We gaan ervoor!! - Part I

Miep.. Ja lijkt me erg naar als je dan weet dat vrienden even ver zijn,  dan jullie zouden geweest zijn !   Natuurlijk komen dan de emoties, lijkt me heel logisch idd !
Een collega van mij is 1 week verder dan mij, zij kon het echt niet voor zich houden en heeft het me verteld. Ik heb haar nog niet verteld dat wij zwanger waren.. maar zal wel moeilijk worden wanneer ik haar strax zie groeien...

Hi Maike Sanne,

Het evrdriet zal nog wel een tijdje duren hoor, ik dacht na de erset dag: zo dit hebben we gehad, maar helaas nog veel gehuild en pijn gehad. Is niet erg hoor, laat het gaan..
Heeft je vk iets gezegd over tampongebruik, badderen en vrijen? Ik mocht alledrie niet een week na de curettage maar ik weet niet hoe dat bij een spontane miskraam gaat.

Ga je morgen werken? Ik hoop van niet, heb me daarin erg vergist toen. Ok de afleiding is fijn maar je kunt beter nu een beetje de tijd nemen da de klap later krijgen. Neem tijd voor jezelf....

Ik wilde idd zsm een echo, het liefst elke week. Komt ook doordat het kindje dus al 2 a 3 weken dood was de vorige keer, had al wel een vermoeden maar toch. Nu kan ik gelukkig vaker terecht!

Veel sterkte en take it easy, tis niet niks!

Groetjes Jannie

Ik heb even een verschrikkelijke depri-dag. Dat waar ik het meeste bang voor was, is nu dus idd waar. Mijn schoonzusje is al 7 weken zwanger. Moest de hele avond luisteren naar hoe vervelend het is om misselijk te zijn, hoe leuk en ludiek ze het grote nieuws verteld hebben en dat ze zo vruchtbaar zijn. Net als vorige keer is ze weer direct bij de 1e poging zwanger en natuurlijk gaat alles perfect, zoals altijd.
Niemand die even informeerde hoe ik me voelde ofzo, nee het wordt gezellig doodgezwegen, zoals hier gebruikelijk is. Als leuke extra   moet ik komende week ongesteld worden en ik voel helemaal niets. niks aan mijn borsten, buik, niet misselijk, oftewel niks aan het handje. Sorry ben even heel negatief, maar ik voel me gewoon even rot. Moet even klagen...

Hoi dames,

Inge vandaag weer thuis heerlijk
we zijn met mijn ouders naar bad bentheim gegaan,
daarna lekker uit eten.
doordat mijn zwager weer lekker laat is met vertellen wanneer hij
de verjaardagen viert, weer op het laatste moment naar de verjaardag
van mijn neefje (11jr). bij tankstation milka reep gehaald en een
twentse handruk (bij handschudden geld in de hand doen.)
ja wat moet je anders zo snel doen.
Morgen heeft inge haar eerste schooldag ze gaat naar groep 2 en moet
tussen de middag gelijk overblijven. (als dat maar goed gaat een hele dag)

Laura: jeetje wat balen ik had zo gehoopt voor jullie.
hoe gaat het nu met je?
zoals berry stevens altijd zei: "vooral doorgaan"

Linda: had inderdaad een andere topic bij compleet maar veel te vroeg geboren.
wat wel sterk is dat we eigenlijk zelfde tijd waren uitgerekend, eerst was het
9 okt. en na de 2de echo 4 okt.
wat is carcasonne voor spel?

