We gaan ervoor!! - Part I

Hee dames,

Ik kijk een paar dagen niet en er gebeurt echt van alles! Allemaal positieve dingen! Word er blij van!!!!

Els, ik begrijp je heel goed, het is al bijna zondag, fijn, dan is ze weer thuis. Natuurlijk heb je je  meisje het liefst dich bij je. Moest denken aan het nr een man weet niet wat ie mist, als ze d'r niet is.... Nog 1 nachtje slapen!

Marieke, wauw wat fijn voor je, een kloppend hartje!!!!!! Die paar spannende weken gaan vast omvliegen en dan heb je binnen een aantal maanden een lief babytje in je armen!!!!

Janneke, gefeliciteerd! Wat zal je opgelucht zijn.... Heel erg blji voor je, ook jij hebt het superverdiend!!!!

Yosha, dus je vloeide na 1,5 wk echt niet meer? Fijn, nu kan het gewonen   leven weer beginnen. Jij hebt de 13 e dus controle, wel snel na de curretage gelukkig. Ik moet 6 weken wachten. vind ik wel erg lang. Jij wacht dus tot na 1e menstruatie met 't beginnen aan een zwangerschap?

Laura. spannend, bijna je NOD!!!!! Ik zal flink voor je duimen!!!! Nog 2 nachtjes slapen. En dan nog 2 tot woensdag, als je tenminste zolang kunt wachten. Ik heb zelfs een dag vóó'r mijn NOD getest, 's ochtends om 5 uur, ik voelde me zo zwanger en kon niet meer wachten, helaas na een paar weken werd dit weliswaar een mk.

Heb geen tijd en energie gehad om te reageren, heb weer nare dagen achter de rug.
Ik heb eigenlijk de hele week na de curretage hoofdpijn gehad. De laatste dagen heb ik saridon geslikt en dit deed echt wonderen. Ik kon weer dingen doen en had niet steeds een waas voor mijn ogen.
Woensdag was ik op kraamvisite bij een nicht (tja het leven gaatt bij anderen dus echt door.... Kon er wel goed tegen hoor, valt me reuze mee, na de curretage ben ik zo opgelucht en echt niet meer zo verdrietig) en toen viel mijn dochtertje van een fietsje met haar hoofd tegen de punt van de tafel. Precies tussen haar ogen, op de neus zat een flinke bloedende snee. Ook had ze een bleodneus. En een enorme bult kwam erop....  Paniek in de tent natuurlijk. We zijn er meteen mee naar een huisarts in de buurt gegaan en die heeft het geplakt en er tape overheen geplakt. We moesten haar de nacht erna ieder uur wakker maken....Ze waren bang voor een hersenschudding.  Dat was mega vermoeiend..... Vooral na die curretage.... Ik vond het echt vreselijk. Ze vond het zlef vreselijk om zichzelf in de spiegel te zien. Gelukkig was ze erna weer erg vrolijk en heeft ze lekker gesnoept van ijsjes en chips. Kon me even niks schelen.
Er zal dus een naar litteken te zien zijn, midden in haar gezicht. En ze was zo mooi....... Nu is de rust wel weer terug gekeerd en als iemand haar vraagt wat er is gebeurt, vertlet ze heel trots: fiets efalle!!!!
Het is niet echt mijn jaar......
Hebben nu wel besloten meteen weer voor een tweede te gaan. Mijn man ook. We wachten eerst maar eens tot het bloeden stopt. Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? En hoe kon je dan ong berekenen wanneer de eisprong kon zijn?
Ik geniet nu wel even van het niet zwanger zijn. nem zo nog even een wijntje, heb gister ossehaas gehad.... Ook weer lekker, het enige voordeel van het even niet zwanger zijn....

Dames, nog een fijn weekend!!!

Roos

Yosha, heb 't een beetje dom getypt, bedoel het beginnen aan het klussen voor een kindje. Niet beginnen aan een zwangerschap. Was 't maar zo gemakkelijk.....

Ben er klaar mee. Heb nu tig keer geprobeerd om alsnog de tekst geplaatst te krijgen, maar lukt niet. Dus nu maar een klein stukje overnieuw....

Jannie, volgens dat schema van Mama&Zo zou ik op 6 augustus al een positieve test kunnen hebben. Geloof er niks van, dat lijkt me wel erg snel!! Ik wacht liever af, want een negatieve test vind ik zo teleurstellend. Dan nog liever ongi geloof ik.
Arme man van jou met je hormonen. Wel een beetje lief voor hem zijn hoor hihi!!
En 21 augustus nieuwe echo, dan is onze 1e vakantiedag. Moeten we om 7.44 met de trein naar Schiphol. Geen idee wanneer ik dan kan kijken hoe het gegaan is. Maar ga uit van het positieve!!

