Goedemorgen allemaal!
Maar natuurlijk speciaal voor Linda: welkom terug! Jaja er is n hoop gebeurd, ik ben inderdaad zwanger! Nog steeds onwerkelijk, weet het nu sinds 2 weken. Marieke ook trouwens, we hebben allebei op zaterdagochtend 26 juli getest. Heel bizar, maar het gaat goed. Mn echo van donderdag liet ons een mooi, kloppend hartje zien. Fantastisch, nu hopen dat het geod blijft gaan.
Heb me gisteren weer opgegeven voor Moeders voor Moeders. Vind het zo'n goed doel! Heb wel uitgelegd dat ik niet weer de flessen voor de deur ga zetten (zodat de hele straat het eerder weet dat mn vriendenkring, woon aan n volksbuurtje dus krijg nog steeds vragen hoe ver ik nu ben //: van de vorige zwangerschap dus) en dat begreep ze goed. Kan de chauffeur ook achterom laten komen, een sleutel geven of op n ander adres laten ophalen. Of de flessen op dinsdag zelf ga omruilen. Mn moeder wil graag helpen dus dat is ook n optie. Ik denk dat ik begin met achterom en de poort openlaat, anders ga ik de flessen zelf omruilen. Een sleutel geven doe ik liever niet. Dinsdagavond komt ze langs voor de zwangerschapstest, de vragenlijst en het afgeven van de flessen.
Vandaag lekker uitgeslapen want we hebben ons niks-moet-alles-mag weekend! Gister lekker bij n vriendin geweest en zometeen lekker op ons dakterras ontbijten. Manlief ligt nog op 1 oor.
Linda: super dat je het zo heerlijk hebt gehad en weinig met je ei bezig bent geweest! Je ziet vast heel bruin! je kunt je mailadres naar Laura sturen
75Laura.Smit@gmail.com
en dan kunnen we ook mailen. En Hyves bijv....
Marijke: Dubai, wat gaaf! Komt je man daar vandaan toevallig? Kennis van ons die werkt er nu voor een paar jaar, schijnt super te zijn!
Laura: jeukende borsten? wow, spannend... Das echt MIJN kwaal op t moment, ene dag wel andere dag niet maar wie weet is het een teken meid. Ik hoop het zo voor je... En idd: zou ideaal zijn ivm het wachten, als je terugkomt zou je dan al redelijk ver zijn. Ben nu 6 weken en pfff het idee alleen al: nog 5-6-7 weken! We gaan eind september naar Spanje, als ik terugkom ben ik 13-14 weken, misschien houden we het uit met vertellen tot dan, we zien het wel. Zou wel safe zijn, want stel je voor....
Roos: wat vervelend die hoofdpijn zeg... Van het piekeren? En wat naar voor je meisje, hard gevallen! Boe wat kan een ouder zich zorgen maken denk ik me dan in!
Ik heb maar een dag of 2 echt gebloed en daarna meer bruine afscheiding. Was na een week over, toen meteen aan de klus gegaan maar 4 dagen later kreeg ik weer een bloeding, was dus 11 dagen na curettage. Die duurde een dag of 5 en voelde alsof ik ongesteld was. Denk toch een nabloeding maar wie weet... Het kan namelijk ook best goed mijn eerste menstruatie na de curettage zijn, maar dat weten we nooit. Fijn dat jullie er weer voor gaan, groot gelijk! En geniet idd maar even van een wijntje, rauw vlees of vis! ;-)
Wij hebben allemaal ons ei berekend: 4 weken na curettage, NOD 6 weken n curettage. Tja je moet iets, het kan eerder of later zijn.
Laura: geen bloed meer? Spannend joh.... Ik mail uiteraard weer een echo als het in orde is, misschien kan je die ergens checken hihi! ;-) Heerlijk: vakantie!
En idd: test wanneer jij het wil. Duim, duim, duim....
Ladies, ik ga even ontbijten boven want het is bijna 12 uur!
Groetjes, Jannie