Goedemiddag dames,
Hier ben ik weer eens. De afgelopen dagen niet veel tijd gehad om te reageren.
De vakantie is nu echt begonnen, heerlijk! Helaas vanmorgen vroeg wakker (6 uur, normale opstaan tijd zucht), vervolgens ging om 7.30 de wekker voor manlief. Die heeft nog een aantal keren gesnoozed, vertrok om 8.30 en om 9.00 stond de schoonmaakster op de stoep. Tja toen ben ik maar opgestaan.
Gistermiddag de deur met een voldaan gevoel achter me dicht gedaan. Op 1 ding na had ik alles af. En dat kan blijven liggen tot na de vakantie. Tuurlijk komt er wel het nodige binnen in de vakantie, maar dat zie ik daarna wel weer!!
Het wil maar niet opschieten met mijn ongi. Zaterdag begonnen. En het gaat nu in omgekeerde volgorde. Het begint met weinig en het wordt steeds meer . Vannacht is het al aardig tekeer gegaan en vanmorgen binnen 2 uren een normale tampon helemaal vol. En dat op dag 7!! Hoop dat het snel over is want het is alweer bijna klustijd voor ons!! Het klusschema ligt al weer klaar hahaha!!
Ik heb al redelijk vaak de eendenbek mee moeten maken. Spiraal inbrengen en verwijderen (2x), controles tussendoor, uitstrijkje, controle na miskraam. Het heeft me nog nooit pijn gedaan maar prettig is het nu ook weer niet. Mijn moeder zegt er altijd over: kon je de poes maar even in een mandje doen (hihi).
Linda hoe is het ermee? Hoe reageerde je man? En gaan jullie het nu ook sneller vertellen of juist wachten?
Ja hier vertel je alles, dus dit ook. Raar idee eigenlijk, maar wel heel leuk toch!!
En je kunt hier ook je onzekerheden enzo kwijt, want die herkennen we allemaal!!
23 april dus, een dag na mijn verjaardag hihi. Dat onthoud ik wel!!
Jannie, ja je kunt het dan moeilijk verborgen houden als je anders altijd wijntjes drinkt.... Een keertje een smoesje bedenken lukt nog wel. Maar als je ze iedere dag ziet lijkt het me sowieso al moeilijk om het geheim te houden. Ach wat maakt het ook uit dat ze het weten. Gaat alles goed dan weten ze het binnenkort ook. En zo niet (nee daar gaan we niet van uit!!) dan vertel je het ook.
Ik moest wel lachen om het verhaal van de vis..... Als dat al niet lukt hoe moet het dan met jullie beeb
5 zw-testen, wow!!! Je weet toch onderhand dat je zwanger bent en dat het nu niks meer zegt (dan moet ik even denken aan de positieve testen na de miskraam). Maar ach, wat moet je nu ook nog met al die overtollige zw-testen, dan je zelf nog maar even een oppepper geven, van kijk, ik ben écht zwanger!!!
2 maanden na de start van onze topic alweer 3 meiden zwanger. Ik hoop dat het voor de rest ook niet lang meer duurt!!
Joanna, balen dat je ongi bent geworden. Je zag het al aankomen. Maar toch had je vast nog ergens een sprankje hoop.... En dan weer een maand wachten, dat is altijd zo balen!
Yosha, ja idd, zo voelt het wel, dat deze vakantie dubbel en dwars is verdiend. En het heeft ook nog nooit zo lang geduurd tot het zover was!! Was er gewoon zo enorm aan toe!!
Dat de eendenbek te groot is, dat heb ik nog nooit gehoord..... Hoe moet dat dan bij de bevalling?? Ik ken wel 2 vrouwen waarbij het bekken te smal is (bleek tijdens de bevalling, erg fijn maar niet heus). Die moesten toen hals over kop een keizersnee, brrrr!!
Ik ben ook een leek als het aankomt op echo's lezen. Dit is de blaas en dat de baarmoeder zeiden de vk en gyn. Nou het zal wel hihi. Maar een kindje zullen we vast allemaal wel herkennen op de echo!!
Gelukkig dat jij ook minder bezig bent met zwanger worden. En fijn dat jullie weer groen licht hebben. Heerlijk om er weer mee bezig te mogen zijn!!
Tot vorige week was ik er constant mee bezig, maar nu ben ik ook weer een stuk relaxter. Ik hoop dat het zo blijft! Gelukkig zijn we straks op vakantie als het wachten op de NOD daar weer is. Dan gaat de tijd meestal een stuk sneller voorbij.....Ik hoop dat alles geluk brengt en dat we met z'n 3-en terug komen!!
We nemen wel de laptop mee op vakantie. Schijnt dat in de USA wel veel internetcafés zijn, maar dat er geen pc's meer staan. Ze gaan er van uit dat iedereen zijn eigen laptop meeneemt....
Miep, heerlijk dat jullie straks lekker kunnen genieten van je veranda. Nu ook wel natuurlijk, maar toch leuker als het helemaal klaar is!
Morgen dus weer met de ovu-testen aan de slag. Ach het is nog wel even prettig toch om te weten hoe en wat. Mocht het nu weer zo zijn zoals je schrijft, dan ben je blijkbaar vrij regelmatig en hoeft het straks niet meer.
Ik heb ze nog nooit gebruikt en dat laat ik voorlopig ook nog even. We klussen regelmatig en ook mijn ongi is wel aardig regelmatig. 2 dagen verschil maakt voor het ei niet heel veel uit. En ik voel de eisprong dus ook kwam ik achter!
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Kan me nl. niet herinneren dat je dat verteld hebt. Mocht het hier te herkenbaar zijn, je kent m'n mail
Hmm, die doppler, weet niet hoor. Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek met zo'n ding. Wil ik constant luisteren en zul je zien dat je af en toe geen hartje kan vinden. Misschien bedenk ik me nog, maar nu vind ik het wat teveel van het goede. En het kan dus pas vanaf 12 weken ongeveer? Als het nu juist voor de 1e weken zou zijn, dan zou ik het fijner vinden....
Hee Yf, blijf eens van mijn glitters af . Nee hoor, jij hebt ze ook nodig, maak er gebruik van!! 1 sept dus naar de gyn. Jij moet ook veel geduld hebben.... Ik duim voor je dat alles schoon is!! En voor wat betreft de verklevingen van de baarmoeder bij de curettage, ik las net op een ander topic dat iemand dat waarschijnlijk heeft.....bah!! Wat dat betreft kan ik me je angst voorstellen! Ik zal nu dubbel zo hard duimen dat het gewoon niet nodig is!!
Marijke, jouw NOD zit er ook aan te komen maar jij hebt dus nooit een idee van te voren. Wilde dat ik dat had. Ik voelde de afgelopen keer dus van alles, bah!!
Ik heb ook (eindelijk) gereageerd op je mail en foto's doorgestuurd!
Een prettig weekend allemaal, ik ga eens even genieten van het lekkere weer!!
Groetjes Laura