuk gelopen. Zijn weer een beetje opgewarmd en hebben pepernoten gegeten "onder" de kerstboom. Dochterlief vond het helemaal geweldig met de lampjes aan! Zo lekker burgelijkerlijk, maar je wordt er helemaal gelukkig van!

Je hebt toch ook meer als genoeg gedaan Bibi, het huishouden gaat gewoon door nadat de kleine er is. De wasmand blijft zich vullen, de vaatwasser komt weer vol enz...Ik weet niet of je wel kunt beseffen wat er gaat komen, lijkt me zo moeilijk, is natuurlijk ook allemaal nieuw. Laat het over je heen komen, makkelijk getypt natuurlijk.

Wat spannend Weekee, klinkt echt als de slijmprop, zoals je wel vaker hoort....hopelijk zet het nu wel door, zou mooi zijn als je op de 8ste bevalt, aangezien je dat zelf altijd gedacht had.
De baarmoedermond was bij mij (volgens de gyn) wel weg, dus de slijmprop ook, maar nooit iets van gemerkt.

Nou Daantje, kan me goed voorstellen dat je dan ontzettend boos bent. Zo'n babyfoon moet het gewoon goed doen en niet af en toe. Dat je daar achter komt als je hem uit de verpakking hebt gehaald is toch logisch? Dat ze hem dan niet terug kunnen sturen naar de leverancier is hun probleem....  

Liefs Noah

Ja Noah, daarom ben ik ook nog een beetje rustig hoor. Die slijmprop mag dan wel weg zijn maar het zegt gewoon nog zo weinig. Laat de pijn maar komen haha.

Wat heerlijk dat jullie buiten zo hebben genoten. Doet me er trouwens aan denken dat ik beneden ook nog lekker pepernoten hb liggen. mmm

Vind het zo heerlijk om dingen als gezinnetje te doen, ookal is het maar een stuk buiten lopen met zijn drietjes..... deze keer de camera meegenomen, leuke herinneringen voor later. Echt zo'n voordeel van digitaal, je blijft maar foto's nemen!

Weekee bij mij ook geen echte prop hoor! gewoon slijmverlies en dat werd gedurende de dag wat meer en bloederiger haha

Ik denk echt dat je vandaag of morgen mama bent hoor hihi

liefs Daantje

Ja Weekee, volgens mij laat je meisje nu echt niet lang meer op zich wachten. Leuk dat we allemaal zo nerveus zijn voor elkaar, hè, haha.

@Noah, burgerlijk kan idd soms zo heerlijk zijn . En foto's zijn altijd leuk voor later, en ja met digitaal blijf je foto's maken. Wij moeten nog een foto maken van mijn (blote) dikke buik, ik sta er soms wel op met anderen erbij maar vind het wel leuk om in ieder geval één foto te hebben die bewust van mijn buik genomen is. Bij de eerste hebben we iedere week een foto van mijn buik genomen om te zien hoe hij groeide (en dat was behoorlijk ), maar dat is er nu helemaal niet van gekomen .

Weekee, het klinkt spannend bij jou meid!! Zou he nu dan toch echt....??
Bij m'n 1ste begon ik zaterdagochtend de slijmprop te verliezen en kreeg ik wat menstruatie-gevoel. Zondagnacht zette het door en in de vroege maandagochtend is ze toen geboren!
Heel veel succes alvast!
Groetjes, Edith.

hoi hoi!

Even snel een berichtje van mij en dan weer snel op de bank... ik ben zoooo moe hahahahha

Bibi, Heel veel s6 en ik denk zeker aan je

Weekee, spannend maak je het hoor! Je slijmprop verliezen en dan de beginnende (oefen weeen) zou het dan eindelijk toch zover zijn voor je?

Daan, Lief dat je zo met iedereen meeleeft .... ik ben stiekem een beetje jaloers op je dat je je mooie meisje al in je armen hebt kunnen sluiten.. ik moet nog zoooo lang hahahahaha

Liefs, Sas

Terug
Bovenaan