We gaan ervoor!! - Part I

Hoi Dames,

Sorry dat ik even niet heb gereageerd maar zat even in een dipje,
werk in een callcenter en had van de week een vrouw aan de lijn
die net was bevallen van haar zoontje (en die hoorde je huilen op de achtergrond.
dat was weer eens huilen op mijn werk, gelukkig waren er 2 collega's waar ik de
schouder even van kon lenen.
sinds gisteren ging het wel weer maar ik merkte vandaag dat mijn ongi er aankomt
ik voel het gewoon en merk het ben lamlendig, hangerig, sjagie, vreetbuien, en als
ik ongi wordt heb ik ong. 2 dagen lichte afscheiding (net als einde ongi)
dus vrees dat het morgen of overmorgen en als mijn lichaam echt vervelend is
maandag ongi ben. dori wordt er nu al sjagie van.
omdat ik hier een paar dagen heb gemis kan ik niet op alles reageren sorry.

oja heb het ziekenhuis gebeld er staat wel een datum voor de operatie
1 sept. maar krijg 3 tot 5 dagen van te voren te horen of het doorgaat
ivm als er meer spoed is bij een ander.

Linda:   WOW GEFELICITEERD MEID!!!!!!  
nu hopen dat we achter elkaar geluk hebben, hebben we een baby boom
straks op dit forum
kunnen

Janneke: de kans dat ik spontaan zwanger raak is klein en daarom een iui
om de kans te vergroten.
hoe was je etentje vandaag met je vrienden hebben ze je nog een beetje
gespaard?

Yosha: wat fijn zeg groen licht van de gyn. en dat hij rekening met jullie
houd om extra echo's te maken.
oei spannend ei onderweg dat wordt dus knutselen vanavond hihihi

Marieke: wat doe je voor werk als ik vragen mag?
en hoe voel je je verder last van zwangerschaps kwaaltjes?

marijke74: lekker geshopt met je moeder, en nog wat leuks gekocht?

Miep: oefening baart kunst zullen we maar zeggen hihihi

Ik ga proberen om even meer te reageren maar ben ook bezig met een foto
album voor mijn schoonouders die zijn 21 sept. 35 jaar getrouwd die maak
ik via internet dus de foto's zijn als plaatjes in zo'n boek en je kunt verschillende
soorten achtergronden kiezen en tekst best mooi.

groetjes els.

ps als ik iemand ben vergeten SORRY niet expres komt goed.

Hey ladies,

@ Laura: ik wens je een hele fijne en productieve vakantie!!!!!!!! Wanneer vertrek je??

@ Yosha: fijn dat alles ok is en je groen licht hebt! Nu maar aan de klus!  en geniet nu nog maar ff van de

@ Jannie & Marieke: hoe ist met de zw kwaaltjes?? Ik heb alleen tintelende/gloeiende borsten.

Het nieuws is geland hoor!! Al blijf ik voorzichtig. De eerste echo moet eerst goed zijn. Ik wil het wel heeeeeeeeel graag aan mijn moeder, schoonouders en schoonzusje vertellen en de rest van de wereld natuurlijk. Zo kunnen mijn schoonzusje en schoonmoeder ook weer enthousiast doen over de zwangerschap van mijn schoonzusje doen bij mij in de buurt. We wachten toch nog even i.v.m. echo.
Ik kreeg vandaag de nieuwe Wehkamp gids binnen. Altijd gezellige kost met een bakje koffie. Ook hier staat positiemode in, heb ook ff gekeken!! Mssn ook leuk voor jullie. Ik heb een aantal zaken weggedaan (afgedragen)  na de 1e zwangerschap en had alweer enkele dingen gekocht bij de 2e zwangerschap. Hopelijk kan ik dat over enkele weken weer uit de kast halen.
Hebben jullie ook nog kleren van jullie 1e zwangerschap?? Of zelfs nu al iets gekocht??

Manlief z'n eerste reactie was (hij was op zijn werk) wauw gefeliciteerd!!! Wat leuk!!!! Vandaag vroeg hij: "nog geen ongi"??? Nee! Ook ik kijk steeds zodra ik naar de wc moet. Herkenbaar marieke en jannie???

@ Maikesanne: neem te tijd! gun jezelf de tijd!!

@ Yv: bijna vakantie!! Waar gaan jullie heen in Italie?

Morgen hebben we een bbq van de man van mijn moeder. gelukkig beloofd het mooi weer te worden. Ik drink dan uiteraard geen wijntjes............ dat zal opvallen!!!

@ miep: bijna je EI  Heel verevelnd zo in het weekend..hihihihi............... Hopleijk over 2 weken geen ongi!

@ els: balen zeg dat je ongi eraan komt. BAH. Zeker als je het zo duidelijk voelt gebeuren. Dan is er ook eigenlijk geen twijfel.

@ PatL hoe ist meid???

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Marijke
17/6
2/8
18/8
2e
3
2/9
33
Utrecht
-

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Els
11/4
31/7
17/8
3e
2

-
29
Ensch

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

al gehad

Laura

10/6

20/8

1/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e
1

13-8
32
H'sum

al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Kim

6/8

3/9

17/9

1e

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1

24

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
5/4/09
1e
1e
1

21/8
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
?
30
Frl
al gehad
Nou meiden, Nofflik weekein (=Fries) en mssn tot straks.

Grtz Linda

Goedemorgen,

Gister heerlijk gegeten met vrienden, manlief had even iemand van de bediening verteld dat we alles lusten maar dat ik zwanger was en onze vrienden t niet wisten, is dus allemaal goed gegaan! Had vooraf gelukkig anderhalf uur geslapen. Ga straks lekker de stad in en lunchen met een vriendinnetje, manlief heeft een vrijgezellen dus komt vannacht laat thuis. Heerlijk dagje voor me, myself & I (&the baby!) ;-)

Linda: ja dat herken ik wel die borsten. Bij mij jeuken ze alleen een paar keer per week enorm! Word dan krabbend wakker, erg apart! En ze zijn al flink gegroeid de afgelopen weken... Ben vandaag wel beetje misselijk, maar niet echt. Verder mag ik niet echt klagen, heb wel best vaak baarmoederpijn dus dat zie ik als een teken dat er actie is daar beneden.

Tja voor mannen is het toch anders: zij voelen het niet! Ik wist eigenlijk al de 17e: ik ben weer zwanger... En de 26e had ik een positieve test in mn handen. Aangezien het de 1e keer ook gelijk raak was verbaasde t hem niet maar zij moeten maar afgaan op ons gevoel!

Wanneer heb je een echo? Al besproken? Vast sneller dan de 1e en 2e keer, ik ben daar wel erg blij mee!

Spannend die NOD's.... Ik hoop dat er toch weer n aantal wegblijven hoor!

Fijn weekend dames!

Groetjes Jannie

Goedemorgen dames,

Nou, ik heb mezelf ingehouden en vanmorgen niet getest. Misschien morgen als ik dan nog niet ongi ben. Vorige maand begon de ongi op dag 12 na ovulatie en dat is dus morgen... Dag 12 na ovulatie is ook de dag dat ik in mijn vorige zwangerschappen al positief testte, dus spannend!   Met mijn jongste had ik op dag 10 al een positieve test! Gistermiddag had ik even een deja-vu: al om 3 uur ontzettend moe op de bank en dat rillerige gevoel, dus wie weten waren dat symptomen?

@Jannie: heerlijk toch, in je eentje genieten met het idee dat er een kleine beebie in je buik zit, daar kon ik ook altijd heerlijk bij wegdromen.

@Laura: ik hoop dat je ongi snel vertrekt, kan je je weer op het klussen concentreren. Ik ben benieuwd hoe de ovu-testen bevallen. Mooie trouwfotos trouwens, ik heb ze bekeken. Ik meel later nog mijn fotos door naar de anderen!

@Linda: ik ga het deze keer gelijk aan mijn moeder en zussen vertellen, jij wacht nog even? Ik had vorige keer tot de 8e week gewacht (na 1e echo) maar deze keer zeg ik het gelijk, hoef ik ook niet te stressen over hoe ik het verborgen houd.

@Els: Dat ongi voorgevoel kan ook bij een zwangerschap voorkomen, zoals krampen en afscheiding. Dus geef de hoop nog niet op tot je bloed ziet! Ik duim voor je! Utrecht was leuk, maar shoppen met 2 kleuters is wel veel gedoe, maar heb nog wel 2 tunieken gekocht in de WE, afgeprijsd van 39.95 naar 14.95 euro. Ik schaamde me wel dood toen de meisjes in de paskamer onder het gordijn van een wildvreemde vrouw keken:( Oeps.. Ik kan de meiden beter thuislaten als ik ga winkelen..

Goed, wij gaan nu boodschappen doen, prettige dag nog iedereen!

Marijke

Hey ladies,

@ marijke: oehoe wat spannend!!! Duim voor je!!! Lekker shoppen straks!

Ik heb vanochtend de 2e test gedaan (ander merk hihi) en gelukkig 2 blauwe streepjes!!! Daarna mijn zwangere schoonzusje gebeld met het hele goed nieuws!! Vandaag ook mijn moeder, broers + aanhang en schoonouders het goede nieuws vertellen!!! Mocht het weer mis gaan hebben we ze ook nodig. De rest van wereld mag het na de 1e echo weten.

Gek; ik voel me heel rustig en tevree.
Ben nu aan de schoonmaak. Tja moet ook gebeuren.

@ Els: voor jou ook nog spannend. Al getest??? Je NOD is morgen toch??

@ Joehoe Laura: al vertrokken??????

@ Marieke: where are you???

Fijne dag allemaal!!

Liefs Linda

Ha meiden,

Ik wil even zeggen dat ik meeleef. Ik heb in november 2007 een miskraam gehad en ben na 6 maanden ( waarvan de eerste 2 maanden rust en 4 maanden klussen) weer zwanger geraakt. Ik ben nu 18 weken.
Al jullie verhalen treffen mij want het is allemaal zo spannend. Je wilt het zo graag en elke maand is er dan 1 teveel en elke ongi is dan zo vervelend. Vooral als je weet dat je normaal gesproken niet ongi zou zijn, als je die miskraam niet had gehad.
Ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger zijn en dat het dan goed mag gaan.

Liefs Bloempje

Hi ladies,

Poeweej ik ben misselijk vandaag!!!! Beetje raar misschien maar: JIPPIE! Ben dr echt even blij mee....

Laura heeft al wel vakantie gaat donderdagochtend pas weg.

Bloempje: lief van je, bedankt! Lekker hoor 18 weken, was ik maar zover... Maar ben goed op weg...

Marijke: ben benieuwd naar jou en je gezinnetje! ;-)

Heb n leuke banner gevonden op babybrabbel.org

Hey ik vergeet Linda & Marijke:

Linda: spannend! Ja hoor 2e test is altijd even goed, haha heb er wel 4 gedaan....

Ik heb het ook vrijwel meteen tegen de beide ouders / broers / zussen verteld en tegen 2 hele goede vrienden. Nu dus ook tegen collega-vriendinnen. We houden t verder wel geheim maar inderdaad: mocht het nu fout gaan hebben we ze meer dan nodig!

Marijke: aaaah spannend voor je! Hoop het zo voor je.....

Groetjes!

Terug
Bovenaan