Hallo dames,
Spannend......
Vanmorgen werd ik wakker, naar het toilet en bij het afvegen: een beetje lichtroze. Kon wel janken (en heb ik ook maar gedaan).... Zo enorm balen en zo teleurgesteld!! Sinds zaterdag heb ik last van mijn borsten én mijn tepels, dus ik had echt goede hoop dat het raak zou zijn.
1 voordeel: we gingen vandaag naar Island of Adventures, een pretpark met allemaal achtbanen. Gisteravond zat ik echt te twijfelen, of ik wel in die achtbanen zou gaan. Vind dat altijd geweldig, maar er wordt altijd gewaarschuwd dat het niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Wil natuurlijk geen eventuele miskraam opwekken met die heftige achtbanen. Maar goed, daar hoefde ik me dus niet meer druk om te maken.
Je zou zeggen dat de ongi wel op gang zou komen door al dat geschud. Nou ik kan jullie vertellen, de oogst van deze dag is een klein beetje bruin en sinds vanmiddag niks meer.
Heb vanavond onder de douche maar eens wat rek- en strekoefeningen gedaan, nu met het doel de kleur te analyseren. Geen roze, bruin of rood in ieder geval.
Dus ik wacht maar weer eens af.
Ik denk dat dit van vandaag wel een voorbode van de ongi is, maar toch is die hoop er weer. Zo frustrerend!! En wil nog niet testen, eerst morgen afwachten.
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!!
Gister zijn we naar Kennedy's Space Center geweest, de spaceshuttle basis. Indrukwekkend om daar rond te mogen kijken!
Ons verblijf in Orlando hebben we nog tot zaterdag verlengd, er is hier zoveel te doen!!
Met manlief zijn rug gaat het gelukkig een stuk beter. De 'ocean potion' heeft wel de hitte uit zijn rug gehaald. Gelukkig maar!!
Marieke, ook al ben je met vakantie, hoop dat het beter gaat met je lichaam. En luister maar goed naar fysio Linda!!
Jannie, wat balen dat de catering op de bruiloft er niet goed aan dacht. Kan me voorstellen dat je niet wilde dat het op die manier uit zou komen. Helaas is er niks meer aan te veranderen.
10 weken! Dat gaat echt de goede kant op.
Hoe is het met je eczeem? Ja de zon doet vaak wel goed, dus Spanje kan niet snel genoeg komen! En als ik het zo hoor met je moeheid komt die vakantie geen moment te vroeg. Nog even afzien, maar dan is het zover hoor!!
Hoe voel je je nu? Hoop dat je hoofdpijn niet de hele zwangerschap door gaat, want dat is echt geen pretje!!
Hai Loreane, welkom terug! Ik hoop ook voor je dat je cyclus nu weer in je ritme is gekomen. Alvast een fijne vakantie!! Goed jullie best doen met klussen ;-D
Marijke, hoe gaat het met het meedoen aan de Ramadan? Best zwaar neem ik aan, lange dagen zijn het zo.
Dus weer naar de gyn. Voedselvergiftiging? Was je dan ziek rondom de tijd van de miskraam? Ah bah, weet niet of ik dit had willen weten, ik vind het iets waarbij je zelf het gevoel houdt van, had ik nou maar niet......
Patricia, wat is dat balen dat je vriend dan geen puf heeft terwijl jij weet dat het hét moment is. Maar het kan dus nog net op tijd zijn geweest, dus wie weet.
Voor jou is het nu ook weer afwachten, succes en ik duim voor je!!
Kim, balen dat je geen +test had. Nou is het ook nog een beetje te vroeg, dus het kan nog alle kanten op. Het is wel de reden dat ik dus niet meer voor mijn NOD test, omdat ik een negatieve test erg vervelend vind.
Fijn dat het met je zoon weer beter gaat.
Yf hoe is het gegaan met de echo??
Els hoe is het met jouw operatie gegaan??
Ja ik ben ook een waterrat en zou ook graag allerlei waterparken doen, maar manlief vind 1 wel genoeg, dus dan moet je schipperen hihi. Nu vind ik achtbanen en dat soort dingen ook geweldig, dus vermaken doe ik me toch wel, geen probleem!
Miep, wat een aso buren heb jij!! Ja ik ben het ook volledig met je eens dat het niet normaal is. En ik ben ook van mening dat een opvoeding wel op z'n plek is.
Lastig hoe hiermee om te gaan. Ik zou in ieder geval niet de spullen gelijk terug gooien, ze komen er in ieder geval maar om vragen. Toch een beetje een drempel (hoop ik). En als ze te vaak komen, doen alsof je niet thuis bent zodat ze langer moeten wachten voordat ze de troep terug krijgen.
Maar ik lees nu dat jullie al van alles hebben geprobeerd en dat niks helpt. Dan kan je maar beter negeren en geen ruzie maken, want dan kunnen ze jullie het leven flink zuur maken. Misschien die frisbee toch maar gelijk over de schutting en hopen dat ie een van hun raakt..... Of ben ik nu te wraakzuchtig ;-))
Trouwens wel spannend met je vriendin of ze misschien zwanger is. Wel irritant dat een zw-test bij haar dus niks zegt. Dan is het echt afwachten! En kunnen ze al wel iets zien op de echo als je bv net 4 weken bent??
Yosha, fijn dat het weer beter met je gaat. Eind deze week dus je ei, zet 'em op dus!!
Linda, dus even een dip vorige week. Hoop dat het nu beter met je gaat!
Woensdag (volg week) komen we weer terug in Nl. Nog een week genieten dus!!
Dus de musical was schitterend, leuk om te horen!! Manlief vindt dat niks. Ben nog nooit naar een musical geweest. Toch eens kijken of ik iemand anders kan vinden die dat ook leuk vindt/lijkt!! Ik wil dat ook wel eens meemaken.
En was het wat, dat Stokke bedje voor je zoon??
Janneke, is het gelukt met klussen ;-))) Ik duim voor je dat er iets uit komt qua nieuwe baan met je sollicitaties!!
Manlief wil ook nog even op het internet, dus ik ga stoppen. Maar weer eens naar het toilet om mijn toestand te checken ;-))))
Grtzzz Laura