Zit te bedenken dat als het deze keer raak is, ik uitgerekend ben op 23 april. Dat is maar 3 weken later dan Jannie en Marieke. Weinig, en toch lijkt het alsof jullie al veel verder zijn!!
Oh ik zit mezelf zo gek te maken!!!!! Ben bang dat er maandag gewoon een ongi komt, wat een teleurstelling zal het zijn!!!

Marieke, wat fijn dat je bent aangenomen voor de opleiding. Wanneer begint deze? Toch niet tijdens je vakantie? Of kan je makkelijk iets missen?

Marijke, wat jammer dat jij niet kunt starten met dezelfde opleiding. Zou wel een giller zijn geweest haha!!
Maar Dubai is ook een spannende onderneming en daar komt vast genoeg bij kijken qua voorbereiding. Dus ook voor jou wel een lekkere afleiding van een zwangerschap.
Je NOD is dus een paar dagen opgeschoven. Balen!! Wachten duurt al zo lang!!

Miep, fijn weer eens wat van je te horen. Lekkere vakantie gehad dus. En mooi dat je het zwanger worden wat van je af kunt zetten. Helemaal vergeten lukt uiteraard niet, maar er minder mee bezig zijn is een goed begin!! Succes volgende week weer met werken!!

@Linda alvast: welkom terug meid!!! Je hebt heel wat gemist!! Ga je nog alles terug lezen (echt veel, ik denk wel rond de 350 berichten of zo??)!!!

Prettig weekend allemaal,
Groetjes Laura

@Roos, balen dat je je zo belabberd voelt na de curettage. Je hoopt dat je er snel weer bovenop bent en dan nog zo'n nasleep is echt balen!!
Zo, nare val heeft je dochter gemaakt, bah, dat is echt schrikken!! Maar ze heeft geen hersenschudding dus, gelukkig maar. Er zal dus een litteken blijven zitten?

Begrijp ik goed dat je een dag voor je NOD al een positieve test had? Of was dat om 5 uur 's morgens op de dag dat je NOD zou moeten zijn? En hoeveel dagen na de 1e dag van je laatste ongi??

Als ik niet ongi word, wil ik niet te vroeg testen, maar wil natuurlijk ook niet onnodig lang wachten. Wat een dilemma hihi!!!

Hey meiden!!!!!!!!!!

Daar ben ik weer. Heerlijk 3 weekjes Frankrijk gehad.

En zonet heel vluchtig onze topic (met nieuwe naam) doorgenomen.

Janneke en Marieke: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toen ik het las dacht ik heel even...........................sip sip waarom ik/wij nog niet, maar dat was zo weg. Ik ben heel blij voor JULLIE!!!!!
Ik had er al wel een beetje rekening mee gehouden dat er ladies zwanger zouden kunnen zijn. Idd hoop ik dat het spreekwoord; als er 1 schaap over de dam is........................ook hier van toepassing is.

Mijn ei heb ik niet gevoeld/getest de afgelopen weken. Heel bewust afstand ervan genomen en regelmatig geklust in de caravan hahahaha.......................
Mijn NOD zit er ook aan te komen net als Laura.
Zet em op meid: hopelijk zijn we ongeveer tegelijk uitgerekend!!

Ik zag ook allemaal nieuwe namen........ Mssn lees ik de teksten nog ff terug, wel heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel.
Anyway: wat een heerlijk nieuws op dut forum!!!

Liefs Linda

Computer was nog aan, net 400 foto's geupload, duurde mega lang......
Ben na 1 portje hartstikke teut, ga zo naar bed. Ben alcohol echt niet meer gewend.

Laura, mijn laatste menstruatie was toen 19 mei, de eerste dag dan hè. Getest op 16 juni, Volgens babybrabbel was mijn nod op 17 juni. Heb ook al een paar dagen ervóór getest, omdat ik me echt zwanger voelde, maar negatief. Liet mezelf daardoor niet uit het veld slaan, omdat ik het gewoon wist. Mijn cyclus was toen 29 dagen ,had het een paar maanden bijgehouden.....
Ach, als ik jou zou zijn, zou ik gewoon maandag testen. Maar ik ben jou niet, dus doe wat goed voelt.  Ik wist het bij beide zwangerschappen dat ik zwanger was, al een week vóór de test.

Gr Roos

Terug
Bovenaan