We gaan ervoor!! - Part I

Hoi hoi!!!

Ik ben er nog hoor!!!!! Had gister wel even gelezen maar geen puf te reageren!!!!
Dus nu eerst wat tijd voor jullie maken..... Ik ben niet druk hihi, hang alleen veel in de bank of bed omdat ik misselijk ben en moe.... Gistermiddag ging het wel goed dus toen snel aan de poets gegaan, want het was gewoon een bende in huis, haha dus erg nodig!!!!

Marijke ongi dus jammer meid!!!!! gelukkig valt het je niet teveel tegen!!!!
En joanne ook jammer meid!!!!
Je leest zo vaak dat je zo vaak meteen weer zwnager wordt na een miskraam volgens mij valt dat nog wel mee..... Ik hoop echt dat jullie niet lang meer hoeven te wachten!!!!

Els bij jou dus spannend!!!!! Ik heb ook twee testen gedaan had er twee gekocht, en toen ik na paar dagen twijfelde nog een gedaan lag er toch van daar haha...

janneke ook misselijk dus, nog steeds???? Ik heb altijd een hekelgehad aan misselijk zijn, kan me er niet super goed tegen verzetten zeg maar jaja een watje... haha hetzlefde heb ik met griep, andere dingen loop ik gauw mee dorr enzo maar bij misselijkheid bleh!!! haha na ja wel gewoon gewerkt deze week, nog twee weekjes werken en dan lekker vakantie!! Dus laatste weekjes van de eerste drie maanden kan ik mooi rustig aan doen en hopen dat het dan beter wordt!!
Leuke dag gehad dister   dus en vandaag komt je mannetje weer thuis!! heerlijk!!

Roos fijn dat het weer beter gaat en je ook weer zin in hebt er weer voor te gaan!!!

Linda wel fijn om weer te vertellen he?? Hebben wij ook gedaan aan naaste familie..... Als het niet goed gaat horen zij t ook...
Hoe gaat het nu??

Laura heerlijk he al lekker vakantie en dan donderdag lekker weg!!!
Heerlijk paar daagjes rommelen thuis en dan vertreken!!
Hier staat de tv ook ff op OS beetje met schuin oog de boel in de gaten houden...

Nou hier weer een hangdag dus, heb intussen weer wat eten op verschillende porties dus begin weer wat op te knappen, ga straks foto's plakken, want manliefzn kinder fotos liggen allemaal los. leuk om die te bekijken hoor!!

tot gauw weer!!!!
Fijne zondag allemaal!!!
Blij dat je ongi weer bijna foetsie is!!! Kunnen jullie er weer voor gaan!!!!

Hoi hoii

Ben ik weer.. Ben een paar dagen niet geweest en jeetje wat is er hier gekletst zeg !!
Gezellig !!
Hier gaat t goed.. Vandaag een week geleden was mijn mk..
Heb vd week veel afleiding gehad door te gaan werken en leuke dingen te doen.
Ging goed, zo nu en dan beetje dipje, vooral gisteravond op bed en vanmorgen...
Maar kan nu weer op t forum lezen, zonder emotioneel te worden ..:)
Heb donderdag as. de controle echo..
Manlief kan niet mee ivm zn werk, dus ga waarsch alleen..
Hoop dat alles weg is zodat we weer kunnen klussen..

Linda.. GEFELICITEERD !!! Super zeg !!   Word/is een spannende tijd, maar het komt allemaal goed !!       Leuk leuk leuk !!!

Hoor idd wel meer dat er kindjes "verwekt"   (raar woord) zijn tijdens de vakantie..
De onze was er eentje van..Op de dag dat we op vakantie zijn gegaan thuis nog snel geklust (we sliepe daarna bij ouders in caravan) en ja hoor.. toen zwanger !!
Je hoort ook dat wanneer je zwanger bent en je dan vakantie hebt je buik sneller groeit omdat je dan lekker ontspannen bent en geen gestres hebt...

Ff kort berichtje want mn zusje komt hier zo... dus zal nog snel even wat eten..
Ik kom vd week weer voor een langere reactie !!

Liefs Maike Sanne

ps; Ja, ik kom ook uit Friesland !! K woon bovenin int noorden..(bij Lwarden in de buurt)   en de andere friesinnen???

