Goeiemorgen (of middag hihi),
Ik begin met typen in de ochtend maar het zal wel middag zijn als ik klaar ben en het berichtje plaats....
Pffff gelukkig is de ongi nu weer zo goed als over. Vrijdag was ik toch wel een beetje bang dat het bloeden door zou gaan (net als bij de miskraam). Had al bedacht dat ik maandag gelijk de huisarts zou bellen voor een afspraak als ik dan nog zou bloeden. Vrijdag was het dus behoorlijk heftig (na de normale tampon ook nog een super tampon binnen 3 uur helemaal vol) en gister bijna niks meer.
Gelukkig. Hebben we gister dus weer kunnen klussen hihi!
Ja we vertrekken donderdag pas. Maar ben blij dat ik nu al vakantie heb. Gister alvast wat vakantie-inkopen gedaan en boodschappen. Gisteravond naar mijn ouders, mijn vader was jarig.
Manlief is nu aan het vissen en heb dus even het rijk alleen. De tv aan op de OS. Wel leuk om te kijken (het baanwielrennen is er momenteel voor).
Els, ben benieuwd hoe het is. Als ik het goed begrepen heb ben je dus nog niet ongi geworden, maar wel lichte afscheiding?
Vandaag lekker afleiding bij de vliegshow, geniet er van!!
1 september operatie dus. Moet je dan lang in het ziekenhuis blijven? En hoe lang duurt het herstel voordat je weer bezig mag zijn met zwanger raken?
Linda, fijn dat je lekker rustig bent. Idd, je kunt er nu niks meer aan doen en je moet afwachten. Nou ja, goed voor jezelf zorgen en gezond eten en sommige dingen laten staan. Ik laat de koffie ook niet staan hoor. Nu ben ik niet zo'n koffieleut, max 2 kopjes per dag maar ook vaak geen koffie of slechts 1. Maar die smaken me dan wel opperbest!! Die laat ik dan ook niet staan als ik zwanger ben. Ik heb ergens gelezen max 4 koppen per dag.
Het was zeker best emotioneel om het de familie te vertellen? Maar ook hartstikke leuk natuurlijk, zulk nieuws wil je wel van de daken schreeuwen!!!
Gelukkig maar dat je 2e test ook goed nieuws bracht ;-))
Haha, die smoesjes heb ik ook gebruikt toen ik zwanger was en het nog niet wilde vertellen. Dan vragen mensen iig niet verder!!
Jannie, gelukkig dat alles nu goed gegaan is met het etentje en dat de bediening tactisch was!! Lekker zo'n dagje voor jezelf!!
Leuk zo'n babybanner. Die had ik bij de zwangerschap al heel snel ontdekt. Helaas moest ie weer in de prullenbak.
Ik kan me best voorstellen dat jullie het goede nieuws nu snel aan een aantal mensen hebben verteld. Ik zou dat nu denk ik ook doen. Als het idd weer fout gaat vertel je het ook. Niet aan iedereen uiteraard, maar wel aan een aantal belangrijke mensen in de omgeving.
Bloempje, wat een lief berichtje! Ja iedere ongi is er 1 teveel. Na een miskraam wil je echt zo snel mogelijk weer zwanger raken!! Dat had ik daarvoor helemaal niet zo. Nou ja, wilde wel zo snel mogelijk, maar een ongi was toen niet zo erg als nu.
Maar goed, het is niet anders en gelukkig kan ik me nu alweer concentreren op het ei en dan lekker met vakantie in de wachttijd. Wie weet....!!
Hee Roos, welkom terug. Fijn om te horen dat jij ook weer bezig kunt zijn met klussen en zwanger worden. Gaat toch best snel. Tuurlijk vergeet je de miskraam niet, maar kun je nu weer verder kijken. Balen dat het zo lang duurt, dat bloeden. Daar was ik toen ook zo vreselijk klaar mee.
Marijke, balen dat je ongi bent geworden!! Ik herken je gevoel zo goed. Knap hoor, dat je misschien een maandje gaat overslaan. Dat kan ik echt niet!! Maakte me vrijdag al erg druk over het bloeden, omdat ik zo'n korte cyclus heb en mijn ei dus alweer onderweg is. Als de ongi nog heel heftig is (zoals vrijdag) dan wil ik niet klussen, brrr, vind ik niet echt prettig met al dat bloed.....
De Ramadan begint toch pas 1 sept? Ze zeggen altijd dat je je niet druk moet maken om wat je eet en doet zolang je nog niet weet dat je zwanger bent omdat het nog geen kwaad kan.
Dus wat dat betreft zou je gewoon kunnen gaan voor het ei??
Ja Patricia en Marieke, alles goed met jullie? Al een paar dagen niet gezien hier.
Joanna dus ook alweer ongi, dan zijn nu alle ogen gericht op Els en Janneke en daarna zijn Miep en ik alweer aan de beurt!!
Janneke(Chris) is nu met vakantie en je zult vast niet kunnen reageren. Ben wel benieuwd hoe het met je gaat. En of je al iets gehoord hebt van je sollicitatie!!
Reageer je gauw weer??
En MaikeSanne, met jou ook alles goed??
Prettige zondag verder,
Groetjes Laura