Marieke: doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam,
is heel belangrijk (dat heb ik nu wel geleerd)

Maikesanne: welkom al is de reden minder,
Ik heb gemerkt dat als je er over praat je verdriet langzaam
een plekje kunt geven en dat doe je in je eigen tempo.
op dit forum en bij lieve-engeltjes (site waar je mailt met lotgenoten)
heb ik alles goed kwijt gekund en heeft mij erg goed gedaan.
ik ben serieus gaan klussen na mijn eerste ongi na de mk.
Ik wens je veel sterkte met het verlies, en hoop doordat je hier
mee praat/huilt je verdriet beter kunt verwerken.

yosha: wat goed van je dat je bent gaan sporten valt inderdaad tegen
als je een tijdje niks hebt gedaan, ik probeer 1xper week te fietsen ipv bus
naar mijn werk (9km heen 9km terug hijg hijg hijg)
Let niet meer teveel op mijn kwaaltjes ben bang dat de teleurstelling dan
alleen maar groter wordt, maar betrap me zelf er soms wel op dat ik
het toch stiekem doe. nog 1 week voor mijn nod.

Miep: heel herkenbaar op een of andere manier zag ik veel meer vrouwen
die rond de zelfde tijd zitten
succes morgen met werken.

groetjes els.

pff wat gaat het wel snel zeg al die berichtjes

Hey Joanna,

Ooh ik voel je gevoel!! wat kut zeg en ook vreselijk tactloos. mssn durfen ze er niet over te praten??  lucht je hart bij ons! daar zijn we voor.

Bij mij is het andersom: er wordt op tenen gelopen om mij heen iz baby's/zwangerschap. Dus ik zeg steeds: jullie hoeven mij niet te ontzien. Het is ook nooit goed he.

Sterkte meid!

grtz Linda

Hoi Els,

een gezellig dag met een hectisch einde dus als ik het goed begrijp.
Wat is er met Inge gebeurt?? Ik heb niet alles gelezen, heb wel de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt................Het zijn ook zoveel berichtjes.

Carcassonne: een soort land/stad en wegen op kaartjes te bouwen spel. waarbij je tegenstanders kunt uitschakelijk. het vergt enig inzicht. Je kunt gaandeweg punten verzamelen door steden, wegen en abdijen af te bouwen. Je kunt boeren in weilanden plaatsen wat later weer punten  opleverd. Zoooooooooooooo leuk!! Soms wel 5 potjes per dag afgelopen vakantie. hihihihi.  
Ik vind barricade, kolonisten, scrabble en  klaverjassen  ook leuke spelen.
Ben jij een spelletjes mens??
Wij vaak op vakantie.

Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer aan het werk.

Grtz Linda

Goedemorgen!

Joanna: jeetje wat vreselijk.. Kan me goed voorstellen dat je je erg depri voelt. En zij wisten ervan, dat jij n mk hebt gehad bedoel ik? Jeetje joh, baal maar lekker meid, logisch ook!

Heb vannacht lang geslapen, dus ben topfit gelukkig. Heerlijk zo'n rustig weekendje, moeten we vaker doen.. Mocht iemand nog zin hebben in n goede film: The Bucket List (speelfilm) of Cleaner (thriller).

Els: fijn dat Inge weer thuis is!!!! Geniet ervan.

Linda: Carcasonne is n leuk spel! Hel;aas al hele tijd geen spelletje meer gespeeld, manlief is niet zo'n spelletjesman en de vrienden waarmee we altijd Catan speelden zijn uit elkaar... :-( Mn vader is wel een spelletjesfreak, vroeger vaak spelletjes mee gedaan maar komt er nu niet van.

Fijne dag allemaal!
Groetjes Jannie

Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal, dat had ik even nodig!!
Inmiddels kan ik het gelukkig beter relativeren. We gaan er de komende ronde gewoon weer  flink aan werken (klussen hihi)!
Ik moet me er maar bij neerleggen dat het niet gelijk raak is. Hoop in ieder geval wel dat ik op de uitgerekende datum weer zwanger mag zijn. Dat lijkt me erg moeilijk als het dan nog niet gelukt is.

Laatste week werken voor mijn vakantie is in gegaan en ik moet er nog even hard tegen aan om het meeste weg te werken.

Uitgebreid reageren doe ik daarom vanmiddag/vanavond weer!

Een fijne dag allemaal,
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan