Jeetje zit ik hier een giga verhaal te typen... weg !!!
Dus nieuwe poging... zucht...
Laura... Lekker vakantie !! Heerlijk,ik is stiekum beetje jaloers hihih..
Geniet er maar lekker van ! gaan jullie nog weg (of had je dat al ergens gezegd,,,?)
Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij de schoonheidssp voor donderdag en mn kapper komt morgenavond.. heeerlijk !!!
(dan ben ik helemaal mooi voor mn echo controle
)
Welk dorpje bij dokkum ben je geboren dan???
Jannie.. Balen van je hoofdpijn ! Maar rustig aan doen !!
Groei je al een beetje??? en hoe gaat t verder met de kwaaltjes??
Miep.. Toen ik met mn zusje naar de vk was (voor haar controle, nu 26 wk zwanger)
zei ze idd ook dat je met mate cola moet drinken ivm caffaine.. Maar niks over koffie een mk... K drink zoiezo geen koffie dus voor mij geen probleem...
VK zei trouwens ook dat wanneer je zwanger bent je beter geen softijs kunt eten. Hier moet veel zout in zitten en kunnen bacterien bevatten...
Marijke.. Knap hoor Ramadan !!ik zou het echt niet kunnen ! Wanneer ik niet op tijd iets eet word ik giga beroerd...
Maar hoe ben je zo bij de ramadan en hoofddoek gekomen? Heb je een buitenlandse vriend of vriend met dit geloof??
Knap hoor !
Dus je weet nog niet zeker of je deze maand gaat overslaan f toch maar gaat klussen??
Mama13... Echt balen dat je ongi bent geworden zeg !!!
Je moet maar zo denken... nieuwe ronde... nieuwe kansen !!
(moeilijk om zo te denken. maar toch...)
LInda.. Hoe gaat het??? Besef je het al een beetje???? Spannend allemaal he!
Nog even en je hebt je echo al (toch duurt het lang he !)
Heb je ook kwaaltjes????
En jij komt ook uit frl toch?? Waar woon jij ong??
IK zag dat ik ook op het lijstje sta... Maar hoe hebben jullie mn ei en nod berekend?
Gewoon mn ong 42 dagen die ik normaal heb??
Of omdat je cyclus na de mk langer kan zijn??
K heb namelijk geen idee hoe ik deze maand moet berekenen wanneer mijn ei ong zal zijn...
We hebben namelijk besloten om er meteen weer voor te gaan !!
Tenminste.. als de gyn ons as donderdag groen licht geeft !!
Manlief heeft vandaag overgewerkt, zodat hij het donderdag op red om mee.. gelukkig want we zagen het beide niet zitten dat ik alleen zou gaan... Maar het komt goed !
Heb trouwens het gevoel dat het nu goed zit, dat alles ui mn baarmoeder is en ik helemaal leeg/schoon ben... Hopen dat mn gevoel gelijk heeft !
Denk dat ik toch maar ovutesten moet gaan gebruiken deze maand...
Had de vorige maand 1 keer eentje gebruikt en was meteen postief en meteen zwanger.. dus wie weet...
Ben trouwens vandaag weer begonnen met mn monnikspeper capsulus om mn cyclus wat korter te maken. Vorige maand hielp dit en had ik een weer eerder mn nod ! Dus hopen dta het dit keer ook weer helpt...
We wachten het af !!
Zo... weer een heel lang verhaal !!
Hoop dat ik niemand ben vergeten.. Heb nogal gaten in mn geheugen soms hihi...