We gaan ervoor!! - Part I

@ Linda: Spannende dag vandaag, je NOD. Hopelijk gebeurt er helemaal niets. Ga je vandaag ook testen, of stel je dat nog even uit? Ben benieuwd.

@ Laura: Jij hebt je volgende NOD in je vakantie, he? Bij positief nieuws wel even een computer opzoeken en ons iets laten weten!

@ Marijke: Jeetje, schoonmaken met kinderen. Dat schiet inderdaad niet echt op. Het moet toch een keer gebeuren, maar echt dankbaar werk is het niet. Ach, het zit er weer op.

@ Jannie: Ruim een uur wandelen trekt mij over het algemeen ook meer dan sporten. Ik weet nog dat ik ook heel moe was toen ik zwanger was. Wandelen is al intensief genoeg, toch?
Wat een gedoe he, met dat eten. Dan is zo'n verrassingsmenu wel even ongemakkelijk. Maar wel heel gezellig vast. Geniet er maar van.

Even iets anders. Zijn jullie ook allemaal van plan zo'n doppler te kopen? Daarmee kun je zelf thuis de hartslag van je baby beluisteren. Dat gaat kennelijk al vanaf zo'n 12 weken. Ze zijn geloof ik ergens in de 30 Euro.
Ik bestel die in ieder geval wel een als het weer zover is. Voor dat geld kan ik mezelf een hoop stress besparen. Mijn collega had er ook een gekocht toen ze zwanger was (na 2 x een mk te hebben gehad). Zij schoot ook iedere keer in de stress als ze zich minder zwanger voelde en later in de zwangerschap elke keer dat ze haar baby een dag niet had gevoeld. Met die doppler was dat mooi opgelost. Het lijkt me ideaal. Ik heb er hier nog niets over gelezen, ik vroeg me af of jullie er ook een willen.
Op de site van zozwanger.nl staan ze ook.

Bijna pauze. Komt goed uit, want ik begin behoorlijk honger te krijgen. Heb de hele ochtend braaf gewerkt en behoorlijk veel kunnen doen. Nu is het even rustig, dus daar maak ik even misbruik van. Hopelijk vanmiddag wel weer drukker.
Groetjes

Hallo Maike sanne,
ik heb ruim 2,5 weken gevloeid, niet erg, maar wel elke keer bruine stolseltjes. Bij mij hebben ze bij de controle niet meer gekeken omdat het vloeien toen net gestopt was en dat zou betekenen dat alles goed was, dus...

Patries; ik heb gelukkig een hele lieve familie, met heel veel tact en begrip. Het gaat ook wel weer beter, ik moet wel even afstand van ze nemen. Er zullen wel meer moeilijke momenten komen, straks bij hun echo en mijn uitgerekende datum. Maar je moet er toch doorheen natuurlijk, jullie zullen precies hetzelfde hebben...

@ MaikeSanne: Nix ego berichtje hoor. Daar zijn wij ook voor om even lekker alles van je af te schrijven.
Ik ben even vergeten of je een curettage hebt gehad of dat het spontaan is gekomen, dus ik weet niet goed wat ik moet antwoorden op het vloeien. Ik heb een curettage gehad en was na 2 dagen al wel zo'n beetje van het vloeien af. Maar dat is ook niet bij iedereen hetzelfde. Bij Patricia heeft het veel langer geduurd.
Bij mij hebben ze overigens geen enkele keer zo'n eendenbek gebruikt, alleen maar zo'n echo ding. Ik weet ook niet precies waar die eendenbek goed voor is.
Sterkte in ieder geval meis.

Heb spontane mk gehad bij 6 weke 3 dagen
Ze gebruikte eendenbek om mn vagina open te houden en zo te voelen of mijn baarmoeder nog dich zat. Was niet prettig...
K zou vandaag 7 weken geweest zijn, heb echt slechte dag, heb nu tranen in mn ogen...
Shit zooi !!
Ga vanaf 1 sept p een baby passen... was al een hele poos afgesproken maar ik kijk er nu wel tegenop.. Maar kijken hoe dat gaat...

