Hee dames,
Ik kijk een paar dagen niet en er gebeurt echt van alles! Allemaal positieve dingen! Word er blij van!!!!
Els, ik begrijp je heel goed, het is al bijna zondag, fijn, dan is ze weer thuis. Natuurlijk heb je je meisje het liefst dich bij je. Moest denken aan het nr een man weet niet wat ie mist, als ze d'r niet is.... Nog 1 nachtje slapen!
Marieke, wauw wat fijn voor je, een kloppend hartje!!!!!! Die paar spannende weken gaan vast omvliegen en dan heb je binnen een aantal maanden een lief babytje in je armen!!!!
Janneke, gefeliciteerd! Wat zal je opgelucht zijn.... Heel erg blji voor je, ook jij hebt het superverdiend!!!!
Yosha, dus je vloeide na 1,5 wk echt niet meer? Fijn, nu kan het gewonen leven weer beginnen. Jij hebt de 13 e dus controle, wel snel na de curretage gelukkig. Ik moet 6 weken wachten. vind ik wel erg lang. Jij wacht dus tot na 1e menstruatie met 't beginnen aan een zwangerschap?
Laura. spannend, bijna je NOD!!!!! Ik zal flink voor je duimen!!!! Nog 2 nachtjes slapen. En dan nog 2 tot woensdag, als je tenminste zolang kunt wachten. Ik heb zelfs een dag vóó'r mijn NOD getest, 's ochtends om 5 uur, ik voelde me zo zwanger en kon niet meer wachten, helaas na een paar weken werd dit weliswaar een mk.
Heb geen tijd en energie gehad om te reageren, heb weer nare dagen achter de rug.
Ik heb eigenlijk de hele week na de curretage hoofdpijn gehad. De laatste dagen heb ik saridon geslikt en dit deed echt wonderen. Ik kon weer dingen doen en had niet steeds een waas voor mijn ogen.
Woensdag was ik op kraamvisite bij een nicht (tja het leven gaatt bij anderen dus echt door.... Kon er wel goed tegen hoor, valt me reuze mee, na de curretage ben ik zo opgelucht en echt niet meer zo verdrietig) en toen viel mijn dochtertje van een fietsje met haar hoofd tegen de punt van de tafel. Precies tussen haar ogen, op de neus zat een flinke bloedende snee. Ook had ze een bleodneus. En een enorme bult kwam erop.... Paniek in de tent natuurlijk. We zijn er meteen mee naar een huisarts in de buurt gegaan en die heeft het geplakt en er tape overheen geplakt. We moesten haar de nacht erna ieder uur wakker maken....Ze waren bang voor een hersenschudding. Dat was mega vermoeiend..... Vooral na die curretage.... Ik vond het echt vreselijk. Ze vond het zlef vreselijk om zichzelf in de spiegel te zien. Gelukkig was ze erna weer erg vrolijk en heeft ze lekker gesnoept van ijsjes en chips. Kon me even niks schelen.
Er zal dus een naar litteken te zien zijn, midden in haar gezicht. En ze was zo mooi....... Nu is de rust wel weer terug gekeerd en als iemand haar vraagt wat er is gebeurt, vertlet ze heel trots: fiets efalle!!!!
Het is niet echt mijn jaar......
Hebben nu wel besloten meteen weer voor een tweede te gaan. Mijn man ook. We wachten eerst maar eens tot het bloeden stopt. Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? En hoe kon je dan ong berekenen wanneer de eisprong kon zijn?
Ik geniet nu wel even van het niet zwanger zijn. nem zo nog even een wijntje, heb gister ossehaas gehad.... Ook weer lekker, het enige voordeel van het even niet zwanger zijn....
Dames, nog een fijn weekend!!!
Roos