ha meiden,
ja ik ben inderdaad een paar dagen niet geweest. Heb het gewoon druk gehad. Woensdag wel vrij, maar boodschappen doen, sporten, visite van vriendin die haar zoontje verloren heeft en de dag was weer voorbij. Donderdag en vrijdag tot 3 uur gewerkt en ik ben nooit stipt op tijd weg. Vrijdagmiddag nog gesport. Nou ja gewoon druk gehad dus eigenlijk. Op mijn werk zit ik veel achter de computer, dus heb ik thuis ook niet altijd zin om daar weer achter te kruipen. Ach deze week is mijn collega terug van vakantie, dus misschien voel ik dan de ruimte om tijdens werktijd te reageren.
Zat wel in een enorme positieve bui trouwens afgelopen dagen. Had veel energie en was positief. Dit is gister verandert. Geen idee of dit met het weekend te maken heeft, of omdat ik gewoon eigenlijk teveel energie opgebruikt heb afgelopen week. Ik heb in ieder geval meerdere huilbuien gehad gister en vandaag is het nog niet toppie eigenlijk. Geen idee wat het precies is, mijn ongi, mijn mk, het moeten missen van Bas*   of mijn vriendin die elke dag kan bevallen en ik dus bijna zo'n kleintje in mijn armen heb. Waarschijnlijk alles bij elkaar.... Ben ook meteen weer zo negatief. Mijn vriendin die haar zoontje heeft verloren, moet even wachten met zwanger worden, maar denkt er in oktober/november weer voor te willen gaan. Beide eerdere keren was ze meteen zwanger. Mijn zus is in september bevallen, is nu nog aan het wachten op haar 1e ogni, maar gaat, als ze in sept een positieve controle heeft, op voor de 2e. Ik zie het dus helemaal gebeuren dat zij eerder zwanger zijn en ik weer niks heb. Bleh, kan alweer janken!!! Dan is het inderdaad zo dat het eigenlijk alleen om je eigen leven gaat, zoals die zin uit het liedje dat hier ooit stond, maar pfff, das ff moeilijk.
Linda, ben nu dus ook niet superpositief voor jou. Wel gefeliciteerd trouwens, hopenlijk blijft het goed gaan!!

Heb verder alles gelezen en wilde wel reageren, maar geloof dat het even niks wordt. Volgende keer maar weer,

liefs
Patricia mama van Bas*

He dames,

jeetje Patricia wat vervelend dat je ineens in zo'n dip zit...maar kan het wel begrijpen hoor (heb de vlindersite van Bas bekeken met tranen in mijn ogen...), jullie hebben zoooooveel meegemaakt dit jaar! Lijkt mij normaal dat je af en toe een terugval hebt...
Sterkte (enne, laat je traantjes gewoon gaan hoor..)

Zwangere meiden, goed te horen dat jullie nog steeds zo zwanger zijn! Dat geeft ons niet zwangeren weer wat hoop!

Wij hebben flink geklust, dus dit ei is niet zomaar voorbij gegaan....nu 2 weken wachten of het is gelukt....ei 15-8, dus NOD 29-8. Wil iemand dit aanpassen in het schema voor mij (geen idee hoe dit moet).

Els, jeetje je houdt ons wel in spanning zeg!!! Ik hoop op goed nieuws voor jullie....maar stel dat je zwanger bent, hoe moet het dan met die operatie? Wordt die dan uitgesteld?

Roos: goed zo dat je je weer beter voelt....jeetje al 15 dagen last?? Heb ik gelukkig niet gehad, was binnen 1 week van af en pijn heb ik helemaal niet gehad gelukkig..

Nou, onze oma['s komen zo, komen trouwfoto album bekijken en daarna nemen we ze mee naar een pannenkoekenhuis als verrassing (mijn oma is gek op pannenkoeken!!).

liefs Yosha

Hey Patricia,

Niks an dat je in zo'n dip zit...............jullie hebben de afgelopen jaren ook zoveel narigheid meegemaakt!! En dan ook nog je hoogzwangere vriendin.
Ik begrijp heel goed dat je niet enthousiast kan reageren.
Ik stuur je heel veel glitters.*********** *********** ************ ********** *********

Hopelijk voel je je snel weer beter en ondertussen al die tranen maar laten komen.

Liefs Linda

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Joanna
1/6

3e
1

-
30

?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Els
11/4
31/7
17/8
3e
2

-
29
Ensch

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

al gehad

Laura

10/6

20/8

1/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e
1

1-9
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
15/8
29/8
1e
1

-
32
H'sum

al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

2

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Kim

6/8

3/9

17/9

1e

1

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1

24
Frl

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
5/4/09
1e
1e
1

21/8
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
?
30
Frl
al gehad

Heb wat data aangepast, maar weet niet hoe ik de rijen moet verplaatsen. Er is vast wel iemand die dat wel weet....

Patricia, even een dikke knuffel van mij. Erg vervelend dat het niet zo goed gaat (en dat terwijl je je juist de laatste dagen beter voelde). Helaas komen en gaan de dipjes wanneer ze daar zin in hebben. Sterkte meid!!

MaikeSanne, fijn dat je lekker wat afleiding hebt gehad. Laat je emoties wel toe hoor. Het is fijn om je op andere dingen te storten, maar je moet je verdriet wel de ruimte laten.

Hihi Yosha, goed om te horen dat je ei niet is voorbij gegaan!! Nu weer even geduld, maar wie weet, ik duim ook voor jou (en voor mezelf en voor Miep, nou ja, voor iedereen!!)

MaikeSanne, ben geboren in Dokkum, mijn ouders woonden toen in een klein dorpje daar vlakbij. Toen ik bijna 1 jaar was zijn mijn ouders naar een dorpje in de buurt van Sneek verhuisd en daar heb ik gewoond totdat ik op mijn 18e op kamers ging in Groningen. Nu woon ik daar nog steeds. Manlief is een echte Stadjer en ik heb hier in de buurt werk, dus dan blijf je maar hangen!!

Terug
Bovenaan