Hey hoi,

Miep: inderdaad leuk zo;'n doppler maar wel eens op dit forum ergens gelezen dat het weggegooid geld zou zijn, dat het niet altijd goed werkt. Maar tis wel een goed idee, kzal er eens over nadenken! ;-)

MaikeSanne: heb ook nooit n eendebek gehad (behaklve dan met een uitstrijkje) met echo alleen een inwendige echo, de staaf zelf dus. Vond de staaf geen probleem en als het goed is, is dat voldoende. Maar ik heb misschien makkelijk praten want ik kan me erg goed ontspannen...

Succes en maak je niet al te druk, of probeer dat althans.
Ik vloeide na mijn curettage nog een paar dagen en heb later wel een bloeding gehad maar ik weet van de informatie van mijn verloskundige dat akls een miskraam spontaan komt, het vloeien wel 2 weken of langer kan duren. Het kan even duren voordat alles eruit is. Laura heeft er ook lang over gedaan....

Wat betreft je verdriet: kweet niet hoor meid maar het is 5 dagen geleden.... Ik ben een maand van slag geweest. En 2 be honest: ik ben meestal best n taaie maar toen was ik mezelf echt even helemaal kwijt.  
Het is niet niks, je zwangerschapshormonen zitten ook  nog in je lijf en je bent je kindje verloren!! Geef jezelf de tijd en neem die tijd ook, het is echt niet niks en als je nu je verdriet weg stopt, komt het vanzelf een keer terug! Ga doen waar je zin in hebt, ga lekker slapen, wandelen met vriend of vriendin, praat erover, lees een lekker boek of kijk n lekkere huil (of lach?)film. Doe wat JIJ wil. En die tranen zijn niet voor niks!

Take it easy!

Succes met alels en als je vragen hebt kan je ook je vk bellen, die weet overal wel antwoord op. Een miskraam of de nasleep is alleen bij iedereen anders...

Groetjes Jannie

Hey meiden!!

Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan (sensitest) en......................
een tweede roze streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb net manlief gebeld. Joepie!!!

Maar nog wel voorzichtig. J e weet het maar nooiit he dames. Ik doe over enkele dagen nog een test. Maar als alles dus goed blijft gaan ben ik op 23 april 2009 uitgerekend  Emotie.

O jeetjemieneetje!!

Tot later!!!

Liefs Linda

Linda.... VAN HARTE MEID!! JE BENT ZWANGER!
Wat zou dat 2e streepje ànders kunnen betekenen??!!

AAAAAHA GEWELDIG!

Kan bij jou trouwens geen krabbel plaatsen.... ? Kom je nog online hihi? Ohh wat gaaf voor je man, wow! Geniet van alles!

Ben zoo blij voor je... heb het alvast in het schema aangepast. Als je het niet wil let me know dan pas ik het aan.

Ohh wat geweldig voor je... Made in France!!!!! ;-)

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Marijke
17/6
2/8
18/8
2e
3
2/9
33
Utrecht
-

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Els
11/4
31/7
17/8
3e
2

-
29
Ensch

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

al gehad

Laura

10/6

20/8

1/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e
1

13-8
32
H'sum

al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Kim

6/8

3/9

17/9

1e

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1

24

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
5/4/09
1e
1e
1

21/8
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
?
?
Frl
al gehad  

Hey,

Het voelt nog gek. Ik kijk steeds naar het teststaafje. Bewaar ik ff voor manlief.

Idd made in Franse!!!

Komt het visioen van manlief mssn toch nog uit: kindje geboren in helicopter tussen Ameland en vaste land, hihi................

Ik moet nu eerst de komende 3 weken afwachten dan krijg ik mijn 1e echo. Dus eerst zwanger dezeweken doorkomen.

Ik zit nu de Olympische spelen: dressuur te kijken: zooooooooo gaaf.
Zometeen naar verjaardag van 8 jarig meisje.

Liefs Linda

@ Jannie: de krabbels zijn prive, stuur me een berichtje via hyves. Dat lukt wel.

Terug
Bovenaan